بهترین واردات-فروش زغال (ذغال)فشرده چینی .باربیکیو .زغال لیمو

توضیحات آگهی
صاحب اگهی
تیوا ماشین آریا
آدرس
اردبیل-اردبیل شهرک صنعتی 2
تلفن
09124172904 === 09147557802 ==== 045-33873776
موبایل
09124172904
ایمیل

همه روزه هزاران آگهی به منظور رفع نیاز های روزانه شما عزیزان در سایت "ایران گوگل" منتشر می شود.ایران گوگل" صرفا به معرفی کالا ها ، خدمات و نیازمندی های شهروندان می پردازد ، لذا هیچ گونه مسئولیتی در قبال محتوای آگهی و پرداخت های مالی کاربران ندارد.لطفا هنگام داد و ستد در فضای مجازی ، از صحت ادعای آگهی دهندگان اطمینان لازم را به دست آورید.برای کسب اطلاعات بیشتربه سایت پلیس فتا مراجعه نمایید :www.cyberpolice.ir

زغال فشرده تیوا
بزرگترین تولید کننده زغال فشرده مخصوص صادرات که دارای گواهی استاندارد ترکیه که مورد تایید اتحادیه اروپا می باشد
تنها زغالی هست که قابلیت صادرات به تمام دنیا را دارد .
زغال تیوا درصد خلوص کربن بالایی دارد که دمای نهایی برای کربونیزاسیون این محصول در دمای 750 درجه سلسیوس انجام گردیده که باعث بالا بردن کیفیت این محصول و بدون دود و بدون بو بودن این محصول گردیده
غال تیوا ، بهترین کیفیت تولید ذغال . بدون دود ، بدون گاز ، با حرارت و ماندگاری بسیار بالا.امروزه به شیوه های متفاوتی ، ذغال های متنوّعی تولید می شوند .
شرکت تیوا ماشین اریا تنها تولید کننده زغال فرآوری شده فشرده، قالبی، بریکت کبابی و قلیانی بدون بو و مواد شیمیایی و خوش سوز در ایران میباشد.
Tivamachine بزرگترین سانده ماشین الات زغال فشرده –توپی –قالبی – بریکت –و کوره های صنعتی که با قابلیت کربونیزاسون زغال قلیان و بافور در خاور میانه می باشد .
کارخانه تولید زغال tiva charcoal با استفاده از به روزترین آزمایشگاهها و دانش متخصصین ایرانی و بدون استفاده از هر گونه مواد شیمیایی و مضر و بهر گیری از مدرنترین ماشین آلات ساخت این شرکت که مفختر هستیم به دانش بومی
افتخار تولید بی نظیرترین زغال قلیانی و کبابی با فرمول گیاهی انحصاری ( تمامی مواد بکار رفته در فرمول خوراکی میباشد ) در ایران را دارد.

مشخصات tiva
1- بدون استفاده از مواد شیمیایی
2- بدون بوی بد و گاز
3- بدون جرقه و بدون سردرد
4- بدون صمغ
5- با خاکستر بسیار کم
6- دارای حرارت بالا
7- زمان سوخت تا 150دقیقه

شرکت تولیدی ذغال tiva بدنبال بازارهای جهانی میباشد و هم اکنون محصولات شرکت tiva machine در بهترین هتلهای کشورهای عربی از جمله ( امارات ، عراق ، عمان ،قطر ) و ترکیه و یونان –اوکراین و روسیه استفاده میشود .

ذغال یا زغال ، ماده سبک، شکننده و سیاه‌رنگ باقیمانده از نیم‌سوختن چوب یا دیگر اندام‌های گیاهی مخصوصا گیاه نارگیل است که قسمت اعظم ترکیبات آنها تبدیل به کربن شده باشد. این کربن نا خالص از90تا ۹۸ درصد کربن تشکیل شده‌است.

ذغال فشرده یا زغال قالبی، رایج ترین نوع بریکت سوختی است که با گرد ذغال چوب ساخته می شود.
برای ساختن این ماده، ذغال چوب را آسیاب می کنند و گرد به دست آمده را با گونه ای فرایند هموژن و میکس شدن با اب و ورود به مرحله فاز زدایی و پرسینگ ، سپس مخلوط به دست آمده را تحت فشار و گرما قرار داده و به شکل های گوناگون که معمولا به شکل چارگوش یا استوانه ای و یا تخم مرغی و توپی یا بالشی می باشند-حبه ای مکعبی ، قالب گیری می کنند. درازا و پهنای این بریکت ها معمولا بین 1 تا 20 سانتیمتر است.
افزودنی هایی که ممکن است برای ذغال فشرده به کار رود شامل گرد زغال نارگیل –گردزغال بامبو ، گرد زغال تنباکو ، است.
ذغالی که از ضایعات چوب و خاک زغال به دست می آید برای مصارفی چون منقل کباب پزی و قلیان و همچنین در بخاری های ذغالی در کشور هایی که با بحران سوخت مواجه هستند برای سوخت نیروگاه ها سوخت دستگاه ها و غیره و ... استفاده دارد.

مشخصات ذغال خوب
1- زود سرخ می شود؛
2- دیر خاموش می شود؛
3- بوی بدی نداشته باشد؛
4- حرارت کافی داشته باشد؛
5- خاکستر کمی داشته باشد.
6-هنگام سوختن جرقه نداشته باشد.
7-هنگام سوختن پودر و شکسته نشود .




ذغال فشرده یعنی:

برای اینکه این محصول را توضیح دهیم باید بدانیم که ذغال فشرده .قالبی .چینی .اکسترود یا جکسون که در بازار نام برده میشوند و فروخته می شوند. همه این ها یک محصول هستند که با اسم های مختلف در بازار هستند .به علت اینکه متریال تشکیل دهنده این محصول 80% خاک اره بوده و 10% پوست گرده و 10% خاک زغال بصورت فشرده در دمای 400 درجه از دستگاه اکسترودر یا فشرده ساز بیرون می اید که چینی ها به ان بریکت گویند .به این دلیل اسم این محصول زغال قالبی یا فشرده و... نام گرفته است.
توضیح: مزیت زغال قالب یا به اصطلاح زغال صنعتی در این می باشد که مواد اولیه جهت تولید این نوع زغال خاک اره یا ریز دانه های چوب می باشد که همه جا به وفور یافت می شود و با استفاده از دستگاه های موجود فشرده شده و به حالت چوب صنعتی در می اید و چون داخل دستگاه خاک اره به صورت لایه ای روی هم پرس و تزیق می شود قدرت ماندگاری و ارزش سوختی ان چند برابر زغال معمولی می شود و از نظر محیط زیستی سازگار با ان بوده و ریز دانه های چوب از داخل شهر و کارگاها جمع اوری شده و در نتیجه مواد اولیه ارزان و مجانی در دست داریم که می توانیم ان را به یک محصول سود اور با تضمین بالا تبدیل کنیم. این کار به نوعی باعث جلوگیری از بریده شدن درختان جنگل جهت تولید زغال می شود.
از زغال تولید شده از خاک اره و خاک ذغال برای صفره خانه ها و رستوران ها و کبابی ها می توان استفاده کرد .طبق تحقیقات انجام شده تیوا ماشین در بسیاری از کشور های اروپایی از زغال به عنوان سوخت استفاده می گدد مثلا در کشور ترکیه از زغال برای پخت نان استفاده میشود چون سوخت دستگاه ذغال می.سوخت اکثر نیروگاه ها و کارخانه های فرو سیلیس زغال فشرده می باشد.
ذغال توپی یا باربیکیو یا بالشی :

مواد اولیه این نوع زغال. گرد ذغال یا همان زغال چوب می باشد از بستگی به نوع زغال چوب دارد که از چوب های بامبو مرکبات و نارگیل و گرد ذغال تنباکو استفاده می گردد . این نوع ذغال بیشتر برای کبابی استفاده می گردد و به دلیل سهولت استفاده و ماندگاری بالای ان و بدون بو بودن مصارف بالای دارد و از محاسن این این زغال ماندگاری بسیار بالایی دارد . در کشورهای خوشنشین مانند ترکیه و کشورهای عربی برای رستوران ها و هتل ها استفاده می گردد . این ذغال در حوزه صنعت برای سوخت نیروگاه ها . کارخانه های ذوب اهن و فرو سیلیس نیز بیشتر کاربرد دارد.

ذغال قلیان یا مجلسی:
در مورد زغال های قلیانی می توان گفت زغال هایی هستند که می توان از هر چوبی تهیه کرد. ولی به علت طعم و بو و عطری که در برخی از چوب ها وجود دارد آنها را برتری و عمومیت داده است (مانند چوب لیم، چوب بلوط، ...) . ولی از هر چوبی قابل تهیه می باشد. زغال قلیانی همان ارزش حرارتی و ماندگاری حرارتی بیشتر آن نسبت به زغال های کبابی است. و این خواص چون از جنبه اقتصاد خرید و مصرف بهترین پارامتر برای بازار ، مصرف کنندگان و فروشندگان می باشد. چوب زغال قلیانی را می توانید از چنار، راش، سیب، لیمو، بلوط، بامبو(بصورت خاکه جهت تولید بریکت)، نارنج و مرکبات دیگر، ... از هرسیات باغها تهیه نمایید.بیشتر بافور کش ها و غلیان سراها از این نوع زغال استفاده میکنند.
با ما در تماس باشید
09147557802
09124172904
04533873776
از سایت ما بازدید کنید .
www.118coal.com
www.tivamachine.asia
www.tivamachine.com
www.tiva4.com

فروش زغال فشرده
فروشنده زغال نارگیل
زغال های فشرده این شرکت
تولید کننده زغال فشرده نارگیل
فروش زغال قلیان جدید
تولید زغال فشرده بریکت
فروش و واردات زغال فشرده
فروش بهترین زغال فشرده چینی
زغال فشرده بدون دود و بو
فروش زغال قالب
فروش زغال قالبی
فروش زغال چوب یک شکل
فروش ذغال چوب
فروش ذغال بریکت چوب
فروش ذغال چینی
فروش ذغال قالبی چوب
فروش ذغال قالب چوب
فروش زغال فشرده جدید
فروش زغال چوب فشرده
زغال کبابی زغال قلیانی
فروش ذغال چوب صنعتی
فروش ذغال صنعتی
فروش زغال صنعتی چوب
تولید ذغال فشرده قالبی
فروش زغال فله
پخش عمده زغال جکسون جدید
پخش عمده ذغال جکسون صادراتی جدید
بهترین زغال فشرده چینی را از ما درخواست کنید
فروش زغال مکعبی جدید
فروش زغال شش ضلعی جدید
فروش زغال چوب لوله ای جدید
فروش زغال فشرده لول استوانه ای با فرمول جدید
فروش عمده و جزئی زغال نارگیل
واردات زغال فشرده
تولید و بسته بندی انواع زغال فشرده
واگذاری نمایندگی پخش زغال چوب فشرده صادراتی
فروش زغال چینی جدید
فروش زغال چهارگوش سوراخدار طرح جدید
فروشنده زغال فشرده صنعتی
اولین کارخانـه تولید زغال فشرده درجهرم فارس
فروش زغال دانشجویی
فروش انواع زغال چوب فشرده
-----------


کد آگهی : 112843
بازدید : 12949
★★★★★★★★★★ 5/ 5 12949
Your رای:
کلمات کلیدی
فروش زغال فشرده فروشنده زغال نارگیلزغال های فشرده این شرکت تولید کننده زغال فشرده نارگیلفروش زغال قلیان جدیدتولید زغال فشرده بریکتفروش و واردات زغال فشردهفروش بهترین زغال فشرده چینیزغال فشرده بدون دود و بوفروش زغال قالبفروش زغال قالبیفروش زغال چوب یک شکلفروش ذغال چوبفروش ذغال بریکت چوبفروش ذغال چینی فروش ذغال قالبی چوبفروش ذغال قالب چوبفروش زغال فشرده جدیدفروش زغال چوب فشردهزغال کبابی زغال قلیانیفروش ذغال چوب صنعتیفروش ذغال صنعتیفروش زغال صنعتی چوبتولید ذغال فشرده قالبیفروش زغال فلهپخش عمده زغال جکسون جدیدپخش عمده ذغال جکسون صادراتی جدیدبهترین زغال فشرده چینی را از ما درخواست کنیدفروش زغال مکعبی جدیدفروش زغال شش ضلعی جدیدفروش زغال چوب لوله ای جدیدفروش زغال فشرده لول استوانه ای با فرمول جدیدفروش عمده و جزئی زغال نارگیلواردات زغال فشردهتولید و بسته بندی انواع زغال فشردهواگذاری نمایندگی پخش زغال چوب فشرده صادراتیفروش زغال چینی جدیدفروش زغال چهارگوش سوراخدار طرح جدیدفروشنده زغال فشرده صنعتیاولین کارخانـه تولید زغال فشرده درجهرم فارسفروش زغال دانشجوییفروش انواع زغال چوب فشرده
جدیدترین های مرتبط بابهترین واردات 245 مورد
واردات و پخش  الکتروموتور ، گیربکس ، بالابر و جرثقیل سقفی و زنجیری

واردات و پخش الکتروموتور ، گیربکس ، بالابر و جرثقیل سقفی و زنجیری

سیروس یک دل
1397/8/6 2:30:01

واردات و پخش الکتروموتور واردات و پخش گیربکس واردات و پخش جرثقیل سقفی واردات و پخش جرثقیل زنجیری وا ... تجهیزات پروژه های عمرانی و صنعتی با بهترین کیفیت +++ واردات الکتروموتورهای سه فاز و تک فاز واردات گ

واردات صندلی ماساژور مارشال فول آپشن از دبی فقط 68 تومان

واردات صندلی ماساژور مارشال فول آپشن از دبی فقط 68 تومان

عبدالله حکیمی
1402/1/11 12:07:08

واردات صندلی ماساژور مارشال فول آپشن از دبی فقط 66 تومان تلفن ثابت: 07644627033 شماره همراه: ۰۹۱۷۷ ... واردات صندلی ماساژور مارشال فول آپشن از دبی فقط 66 تومان تلفن ثابت: 07644627033 شماره همراه: ۰۹۱۷۷

 واردات وفروش لپ تاپ  ایسوس - مرادی

واردات وفروش لپ تاپ ایسوس - مرادی

فروشگاه پرینتر برتر پارس
1400/3/18 19:30:02

، واردات لپ تاب ایسوس ، لپ تاب ایسوس ، قیمت لپ تاب ایسوس بهترین قیمت لپتاپو ایسوس / لنوو/ ایسر/ اچ ... ، واردات لپ تاب ایسوس ، لپ تاب ایسوس ، قیمت لپ تاب ایسوس بهترین قیمت لپتاپو ایسوس / لنوو/ ایسر/ اچ

 واردات وفروش لپ تاپ زیر قیمت بازار - مرادی

واردات وفروش لپ تاپ زیر قیمت بازار - مرادی

فروشگاه پرینتر برتر پارس
1400/3/17 19:30:06

، واردات لپ تاب ، فروش ویژه لب تاپ ، قیمت لپ تاب بهترین قیمت انواع لپ تاپ  فروش ویزه ... ، واردات لپ تاب ، فروش ویژه لب تاپ ، قیمت لپ تاب بهترین قیمت انواع لپ تاپ  فروش ویزه

واردات چکش هیدرولیکی ، واردات قطعات یدکی چکش های هیدرولیکی

واردات چکش هیدرولیکی ، واردات قطعات یدکی چکش های هیدرولیکی

فاضلی
1397/10/20 0:45:02

چکش هیدرولیکی بازیار +++ بازرگانی بازیار +++ واردات و توزیع قطعات یدکی انواع چکش های هیدرولیکی چ ...

فروش و پخش لوازم یدکی خودروهای چینی در کرج بصورت تک و عمده

فروش و پخش لوازم یدکی خودروهای چینی در کرج بصورت تک و عمده

یوسفی
1402/4/20 16:55:31

فروش و پخش لوازم یدکی خودروهای چینی در کرج بصورت تک و عمده تامین قطعات بدنه ، موتوری و جلوبندی تامین ... فروش و پخش لوازم یدکی خودروهای چینی در کرج بصورت تک و عمده تامین قطعات بدنه ، موتوری و جلوبندی تامین

واردات از اروپا

واردات از اروپا

حسینی
1396/3/18 8:31:08

تمام کارهای واردات از اروپا را به ما بسپارید. واردات از اروپا نیازمند تجربه و تخصص فراوان در زمینه ی ... چین و سایر کشور به شما ارائه می دهیم. خدمات بازرگانی زرین: واردات از چین ، آلمان ، اروپا ، روس

واردکننده و تامین کننده انواع لوله و اتصالات ، فلنج ، پروفیل و شیرآلات صنعتی

واردکننده و تامین کننده انواع لوله و اتصالات ، فلنج ، پروفیل و شیرآلات صنعتی

مهدی اخلاقی
1400/6/24 14:10:01

بازرگانی پورصالح با بیش از 30 سال سابقه طی سال ها تجارب ارزنده ای در زمینه تامین و توزیع در صنعت فول ... وله استیل ، لوله مانیسمان اهوازی ، لوله درزدار واردات و تامین شیرآلات صنعتی شامل شیر صافی ، شیر س

واردات و پخش چوب ترموود جاوید

واردات و پخش چوب ترموود جاوید

سعید جاوید
1396/8/22 2:30:01

واردات چوب ترموود پخش چوب ترموود پخش ترموود جاوید واردات و پخش چوب ترموود واردات ترموود پخش ترم ... واردات چوب ترموود پخش چوب ترموود پخش ترموود جاوید واردات و پخش چوب ترموود واردات ترموود پخش ترم

 واردات و فروش عمده چسب 123 پرولاک ProLoc

واردات و فروش عمده چسب 123 پرولاک ProLoc

بازرگاني اجتنابي
1396/5/3 10:46:23

واردات و فروش چسب ١٢٣ 123 پرولاک ProLoc با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت، محصول کشور ترکیه، چسب ها ... واردات و فروش چسب ١٢٣ 123 پرولاک ProLoc با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت، محصول کشور ترکیه، چسب ها

واردات و فروش مستقیم استون(استن)

واردات و فروش مستقیم استون(استن)

مهرادکو
1394/3/19 11:58:48

شرکت بازرگانی مهرادکو اقدام به واردات گسترده و فروش مستقیم استون(دارویی،خوراکی و صنعتی) با بهترین قی ... شرکت بازرگانی مهرادکو اقدام به واردات گسترده و فروش مستقیم استون(دارویی،خوراکی و صنعتی) با بهترین قی

انتخاب کالا از شما خرید و حمل تا مقصد

انتخاب کالا از شما خرید و حمل تا مقصد

reza kazemi
1396/5/16 10:04:17

واردات و خرید خارجی و واردات کالا یک کار تخصصی است اغلب کسانی که بدون داشتن دانش و تجربه کافی اقدام ... ی تواند آغاز تحول کاری شما باشد بانک اطلاعاتی تجاری کامل در مورد چین و کارخانه های چینی ؛ ارائه کنند

واردات  قطعات هواپیماهای سبک و فوق سبک ، سنگین

واردات قطعات هواپیماهای سبک و فوق سبک ، سنگین

محمدی
1401/12/7 10:42:20

واردات قطعات هواپیماهای سبک و فوق سبک ، سنگین لوازم و تجهیزات پروازی ، لوازم جانبی ، تزئینی ، هواپی ...

