خرید استوانه ترافیکی 75 سانتی-فروش استوانه ترافیکی 75 سانتی ترافیکی

توضیحات آگهی
صاحب اگهی
نیاز ترافیک
آدرس
شهر تهران-حسن آباد
تلفن
02166340916
موبایل
09125203447

همه روزه هزاران آگهی به منظور رفع نیاز های روزانه شما عزیزان در سایت "ایران گوگل" منتشر می شود.ایران گوگل" صرفا به معرفی کالا ها ، خدمات و نیازمندی های شهروندان می پردازد ، لذا هیچ گونه مسئولیتی در قبال محتوای آگهی و پرداخت های مالی کاربران ندارد.لطفا هنگام داد و ستد در فضای مجازی ، از صحت ادعای آگهی دهندگان اطمینان لازم را به دست آورید.برای کسب اطلاعات بیشتربه سایت پلیس فتا مراجعه نمایید :www.cyberpolice.ir

استوانه بازیافتی با رعایت استانداردهای بالا تولید شده است. از جنس PVC مقاوم و با انعطاف پذیری بالا است. این استوانه ها در برابر شرایط مختلف جوی و ضربات مختلف مقاومت داشته و بدون مشکل در سطوح مختلف نصب می شوند. این استوانه ها از مواد بازیافتی تولید می شوند که علاوه بر ارائه قیمت مناسب به مشتریان، به حفظ محیط زیست نیز کمک می کنند.

استوانه ها یکی از وسایل اساسی و تجهیزات ترافیکی می باشند و نقش مهمی در مدیریت ترافیک و ایجاد ایمنی در خیابان ها دارند. آن ها می توانند مسیرها را جدا کنند، سرعت را کنترل کنند، مسیر ها را مسدود کنند و همچنین افراد را آگاه سازند تا به تغییر مسیرهای مطمئن تری برسند.

از ویژگی های دیگر استوانه بازیافتی 75 سانتی، مقاومت در برابر ضربه و فشار ناگهانی است. این به معنای این است که استوانه در مواقع اضطراری به وسایل نقلیه و افراد آسیب نمی زند و به عنوان نقاط تمرکزی ایمن در خیابان ها عمل می کند.

استوانه به رنگ نارنجی جذاب، ابعاد مناسبی با قطر 25 سانتی متر و وزن 900 گرم دارند و به طور اختصاصی در ایران تولید می شو د.

استوانه بازیافتی 75 سانتی و خصوصیات منحصر به فردی که دارد، ابزاری چند منظوره برای مدیریت ترافیک و ایجاد ایمنی در محیط های شهری و جاده ها هستند.
کد آگهی : 134755
بازدید : 99
★★★★★★★★★★ 5/ 5 99
Your رای:
جدیدترین های مرتبط باخرید استوانه ترافیکی 75 سانتی 2 مورد
فروش استوانه ترافیکی 75 سانتی ترافیکی

فروش استوانه ترافیکی 75 سانتی ترافیکی

نیاز ترافیک
1403/6/29 0:01:48

استوانه بازیافتی با رعایت استانداردهای بالا تولید شده است. از جنس PVC مقاوم و با انعطاف پذیری بالا ا ... استوانه بازیافتی با رعایت استانداردهای بالا تولید شده است. از جنس PVC مقاوم و با انعطاف پذیری بالا ا

کله قندی ترافیکی با زنجیر

کله قندی ترافیکی با زنجیر

فروشگاه اینترنتی بازار ترافیکی
1403/6/29 18:39:58

کله قندی ترافیکی کف لاستیکی 75 سانتی شبرنگ دارحلقه دار که به رنگ قرمز تولید میشود در خیابانها ، بزرگ ... کله قندی ترافیکی کف لاستیکی 75 سانتی شبرنگ دارحلقه دار که به رنگ قرمز تولید میشود در خیابانها ، بزرگ