وارد کننده لوله-سمپاشی حشرات

توضیحات آگهی
صاحب اگهی
سمپاشی آسایش
آدرس
شهر تهران-
تلفن
55505185
موبایل
09190445812-09106682600

همه روزه هزاران آگهی به منظور رفع نیاز های روزانه شما عزیزان در سایت "ایران گوگل" منتشر می شود.ایران گوگل" صرفا به معرفی کالا ها ، خدمات و نیازمندی های شهروندان می پردازد ، لذا هیچ گونه مسئولیتی در قبال محتوای آگهی و پرداخت های مالی کاربران ندارد.لطفا هنگام داد و ستد در فضای مجازی ، از صحت ادعای آگهی دهندگان اطمینان لازم را به دست آورید.برای کسب اطلاعات بیشتربه سایت پلیس فتا مراجعه نمایید :www.cyberpolice.ir

سمپاشي حشرات
الف) مشکلات ناشي از حشرات ، جوندگان و موجودات موذي در منازل

از مشکلات ديگري که متعاقب بحرانها ايجاد شده و سلامت آسيب ديدگان را بخطر مي اندازد رشد و تکثير عوامل ميکروبي بيماريزا و نيز تکثير حشرات از قبيل مگس ، پشه ، سوسک و همچنين تکثير جوندگان به ويژه موش را مي توان نام برد و در بعضي مواقع بخاطر بر همزدن محيط زيست طبيعي موجوداتي از قبيل گزندگان ، مار ، عقرب ، رطيل و برخي جانوران منطقه ، امنيت آسيب ديدگان را تهديد نموده و مشکلات آنها را مضاعف خواهند کرد.

بعضي ميکروبها از خود موادي ترشح مي کنند که به آنها سم مي گويند و اين سموم حتي با حرارت هم از بين نرفته و ممکن است از راههاي مختلف مثل خوردن غذاي آوده وارد بدن شده و ايجاد مسموميت نمايند. همچنين عوامل بيماريزا از طريق نيش زدن حشره ، مدفوع حشره ، خوردن و له شدن حشره و استنشاق هواي آلوده به مدفوع حشره ناقل به اشخاص سالم انتقال مي يابند. ترس از بندپاياني مثل عنکبوتها ، عقربها گاهأ منجر به ضايعات عصبي مي شوند، ايجاد مزاحمت و آزار بصورت نيش و گزش به ويژه در کودکان و اشخاصي که پوست بدنشان ظريف و حساس بوده و سبب تحرکات پوستي آنها مي شوند.

موشها علاوه بر خسارات اقتصادي که بر منابع غذائي وارد مي کنند مخاطرات بهداشتي ايجاد کرده و موجب بروز بيماري مي گردند.

ب) راههاي پيشگيري و مبارزه با موجودات موذي و عوامل بيماريزا

بهداشت عمومي يکي از عوامل مهم در سلامت مردم است ، براي تأمين سلامت جامعه ، بهداشت هم به صورت فردي و هم به صورت اجتماعي بايد رعايت گردد. بهداشت فردي و اجتماعي مکمل يکديگرند و رعايت بهداشت فردي به تنهايي کافي نخواهد بود زيرا انسان جدا از مردم و اجتماع زندگي نمي کند و رعايت يا عدم رعايت بهداشت هر فرد روي سلامت سايرين اثر مي گذارد.

1-بهسازي و ايمن سازي محيط

ساده ترين و عملي ترين اقدامي که هر فرد مي تواند در پيشگيري از عوامل بيماريزائي و رشد و تکثير موجودات موذي از خود نشان دهد بهسازي محيط است بدين معني که ميکروبها ، حشرات ، جوندگان و موجدات موذي در محيطهائي رشد و تکثير پيدا مي کنند که شرايط لازم را براي زندگي داشته باشند اين شرايطچيزي نيست جز آلودگيها ، ناپاکيها ، مواد زائدي مثل پسمانده هاي غذا و زباله ها ، ماندآبها و برکه هاي فاضلاب و در مجموع شرايطي که موجودات کوچک و بزرگ بتوانند به راحتي رشد و تکثير پيدا کنند. بهسازي محيط در واقع اقداماتي است که اين شرايط را از بين مي برد، بعبارتي با اقداماتي مثل جمع آوري صحيح و به موقع زباله و مواد زائد و دور کردن اين مواد روي پنجره ها و چاه هاي فاضلاب ها ، پوشاندن آب انبارها و مخازن آب ، دفع صحيح مدفوع و فضولات ، حفاظت شخصي و اقدامات مشابه مي توان بدون استفاده از هر گونه مواد شيميائي مثل سموم و مواد ضد عفوني کننده ، محيط را بهسازي نمود بطوريکه امکان نشو و نما براي موجودات موذي و ميکروبها فراهم نشود ، با رعايت نظافت و سالم سازي محيط علاوه بر پيشگيري از بيماريها ، از آلوده کردن محيط توسط سموم و مواد شيميائي خودداري شده و همراه شرايط طبيعي محيط حفظ خواهد شد.

3-استفاده از مواد شيميائي (سمومپاشي و استفاده از مواد گند زدا )

دربعضي شرايط به دليل بالا بودن آلودگي به ناچار بايد از سموم نيز استفاده کرد اما استفاده از اين سموم هم زماني مؤثر خواهد بود که با بهسازي محيط همراه باشد ، استفاده از سموم و مواد شيميادي نياز به متخصصين و آگاهي داشته و هر نوع سمي را نمي توان به راحتي در محيط مسکوني استفاده کرد مگر زير نظر کارشناسان مربوطه و با رعايت نکات ايمني ، در غير اين صورت ممکن است علاوه بر تأثيرات بد زيست محيطي و مقاومت موجوات و ميکروبها موجب مسموميت افراد شده و زيانهائي به بار آيد.

بکار بردن سمومي که در بسته هاي مخصوص خانگي و يا قوطيهاي تحت فشار (اسپري) تهيه شده و در شرايط بحران کمک مؤثري در کاهش حشرات و موجودات موذي خواهند کرد.

-روشهاي کنترل و حفاظت 3

مگس و پشه1-

از بين بردن آبهاي راکد و علف هاي سطحي در آبهاي راکد

نصب توري و پشه بند

دفع صحيح مدفوع و فضولات

جمع آوري و دفع صحيح زباله

پاشيدن نفت يا گازوئيل روي آبهاي سطحي راکد و فاضلاب

استفاده از سمومي مثل فايکام ، بايگون ، پرمترين (آمبوش – کوپکس ) زير نظر کارشناسان مربوطه

-شپش2

اسکان تعدادي از مردم در اردوگاه ها و سر پناهاي موقت به علت تماس نزديک افراد سالم با افراد آلوده خطر شيوع و تکثير اين حشره را فراهم مي سازد . شپش بدن که ناقل مي باشد تقريبأ هميشه بين لباس وپوست پيدا مي شود انتقال عوامل بيماريزا از طريق مدفوع شپش و يا شپش له شده انجام مي گيرد، تعداد شپش ها زمانيکه بهداشت فردي ضعيف بوده (کمبود آب ، صابون و يا لباس ) و يا تعداد جمعيت زياد باشد و يا هوا سرد باشد افزايش پيدا مي کند.

براي کنترل اين حشره بايد به مکان شستشو و حمام دسترسي پيدا کرد ، شستشوي بدن با آب گرم و صابون ، شستشوي لباسها با مواد شوينده قوي و آب داغ و خشک نمودن آنها در مقابل نور خورشيد ، در صورت امکان استفاده از اتوي داغ ، عدم استفاده از برس يا شانه افراد ديگر ، کوتاه کردن موها بسيار مؤثر مي باشد، در صورت امکان و دسترسي مي توان به راحتي از شامپو بنزن هگزاکلرايد و يا پرمترين استفاده کرد.

در مواردي ديده شده که در اردوگاه ها براي مبارزه با شپش اقدام به سمپاشي داخل اماکن مي کنند که به هيچ وجه احتياجي به آن نيست و جز به خطر انداختن سلامتي اشخاص حاصلي نخواهد داشت زيرا شپش مدت بسيار کوتاهي در خارج از بدن مي گذراند و سريعأ خود را را به بدن مي رساند.

استفاده از مواد شيميائي و سموم براي سمپاشي در صورتيکه زير نظر کارشناسان مربوطه انجام گيرد توصيه ميشود:

پرمترين5/2 درصد 5 در هزار روي سر و بدن افراد و پودر گامکسان 1 درصد

3- ساس :

ساسها اغلب اوقات خود را در شکافها ، ترکها و ساير محلهاي قابل اختفا در ديوارها و سقف اماکن و حيواني مي گذارنند و نيش آنها ممکن است باعث اثرات پوستي خيلي شديد، خارش و بر افروختگي صورت شده و در مواردي موجب تهوع و تند شدن نبض گردد.

مبارزه شيميائي با اين حشره بايد زير نظر کارشناسان متخصص انجام گيرد که در اين صورت ميتوان از سمومي مثل ليندين ،فايکام ، دلتامترين ، پرمترين ، استفاده و سطوح را سمپاشي نمود..

4- کک :

کنترل کک ها اصولأ با تميز کردن محل زندگي مردم در سرپناها و نظافت وسائل خواب و لباس ها مي توان محيط را براي اين حشره نامناسب کرد. در صورت آلودگي کک به طاعون لازم است محل اردوگاه از منطقه آلوده به محل ديگري انتقال داده شود و مبارزه با کک بطور جدي در لانه جوندگان بعمل آيد.

مبارزه شيميائي با کک زير نظر کارشناسان متخصص صورت گيرد و ميتوان از سمومي مثل کوپکس يا آمبوش ، بايگون ، فايکام ، ديازينون و مالاتيون استفاده کرد.

5- سوسک :

سوسکها براي ادامه زندگي به مقدار کافي آب و غذا و محلي براي مخفي شدن نياز داشته که غالبأ در آشپزخانه ها ، پشت و اطراف کمد ها ، گنجه ها و قفسه ها ، ظرف شوئي ها ، يخچال و نواحي که محل نگهداري مواد غذائي هستند همچنين لوله ها و دودکشها و فاضلاب روها زندگي مي کنند.

کليد اصلي مبارزه با سوسکها پاکيزگي و نظافت بوده و استفاده از حشره کش بدون آنکه همراه و متکي به بهسازي و بهداشت باشد فقط آسايش موقت ايجاد کرده و راه اساسي نيست. لذا بايد محيط را کاملأ تميز کرد و از ريخت و پاش ذرات مواد غذائي خودداري و کفشور يا محل خروج فاضلاب با توري ريز پوشيده شود . زباله به موقع جمع آوري و درب کيسه کاملأ بسته شود استفاده از سمومي که براي مصارف خانگي تهيه شده و در بسته هاي ساده و قوطيهاي تحت فشار (اسپري) و قلمهاي سوسک کش مثل بايگون ، مالاتيون ، کوپکس ، سولفاگ ، ديازينون و فايکام زير نظر کارشناسان متخصص استفاده نمود..

6- موش :

موش ها حيوانات بسيار باهوش و در عين حال نسبت به رويدادهاي اطراف خود مشکوک مي باشند ، کوچکترين تغييري در محيط باعث مي گردد که حيوان عکس العمل نشان داده و از خوردن و جويدن غذا و اشياء خودداري نمايد. معمولأ حضور موشها را مي توان از روي آلودگي هايي که بطور مستقيم مي گذارند که شامل فضولات ، ادرار ، چربيها يا لکه ها ، مو و قسمتهاي جويده شده و غيره مي باشد و به خوبي توسط اين علائم مي توان وجود موش را در محل شناسائي نمود.

براي کنترل موش مي توان از حضور موشها به يک منطقه يا اردوگاه يا يک ساختمان بوسيله ايجاد موانع يا استفاده از مواد دور کننده ، حمايت از شکارچيان طبيعي مثل سگ و گربه و يا از وسائل مکانيکي از قبيل تله بويژه در زماني که طعمه گذاري با سموم احتمال مسموميت کودکان را بدنبال داشته باشد پيشنهاد مي گردد.

طعمه گذاري و استفاده از سموم بايد زير نظر کارشناسان متخصص و با سمومي مثل وارفارين ، اکتوسين سي و کوماکلر انجام گيرد.

ج) گند زدائي و از بين بردن عوامل ميکروبي

به کمک عوامل و روشهاي گوناگون ميتوان آلودگيها و عوامل بيماريزا در محيط ، لباس ، رختخواب ، آب ، مواد غذائي و ساير قسمتها را ازبين برد و يا کنترل کرد.

سوزاندن ، حرارت دادن ، جوشاندن موجب نابودي باکتريها شده و آلودگي را پاک مي کند آلودگي مايعاتي مانند شير ، آب و برخي اجسام را از اين طريق مي توان از بين برد.

برخي از مواد مانند الکل ، آهک ، صابون ، پودر هاي پاک کننده ، ساولن ، کلر ، دتول ، هالاميد و کرئولين براي گند زدائي توالت ، حمام ، وسائل آب و فاضلاب مورد استفاده قرار مي گيرند.

آهک ارزانترين گند زدا است ، از اختلاط آب با آهک ، شير آهک بدست مي آيد که جهت گند زدائي مدفوع با غلظت کم مورد استفاده قرار مي گيرد.

کلر و هالاميد براي گند زدائي آب ، غذا ، سطوح و اماکن آلوده مورد استفاده قرار مي گيرد.

برخي از گند زدا ها در بازار يافت ميشوند و براي پاک کردن و از بين بردن ميکروبها قابل استفاده هستند.

اصولأ مواد ميکروب کش و پاک کننده از طريق مسئولين هلال احمر و بهداشت در اختيار آسيب ديدگان قرار خواهد گرفت و روشهاي استفاده از آنها توضيح داده مي شود.
کد آگهی : 114458
بازدید : 9922
★★★★★★★★★★ 5/ 5 9922
Your رای:
جدیدترین های مرتبط باوارد کننده لوله 115 مورد
وارد کننده لوله های فولادی

وارد کننده لوله های فولادی

fooladmeli
1396/3/3 11:19:10

وارد کننده لوله های بدون درز مانیسمان لوله های اتشخار لوله های الیاژ دار در رده های مختلف 20الی360 ... وارد کننده لوله های بدون درز مانیسمان لوله های اتشخار لوله های الیاژ دار در رده های مختلف 20الی360

وارد کننده انواع لوازم جانبی سیم و کابل و بست کمربندی

وارد کننده انواع لوازم جانبی سیم و کابل و بست کمربندی

اقای مهدی حسینقلی
1397/10/4 15:13:02

بازرگانی تیم الکتریکال (فارادی) وارد کننده انواع لوازم جانبی سیم و کابل - بست کمربندی نایلونی (چینی ... بازرگانی تیم الکتریکال (فارادی) وارد کننده انواع لوازم جانبی سیم و کابل - بست کمربندی نایلونی (چینی

وارد کننده وتامین کننده لوله اتصالات فلنچ وشیرالات صنعتی /اب/گاز/بخار

وارد کننده وتامین کننده لوله اتصالات فلنچ وشیرالات صنعتی /اب/گاز/بخار

شرکت تجهیزات پایدار فولاد
1401/2/21 10:18:12

شرکت تجهیزات پایدار فولاد وارد کننده وتامین کننده: تجهیزات وتاسیسات پروژهای صنعتی صنایع نفتی /گاز/ب ... شرکت تجهیزات پایدار فولاد وارد کننده وتامین کننده: تجهیزات وتاسیسات پروژهای صنعتی صنایع نفتی /گاز/ب

وارد کننده لوله استیل _ورق _شیر الات _اتصالات _فلنج _تیوپ _

وارد کننده لوله استیل _ورق _شیر الات _اتصالات _فلنج _تیوپ _

fooladmeli
1396/5/3 10:44:32

لوله های استنل استیل ورق اتصالات جوشی دنده های ساکت فلنج های لبه دار تخت _کور شیر های فلنج دار لبه ... لوله های استنل استیل ورق اتصالات جوشی دنده های ساکت فلنج های لبه دار تخت _کور شیر های فلنج دار لبه

 بورس لوله نیوپایپ ، لوله سوپر پایپ ،  لوله پلیران

بورس لوله نیوپایپ ، لوله سوپر پایپ ، لوله پلیران

احسان خسروی
1397/10/24 11:57:58

نمایندگی و بورس لوله نیوپایپ ، سوپرپایپ ، پلیران ، لوله کاروگیت ، پوش فیت و محصولات کشاورزی ( انوا ... نمایندگی و بورس لوله نیوپایپ ، سوپرپایپ ، پلیران ، لوله کاروگیت ، پوش فیت و محصولات کشاورزی ( انوا

لوله بر دستی پلی اتیلن رستگار صنعت

لوله بر دستی پلی اتیلن رستگار صنعت

حسین رستگارفر
1401/6/21 10:18:16

انواع لوله بر پلی اتیلن رستگار صنعت در مدل های: - لوله بر پلی اتیلن 50-125میلیمتر - لوله بر پلی اتی ... , گاراژی, اندازه گیری, تراشکاری و ... برای اطلاع از تمامی محصولات و نحوه ی خرید میتوانید به سایت www

گروه صنعتی بهنام هیدرولیک وارد کننده پمپ

گروه صنعتی بهنام هیدرولیک وارد کننده پمپ

جناب آقای شریفی
1396/5/28 11:51:17

فروش واجاره پمپ های بتنschwing بهنام هیدرولیکتولید کننده و وارد کننده انواع پمپ های انتقال بتن از ش ... فروش واجاره پمپ های بتنschwing بهنام هیدرولیکتولید کننده و وارد کننده انواع پمپ های انتقال بتن از ش

قیچی اتو لوله سبز رستگار صنعت

قیچی اتو لوله سبز رستگار صنعت

حسین رستگارفر
1401/5/26 9:51:19

انواع قیچی لوله سبز رستگار صنعت در مدل های: - قیچی لوله سبز رستگار صنعت اتومات مدل 801E با سایز برش ... انواع قیچی لوله سبز رستگار صنعت در مدل های: - قیچی لوله سبز رستگار صنعت اتومات مدل 801E با سایز برش

فروش اقساطی پرس شارژی لوله پنج لایه

فروش اقساطی پرس شارژی لوله پنج لایه

حسین رستگارفر
1401/5/29 10:51:54

- فروش اقساطی پرس شارژی لوله پنج لایه رستگار صنعت و نووپرس آلمان بدون سود و کارمزد با قیمت های استثن ... پس از فروش - رستگار صنعت تولید کننده و وارد کننده تمامی ابزار و ماشین آلات صنعتی شامل ابزار تاسیسا

واردکننده و تامین کننده انواع لوله و اتصالات ، فلنج ، پروفیل و شیرآلات صنعتی

واردکننده و تامین کننده انواع لوله و اتصالات ، فلنج ، پروفیل و شیرآلات صنعتی

مهدی اخلاقی
1400/6/24 14:10:01

بازرگانی پورصالح با بیش از 30 سال سابقه طی سال ها تجارب ارزنده ای در زمینه تامین و توزیع در صنعت فول ... وارد کننده و تامین کننده انواع اتصالات فلنج و انواع لوله پروفیل استیل ، لوله پروفیل آلومینیوم با ب

لوله بر دستی 4 اینچ رستگار صنعت

لوله بر دستی 4 اینچ رستگار صنعت

حسین رستگارفر
1401/9/12 11:03:45

- از لوله بر فلزی برای برش انواع لوله های فلزی, فولاد نرم , آلومینیوم و ... استفاده می شود. - دارای ... برش, ابزار برقی و شارژی, گاراژی, اندازه گیری, تراشکاری و … برای اطلاع از تمامی محصولات و نحوه ی خری

فروش لوله های مانیسمان

فروش لوله های مانیسمان

داوود محمد نژاد
1394/6/28 9:50:52

گروه بازرگانی صنعت پایتخت بزرگترین مرکز فروش لوله های مانیسمان ودرزدار ازسایز1الی 56اینچ اماده همکار ...

استاپر لوله بادی رستگار صنعت

استاپر لوله بادی رستگار صنعت

حسین رستگارفر
1401/9/12 13:41:38

- از استاپر بادی جهت مسدودسازی انواع لوله و اتصالات در خطوط آب و فاضلاب, نفت, گاز و پتروشیمی مورد اس ... بزار و ماشین آلات صنعتی شامل ابزار تاسیساتی و ساختمانی, هیدرولیکی, پنوماتیکی, جا به جایی, جوش و برش,

وارد کننده و تامین کننده لوله و اتصالات ، ورق ، شیرآلات استیل

وارد کننده و تامین کننده لوله و اتصالات ، ورق ، شیرآلات استیل

خسروانی
1397/8/5 4:30:01

وارد کننده و تامین کننده تجهیزات صنعتی و پالایشگاهی +++ کارنو استیل +++ وارد کننده و تامین کننده ... وارد کننده و تامین کننده تجهیزات صنعتی و پالایشگاهی +++ کارنو استیل +++ وارد کننده و تامین کننده

لوله بر پوش فیت رستگار صنعت

لوله بر پوش فیت رستگار صنعت

حسین رستگارفر
1401/9/1 12:42:43

- طراحی به این صورت است که بر روی لوله قفل می شود و به راحتی لوله پوشفیت را برش و یا کنیک می کند. - ... ز تمامی محصولات و نحوه ی خرید میتوانید به سایت www.rastegarsanat.com مراجعه کرده یا با شماره های 673

دستگاه لوله بازکنی میلاد

دستگاه لوله بازکنی میلاد

حسین رستگارفر
1401/6/27 10:15:33

- با قابلیت چرخاندن فنر های سایز 14 الی 24 میلی متر - توان : 750 وات - دارای الکتروموتور ژن تبریز - ... ین آلات صنعتی شامل ابزار تاسیساتی و ساختمانی, هیدرولیکی, پنوماتیکی, جا به جایی, جوش و برش, ابزار برق

فروش فوق العاده انواع آچار لوله گیر در رستگار صنعت

فروش فوق العاده انواع آچار لوله گیر در رستگار صنعت

حسین رستگارفر
1401/6/2 16:37:07

انواع آچار لوله گیر در بهترین برند های موجود در بازار مانند آچار لوله گیر ایران پتک, آچار لوله گیر ر ... شارژی, گاراژی, اندازه گیری, تراشکاری و ... برای اطلاع از تمامی محصولات و نحوه ی خرید همچنین میتوانی

لوله داربست-بست -اتصال-آهنگیر-تخته روسی, ابراهیمی

لوله داربست-بست -اتصال-آهنگیر-تخته روسی, ابراهیمی

ابراهیمی
1396/6/4 15:55:12

، فروش لوله داربست ، قیمت داربست ، داربست دست دوم ، لوله دست دوم ، وارد کننده تخته چندلایی و روسی ، ... ، فروش لوله داربست ، قیمت داربست ، داربست دست دوم ، لوله دست دوم ، وارد کننده تخته چندلایی و روسی ،

تولید کننده فلنج

تولید کننده فلنج

فرهاد دارابی
1400/3/31 7:30:05

وارد كننده و تولید کننده انواع فلنج تدارك و تأمين ملزومات صنايع نفت ، پتروشيمي ، نيروگاهي +++ فرو ... وارد كننده و تولید کننده انواع فلنج تدارك و تأمين ملزومات صنايع نفت ، پتروشيمي ، نيروگاهي +++ فرو

تاسیسات ساختمانی (لوله و اتصالات)

تاسیسات ساختمانی (لوله و اتصالات)

رحمان رزمی
1401/6/29 14:09:12

مجموعه پترو پالایش امیران وارد کننده و عرضه کننده انواع لوله های استنلس استیل و کربن استیل و لوله ه ... بدون اتلاف انرژی با حداقل ضریب انتقال گرمایی ؛ کاهش دهنده ی استهلاک تجهیزات موتور خانه ای با حداقل