واردات و فروش پرمنگنات پتاسیم

واردات و فروش پرمنگنات پتاسیم

مهرادکو
1394/3/19 11:58:42

واردات و فروش پرمنگنات پتاسیم شرکت مهرادکو اقدام به واردات مستقیم و فروش گسترده پرمنگنات پتاسیم چینی ... مهرادکو اقدام به واردات مستقیم و فروش گسترده پرمنگنات پتاسیم چینی(لیبل زرد و مشکی) با بهترین قیمت نم

فروش ویژه پاییزی لوازم آرایشی اویوا پاریس Oivaa Paris

فروش ویژه پاییزی لوازم آرایشی اویوا پاریس Oivaa Paris

لوازم آرایشی اویوا پاریس
1402/8/3 16:51:29

برند لوازم آرایشی فرانسوی اویوا پاریس Oivaa Paris فروش ویژه پاییزی داره: تا پایان آبان ماه از طریق و ... شی ترکیه پرفروش ترین مارک لوازم آرایشی خارجی در ایران پرفروش ترین مارک لوازم آرایشی در ایران خرید لو

ذغال چینی واردات و فروش

ذغال چینی واردات و فروش

آریان
1396/6/8 13:36:54

واردات و فروش عمده ذغال چینی با بهترین کیفیت و قیمت برند Ariyan Green Fire انبار مرکزی تهران ذغا ... واردات و فروش عمده ذغال چینی با بهترین کیفیت و قیمت برند Ariyan Green Fire انبار مرکزی تهران ذغا

واردات مستقیم چوب OSB  - واردات  چوب او اس بی

واردات مستقیم چوب OSB - واردات چوب او اس بی

بهنوش گل دره
1397/10/20 5:15:01

وارد کننده مستقیم چوب 3 OSB - وارد کننده مستقیم چوب او اس بی +++ نماینده رسمی شرکت EGGER درایران ... OSB در ابعاد 1.22 در 2.44 و ضخامت 6 , 9 , 11, 15 , 18 میلی متر با بهترین کیفیت و مناسب ترین ق

واردات ، توزیع و  پخش کارتریج ، پرینتر و مواد مصرفی

واردات ، توزیع و پخش کارتریج ، پرینتر و مواد مصرفی

حیدری
1399/9/28 8:30:01

واردات و پخش ماشينهاي اداري +++ ماشينهاي اداري ارمان +++ واردات و توزیع انواع کارتریج اچ پي ، ... واردات و پخش ماشينهاي اداري +++ ماشينهاي اداري ارمان +++ واردات و توزیع انواع کارتریج اچ پي ،

واردات چوب جنگلی‌ راش گرجستان - چوب راش گرجستان

واردات چوب جنگلی‌ راش گرجستان - چوب راش گرجستان

ایزدی
1397/7/3 7:15:26

واردات و فروش چوب ( Wood ) مرغوب ترین چوب راش ( Beech ) مجموعه ما وارد کننده بهترین چوب جنگلی‌ راش گ ... واردات و فروش چوب ( Wood ) مرغوب ترین چوب راش ( Beech ) مجموعه ما وارد کننده بهترین چوب جنگلی‌ راش گ

واردات  و پخش کاغذ دیواری ، پارکت ، کفپوش و دیوارکوب

واردات و پخش کاغذ دیواری ، پارکت ، کفپوش و دیوارکوب

کشاورز
1403/4/2 6:21:01

شرکت خوش چینان مهدی - بزرگترین واردات کاغذ دیواری ، واردات پارکت ، واردات کفپوش ، واردات دیوارک ... شرکت خوش چینان مهدی - بزرگترین واردات کاغذ دیواری ، واردات پارکت ، واردات کفپوش ، واردات دیوارک