تولید انواع کوپلر-تولید کننده انواع کوپلر و رزوه میلگرد بدون براده‌برداری در کیش

توضیحات آگهی
✸✸✸✸✸✸✸
صاحب اگهی
ابوذر رئیسی
آدرس
کیش-بلوار حافظ ، خیابان خاقانی ، خیابان جامی ، نمایندگی کوپلر مهر آریاد در جزیره کیش
موبایل
09366244814 - 09173069535

همه روزه هزاران آگهی به منظور رفع نیاز های روزانه شما عزیزان در سایت "ایران گوگل" منتشر می شود.ایران گوگل" صرفا به معرفی کالا ها ، خدمات و نیازمندی های شهروندان می پردازد ، لذا هیچ گونه مسئولیتی در قبال محتوای آگهی و پرداخت های مالی کاربران ندارد.لطفا هنگام داد و ستد در فضای مجازی ، از صحت ادعای آگهی دهندگان اطمینان لازم را به دست آورید.برای کسب اطلاعات بیشتربه سایت پلیس فتا مراجعه نمایید :www.cyberpolice.ir

شرکت آداک سازه مهر فرداد کیش ( نمایندگی کوپلر مهر آریا در جزیره کیش ) با تولید و پخش رزوه میلگرد بدون براده‌برداری در کیش و نیز تولید کوپلر استاندارد میلگرد با رزوه داخلی راست‌گرد در کیش در خدمت مشتریان عزیز میباشد .

از دیگر محصولات شرکت آداک سازه مهر فرداد کیش می توان به تولید کوپلر تبدیل برای اتصال دو آرماتور با قطرهای متفاوت در کیش اشاره نمود .

شرکت آداک سازه مهر فرداد کیش با ساخت کوپلر انتهایی جهت جایگزینی در خم انتهای آرماتور در کیش و نیز ساخت کوپلر پیچی برای رفع کوتاهی آرماتور در کیش پیشرو در زمینه خدمت رسانی به صنعت ساختمان میباشد .

اجرای تخصصی کوپلینگ میلگرد و تولید کوپلر در کیش در کلیه سایزها و فروش دستگاه رولینگ در کیش را از شرکت آداک سازه مهر فرداد کیش بخواهید .

تولید تخصصی بولت بدون براده برداری و به روش رولینگ در کیش ( تولید انکربولت در کیش ) با کادری مجرب و متخصص را از شرکت آداک سازه مهر فرداد کیش بخواهید .

+++ قبل از هر تصمیم با ما مشورت کنید +++

تولید انواع کوپلر از جمله کوپلر استاندارد ، کوپلر تبدیل و کوپلرپیچی در کیش و نیز تولید انواع کوپلر انتهایی و کوپلر جوشی در کیش از جمله محصولات شرکت آداک سازه مهر فرداد کیش میباشد که با کاربری در صنعت ساختمان در خدمت مشتریان عزیز میباشد .

تولید و فروش دستگاه رولینگ در کیش با کیفیت بالا را از ما بخواهید

از جمله ویژگی های این مجموعه می توان به موارد زیر اشاره نمود :


مشاوره تلفنی و حضوری در مورد انتخاب کوپلر مناسب
کوپلینگ میلگرد توسط تکنسین‌های باتجربه
برخورداری از دستگاه‌های پیشرفته کوپلینگ میلگرد
کد آگهی : 134601
بازدید : 146
★★★★★★★★★★ 5/ 5 146
Your رای:
جدیدترین های مرتبط باتولید انواع کوپلر 2 مورد
تولید انواع پیچ و مهره و قطعات صنعتی

تولید انواع پیچ و مهره و قطعات صنعتی

عبدالهی
1396/6/12 13:08:05

شرکت هیربدصنعت مرکزی باکادری مجرب و با هدف تهیه و تولید و توزیع انواع پیچ و مهره با بهترین کیفیت و د ... رد های موجود اعم از DIN,ASTM,ISO,NMG و...امادگی خودراجهت تولید هر نوع پیچ ومهره اعم ازپیچ استات بولت

هیدروشلنگ

هیدروشلنگ

علیرضا فریس آبادی
1396/6/8 13:22:45

هیدروشلنگ موسسه هیدروشیلنگ علیرضا پخش شیلنگ های تخلیه بنزین پخش شیلنگ های تخلیه گازوئیل پخش شیلنگ ... هیدروشلنگ موسسه هیدروشیلنگ علیرضا پخش شیلنگ های تخلیه بنزین پخش شیلنگ های تخلیه گازوئیل پخش شیلنگ