تور وان-دستگاه چاپ کارت pvc

توضیحات آگهی
صاحب اگهی
مانی کارت
آدرس
شهر تهران-تهران، خیابان شهید مطهری، خیابان ترکمنستان، کوچه نارنج، پلاک ۹، طبقه سوم
تلفن
02188442854
موبایل
09199273474
ایمیل

همه روزه هزاران آگهی به منظور رفع نیاز های روزانه شما عزیزان در سایت "ایران گوگل" منتشر می شود.ایران گوگل" صرفا به معرفی کالا ها ، خدمات و نیازمندی های شهروندان می پردازد ، لذا هیچ گونه مسئولیتی در قبال محتوای آگهی و پرداخت های مالی کاربران ندارد.لطفا هنگام داد و ستد در فضای مجازی ، از صحت ادعای آگهی دهندگان اطمینان لازم را به دست آورید.برای کسب اطلاعات بیشتربه سایت پلیس فتا مراجعه نمایید :www.cyberpolice.ir

پرینتر چاپ کارت به دستگاهی گفته می‌شود که قابلیت چاپ انواع تصویر، متن و بارکد را روی متریال PVC دارد. چاپگر‌‌‌های کارت به سه دسته چاپ مستقیم, غیر مستقیم و جوهر افشان تقسیم می‌شوند.

دستگاه چاپ کارت pvc مستقیم از طریق گرمای هد و بصورت عملیات رفت و برگشتی، تصویری دستور داده شده را از طریق چهار پنل رنگی زرد، قرمز، ابی و مشکی ریبون روی کارت چاپ می‌کنند. از جمله این پرینتر ها می‌توان به گلدیو، سیات، هایتی، اسمارت، زبرا و … اشاره کرد. وضوح چاپ تمام پرینترهای دایرکت 300 dpi است.

در دستگاه چاپ کارت pvc با سیستم غیرمستقیم یا انتقال مجدد، تصویر ابتدا از طریق هد و ریبون، به جای چاپ مستقیم روی کارت ابتدا روی فیلم چاپ شده و سپس توسط غلتک حرارتی و با دمای 175 تا 190 درجه روی کارت انتقال می‌یابد. مزیت این چاپ غیر مستقیم کیفیت چاپ بالاتر و چاپ لبه به لبه کارت است. دیگر مزیت این نوع پرینترهای چاپ کارت, امکان پرینت بر روی متریال های دیگر پایه PVC مانند PET COMPOSIT، PC و… می‌باشد. ازجمله پرینترهای سیستم انتقال مجدد می‌توان به برند‌های فارگو، نیسکا و داسکام اشاره کرد. چاپگر‌های کارت غیر‌مستقیم دارای وضوح چاپ 300 و 600 dpi است.

در پرینتر های جوهر افشان به جای فیلم و ریبون از کارتریج استفاده می‌شود. از جمله پرینترهای جوهر افشان می‌توان به فارگو ink1000 و پرینتر کارت فارگو HID ELEMENT اشاره کرد. برای اطلاعات بیشتر به سایت ما مراجعه کنید.
کد آگهی : 134127
بازدید : 7
★★★★★★★★★★ 5/ 5 7
Your رای: