خدمات برش cnc-برش اسپیندل با استفاده از ربات های صنعتی | ربات کار

توضیحات آگهی
صاحب اگهی
ربات کار
آدرس
کمال شهر-البرز،کمالشهر
تلفن
09124662302
موبایل
09124662302
ایمیل

همه روزه هزاران آگهی به منظور رفع نیاز های روزانه شما عزیزان در سایت "ایران گوگل" منتشر می شود.ایران گوگل" صرفا به معرفی کالا ها ، خدمات و نیازمندی های شهروندان می پردازد ، لذا هیچ گونه مسئولیتی در قبال محتوای آگهی و پرداخت های مالی کاربران ندارد.لطفا هنگام داد و ستد در فضای مجازی ، از صحت ادعای آگهی دهندگان اطمینان لازم را به دست آورید.برای کسب اطلاعات بیشتربه سایت پلیس فتا مراجعه نمایید :www.cyberpolice.ir

سلول رباتیک اسپیندل نمایانگر پیشرفت چشمگیر تکنولوژی در دامنه تولیدات هوشمند و اتوماسیون صنعتی است. این سلول ها که از ترکیب دقت و سرعت ربات صنعتی و اسپیندل cnc دور بالا تشکیل شده است، توانایی اجرای وظایف مختلف در فرآیندهای تولیدی مانند برشکاری چوب رباتیک، برشکاری ABS رباتیک و... را با دقت و سرعت بیشتر فراهم می‌کند. برشکاری رباتیک جهت برش های پیچیده و دقیق بر روی محصولات با متریال های مختلف مانند (چوب، پلاستیک، ABS ، سنگ، موکت، فیبر، فلز و...) انجام می شود.
شرکت ربات کار با بکارگیری منابع علمی به روز و تجربه های موفق، در راستای تأمین نیاز های فنی و مهندسی کارخانجات تولیدی، آماده ارائه خدمات گسترده در حوزه اتوماسیون صنعتی و رباتیک به جامعه صنعتی کشور می باشد.

کد آگهی : 134569
بازدید : 61
★★★★★★★★★★ 5/ 5 61
Your رای: