تولید تخصصی بولت بدون براده برداری و به روش رولینگ در کیش-تولید کننده انواع کوپلر و رزوه میلگرد بدون براده‌برداری در کیش

توضیحات آگهی
✸✸✸✸✸✸✸
صاحب اگهی
ابوذر رئیسی
آدرس
کیش-بلوار حافظ ، خیابان خاقانی ، خیابان جامی ، نمایندگی کوپلر مهر آریاد در جزیره کیش
موبایل
09366244814 - 09173069535

همه روزه هزاران آگهی به منظور رفع نیاز های روزانه شما عزیزان در سایت "ایران گوگل" منتشر می شود.ایران گوگل" صرفا به معرفی کالا ها ، خدمات و نیازمندی های شهروندان می پردازد ، لذا هیچ گونه مسئولیتی در قبال محتوای آگهی و پرداخت های مالی کاربران ندارد.لطفا هنگام داد و ستد در فضای مجازی ، از صحت ادعای آگهی دهندگان اطمینان لازم را به دست آورید.برای کسب اطلاعات بیشتربه سایت پلیس فتا مراجعه نمایید :www.cyberpolice.ir

شرکت آداک سازه مهر فرداد کیش ( نمایندگی کوپلر مهر آریا در جزیره کیش ) با تولید و پخش رزوه میلگرد بدون برادهبرداری در کیش و نیز تولید کوپلر استاندارد میلگرد با رزوه داخلی راست‌گرد در کیش در خدمت مشتریان عزیز میباشد .

از دیگر محصولات شرکت آداک سازه مهر فرداد کیش می توان به تولید کوپلر تبدیل برای اتصال دو آرماتور با قطرهای متفاوت در کیش اشاره نمود .

شرکت آداک سازه مهر فرداد کیش با ساخت کوپلر انتهایی جهت جایگزینی در خم انتهای آرماتور در کیش و نیز ساخت کوپلر پیچی برای رفع کوتاهی آرماتور در کیش پیشرو در زمینه خدمت رسانی به صنعت ساختمان میباشد .

اجرای تخصصی کوپلینگ میلگرد و تولید کوپلر در کیش در کلیه سایزها و فروش دستگاه رولینگ در کیش را از شرکت آداک سازه مهر فرداد کیش بخواهید .

تولید تخصصی بولت بدون براده برداری و به روش رولینگ در کیش ( تولید انکربولت در کیش ) با کادری مجرب و متخصص را از شرکت آداک سازه مهر فرداد کیش بخواهید .

+++ قبل از هر تصمیم با ما مشورت کنید +++

تولید انواع کوپلر از جمله کوپلر استاندارد ، کوپلر تبدیل و کوپلرپیچی در کیش و نیز تولید انواع کوپلر انتهایی و کوپلر جوشی در کیش از جمله محصولات شرکت آداک سازه مهر فرداد کیش میباشد که با کاربری در صنعت ساختمان در خدمت مشتریان عزیز میباشد .

تولید و فروش دستگاه رولینگ در کیش با کیفیت بالا را از ما بخواهید

از جمله ویژگی های این مجموعه می توان به موارد زیر اشاره نمود :


مشاوره تلفنی و حضوری در مورد انتخاب کوپلر مناسب
کوپلینگ میلگرد توسط تکنسین‌های باتجربه
برخورداری از دستگاه‌های پیشرفته کوپلینگ میلگرد
کد آگهی : 134601
بازدید : 133
★★★★★★★★★★ 5/ 5 133
Your رای: