اهن-آموزش رانندگی با بهترین قیمت

توضیحات آگهی
صاحب اگهی
شاکری
آدرس
شهر تهران-
تلفن
09122478909

همه روزه هزاران آگهی به منظور رفع نیاز های روزانه شما عزیزان در سایت "ایران گوگل" منتشر می شود.ایران گوگل" صرفا به معرفی کالا ها ، خدمات و نیازمندی های شهروندان می پردازد ، لذا هیچ گونه مسئولیتی در قبال محتوای آگهی و پرداخت های مالی کاربران ندارد.لطفا هنگام داد و ستد در فضای مجازی ، از صحت ادعای آگهی دهندگان اطمینان لازم را به دست آورید.برای کسب اطلاعات بیشتربه سایت پلیس فتا مراجعه نمایید :www.cyberpolice.ir

غلبه بر ترس از رانندگی - آموزش تخصصی با رویکرد روانشناسی و متناسب با نیاز شما
آیا به دنبال یادگیری رانندگی به صورت حرفه ای و سریع هستید؟
آموزش خصوصی رانندگی با آکادمی خصوصی رانندگی برتر، بهترین راه برای کسب مهارت‌های رانندگی با اعتماد به نفس و بدون استرس است. ما برای تمامی افراد متناسب با نیاز و هدفی که از یادگیری رانندگی دارند، دوره های آموزشی برگزار می کنیم.
انواع دوره های آموزشی آکادمی خصوصی رانندگی برتر:
• آموزش رانندگی پایه: این نوع آموزش برای افرادی است که هیچ تجربه رانندگی ندارند و می‌خواهند از صفر شروع کنند. در این آموزش، مبانی رانندگی، قوانین راهنمایی و رانندگی، تکنیک‌های کنترل خودرو و پارک کردن و آمادگی برای آزمون رانندگی و دریافت گواهینامه، آموزش داده می‌شود.
• آموزش رانندگی پیشرفته: این آموزش برای افرادی است که گواهینامه رانندگی دارند اما می‌خواهند مهارت‌های رانندگی خود را بهبود بخشند. در این آموزش، تکنیک‌های رانندگی در شرایط مختلف مانند رانندگی در ترافیک سنگین، جاده‌های لغزنده، پارک‌های موازی و ... آموزش داده می‌شود.
• آموزش رانندگی برای بانوان: این آموزش با توجه به نیازهای خاص بانوان طراحی شده است و بر روی ایجاد اعتماد به نفس و رفع ترس از رانندگی تمرکز دارد.
• آموزش رانندگی برای افراد مسن: این آموزش با توجه به شرایط جسمی و روحی افراد مسن طراحی شده است و بر روی ایمنی و راحتی رانندگی تمرکز دارد.
• آموزش رانندگی با خودروهای خاص: این آموزش برای افرادی است که می‌خواهند با خودروهای خاصی مانند خودروهای اتوماتیک، شاسی بلند، موتورسیکلت و ... رانندگی کنند.
تضمین می‌کنم که پس از پایان دوره آموزشی، شما یک راننده حرفه‌ای خواهید بود.
کد آگهی : 134619
بازدید : 76
★★★★★★★★★★ 5/ 5 76
Your رای: