اجرای ساختمان-تیم تخصصی بیمه_با_شما شرکت بیمه آرمان - پوششهای کامل بیمه ای برای تمامی نیازهای شما

توضیحات آگهی
صاحب اگهی
بیمه آرمان
آدرس
نوشهر-
تلفن
09118039282
موبایل
09118039282
ایمیل

همه روزه هزاران آگهی به منظور رفع نیاز های روزانه شما عزیزان در سایت "ایران گوگل" منتشر می شود.ایران گوگل" صرفا به معرفی کالا ها ، خدمات و نیازمندی های شهروندان می پردازد ، لذا هیچ گونه مسئولیتی در قبال محتوای آگهی و پرداخت های مالی کاربران ندارد.لطفا هنگام داد و ستد در فضای مجازی ، از صحت ادعای آگهی دهندگان اطمینان لازم را به دست آورید.برای کسب اطلاعات بیشتربه سایت پلیس فتا مراجعه نمایید :www.cyberpolice.ir

"آیا به دنبال بیمه‌ای هستید که تمامی نیازهای شما را پوشش دهد و به شما آرامش خاطر ببخشد؟ با تیم تخصصی بیمه_با_شما شرکت بیمه آرمان ، ما اینجا هستیم تا شما را در هر قدم از زندگی حمایت کنیم. از بیمه های آتش سوزی منزل و محل کار و خودرو گرفته تا بیمه مسافرتی و زندگی و مسئولیت و ...، ما پوشش‌های متنوعی را ارائه می‌دهیم که به مسئولیت های شما رنگ و بوی آرامش و امنیت خواهد داد ،از جمله آرامش خانواده‌ و عزیزانتان و مسئولیت هایتان و اموالتان.

خدمات ما شامل:

1. بیمه ثالث و بدنه خودرو:
- بیمه ثالث: این بیمه‌نامه مسئولیت مدنی شما در قبال خسارات جانی و مالی وارد به اشخاص ثالث را پوشش می‌دهد.
- بیمه بدنه: این بیمه‌نامه خسارات وارد به خودروی شما را در صورت وقوع حوادث مختلف مانند تصادف، سرقت، آتش‌سوزی و بلایای طبیعی پوشش می‌دهد.

2. بیمه آتش‌سوزی:
- بیمه آتش‌سوزی مسکونی: این بیمه‌نامه خسارات ناشی از آتش‌سوزی، انفجار، صاعقه و سایر خطرات مشابه را برای منازل مسکونی پوشش می‌دهد.
- بیمه آتش‌سوزی صنعتی: این بیمه‌نامه خسارات ناشی از آتش‌سوزی و سایر خطرات مشابه را برای واحدهای صنعتی پوشش می‌دهد.
- بیمه آتش‌سوزی غیر صنعتی (تجاری و اداری): این بیمه‌نامه خسارات ناشی از آتش‌سوزی و سایر خطرات مشابه را برای واحدهای تجاری و اداری پوشش می‌دهد.

3. بیمه عمر و زندگی:
- این بیمه‌نامه به شما و خانواده‌تان در صورت وقوع حوادث ناگوار مانند فوت، ازکارافتادگی و بیماری‌های خاص کمک مالی می‌کند و آینده‌ای مطمئن را برای شما فراهم می‌سازد.
- بیمه نامه عمر و سرمایه گذاری صندوقی امن برای سپرده گذاری دارایی های ریالی سرگردان شماست که میتواند برای آینده تبدیل به یک گنجینه ارزشمند گردد و تیم تخصصی بیمه_با_شما شرکت بیمه آرمان با خرد خرد مبالغ شما امنیتی از رنگ و بوی آرامش برایتان به ارمغان خواهد آورد.

4. بیمه حوادث انفرادی:
- این بیمه‌نامه خسارات ناشی از حوادث ناگهانی مانند تصادف، سقوط، سوختگی و سایر حوادث مشابه را برای افراد پوشش می‌دهد.

5. بیمه مسئولیت مدنی:
- بیمه مسئولیت مدنی کارفرما در قبال کارکنان ساختمانی (ابنیه): این بیمه‌نامه مسئولیت مدنی کارفرما در قبال خسارات جانی و مالی و هزینه پزشکی وارد به کارکنان ساختمانی را پوشش می‌دهد.
- بیمه مسئولیت مدنی کارفرما در قبال کارکنان واحدهای خدماتی، تولیدی و صنعتی: این بیمه‌نامه مسئولیت مدنی کارفرما در قبال خسارات جانی و مالی وارد به کارکنان واحدهای خدماتی، تولیدی و صنعتی را پوشش می‌دهد.
- بیمه مسئولیت مدنی جامع ساختمان: این بیمه‌نامه مسئولیت مدنی ناشی از خسارات جانی و مالی وارد به اشخاص ثالث در اثر اجرای عملیات ساختمانی را پوشش می‌دهد، این بیمه نامه مربوط به پروژه های ساختمانی است ، بیمه نامه ای منحصربفرد که در نظام مهندسی ساختمان استان مازندران از تابستان 402 باز طراحی و توسط شرکت توانمند بیمه ارمان ارایه میشود ، کارفرمایان و انبوه سازان و مهندسین ارزشمند استان سربلند و سرسبز مازندران ، شما جهت اخذ پروانه ساختمانی و جواز ساختمان از نظام مهندسی استان مازندران ، میتوانید بیمه نامه مسئولیت مدنی جامع ساختمان با تعهدات بروز سال 403 را از نماندگی برتر شرکت بیمه آرمان ، تیم تخصصی بیمه_با_شما شرکت بیمه آرمان تهیه بفرمایید .
- بیمه مسئولیت مدنی کارفرما در قبال کارکنان پروژه‌های عمرانی: این بیمه‌نامه مسئولیت مدنی کارفرما در قبال خسارات جانی و مالی و هزینه پزشکی وارد به کارکنان پروژه‌های عمرانی را پوشش می‌دهد.
- بیمه مسئولیت حرفه‌ای پزشکان: این بیمه‌نامه مسئولیت مدنی پزشکان در قبال خسارات جانی وارد به بیماران را پوشش می‌دهد.
- بیمه مسئولیت حرفه‌ای پیراپزشکان: این بیمه‌نامه مسئولیت مدنی پیراپزشکان در قبال خسارات جانی وارد به بیماران را پوشش می‌دهد.
- بیمه مسئولیت حرفه‌ای رادیولوژیست‌ها: این بیمه‌نامه مسئولیت مدنی رادیولوژیست‌ها در قبال خسارات جانی وارد به بیماران را پوشش می‌دهد.
- بیمه مسئولیت مدنی ناشی از اجرای عملیات ساختمانی در قبال اشخاص ثالث: این بیمه‌نامه مسئولیت مدنی ناشی از خسارات جانی و مالی و هزینه پزشکی وارد به اشخاص ثالث در اثر اجرای عملیات ساختمانی را پوشش می‌دهد.
- بیمه مسئولیت مدنی دارندگان و سرویس‌کاران آسانسور و پله برقی در قبال استفاده‌کنندگان: این بیمه‌نامه مسئولیت مدنی دارندگان و سرویس‌کاران آسانسور و پله برقی در قبال خسارات جانی و مالی و هزینه پزشکی وارد به استفاده‌کنندگان را پوشش می‌دهد.
- بیمه مسئولیت حرفه‌ای ماساژورها: این بیمه‌نامه مسئولیت مدنی ماساژورها در قبال خسارات جانی وارد به مشتریان را پوشش می‌دهد.
- بیمه مسئولیت حرفه‌ای مهندسان ناظر، طراح و محاسب: این بیمه‌نامه مسئولیت مدنی مهندسان ناظر، طراح و محاسب در قبال خسارات جانی و مالی و هزینه پزشکی وارد به اشخاص ثالث را پوشش می‌دهد.
- بیمه مسئولیت مدنی مدیران واحدهای اقامتی در قبال استفاده‌کنندگان: این بیمه‌نامه مسئولیت مدنی مدیران واحدهای اقامتی در قبال خسارات جانی و مالی وارد به استفاده‌کنندگان را پوشش می‌دهد.
- بیمه مسئولیت مدنی دهیاری در قبال شهروندان: این بیمه‌نامه مسئولیت مدنی دهیاری در قبال خسارات جانی و مالی وارد به شهروندان را پوشش می‌دهد.
- بیمه مسئولیت مدنی مراجعين به رستوران و تالار پذیرایی: این بیمه‌نامه مسئولیت مدنی مدیران رستوران‌ها و تالارهای پذیرایی در قبال خسارات جانی و مالی وارد به مشتریان را پوشش می‌دهد.
- بیمه مسئولیت مدنی شهرداری در قبال شهروندان: این بیمه‌نامه مسئولیت مدنی شهرداری در قبال خسارات جانی و مالی وارد به شهروندان را پوشش می‌دهد.
- بیمه مسئولیت مدنی نصابان و دارندگان تابلوهای تبلیغاتی در قبال خسارات جانی و مالی وارد به اشخاص ثالث: این بیمه‌نامه مسئولیت مدنی نصابان و دارندگان تابلوهای تبلیغاتی در قبال خسارات جانی و مالی وارد به اشخاص ثالث را پوشش می‌دهد.
- بیمه مسئولیت مدنی برگزارکنندگان تورهای مسافرتی: این بیمه‌نامه مسئولیت مدنی برگزارکنندگان تورهای مسافرتی در قبال خسارات جانی و مالی وارد به مسافران را پوشش می‌دهد.
- بیمه مسئولیت مدنی مدیران اماکن ورزشی در قبال ورزشکاران: این بیمه‌نامه مسئولیت مدنی مدیران اماکن ورزشی در قبال خسارات جانی و مالی وارد به ورزشکاران را پوشش می‌دهد.
- بیمه مسئولیت مدنی هیأت مدیره ساختمان در قبال اشخاص ثالث: این بیمه‌نامه مسئولیت مدنی هیأت مدیره ساختمان در قبال خسارات جانی و مالی وارد به اشخاص ثالث را پوشش می‌دهد.

ویژگی‌های ما:
- پوشش جامع و متنوع: تمامی نیازهای بیمه‌ای شما را پوشش می‌دهیم.
- پشتیبانی ۲۴/۷: همیشه در کنار شما هستیم.
- قیمت‌های رقابتی: بهترین خدمات با مناسب‌ترین قیمت‌ها.

تماس با ما:
برای اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان، با شماره 09118039282 تماس بگیرید یا به وب‌سایت ما به آدرس [bimebashoma.ir](http://bimebashoma.ir) مراجعه کنید.

بیمه با شما، همراه همیشگی شما در مسیر زندگی."
تیم تخصصی بیمه_با_شما شرکت بیمه آرمان -*- (از شما)(با شما)(برای شما)
---

کد آگهی : 134814
بازدید : 78
★★★★★★★★★★ 5/ 5 78
Your رای:
جدیدترین های مرتبط بااجرای ساختمان 766 مورد
نصب آجر نما و سنگ کاری ساختمان

نصب آجر نما و سنگ کاری ساختمان

مولایی
1396/6/8 11:57:46

نصب آجر نما و سنگ کاری ساختمان نصب و اجرای نمای ساختمان نصب آجر نمای ساختمان سنگ کاری ساختمان ... نصب آجر نما و سنگ کاری ساختمان نصب و اجرای نمای ساختمان نصب آجر نمای ساختمان سنگ کاری ساختمان

سنگ کاری نمای ساختمان البرز

سنگ کاری نمای ساختمان البرز

بیات
1394/9/28 11:17:12

اجرای نمای سنتی ساختمان اجرای نمای مدرن ساختمان نمای سنگی ساختمان نمای سنگی طرح هخامنش اجرای سنگ کار ... مای مدرن ساختمان نمای سنگی ساختمان نمای سنگی طرح هخامنش اجرای سنگ کاری ساختمان سنگکار اجرای پروژه ها

اجرای نما خشک – گروه مهندسی هامون

اجرای نما خشک – گروه مهندسی هامون

اربابی
1395/1/22 9:46:31

"گروه مهندسی هامون" با بهره مندی از مجموعه ای از افراد آموزش دیده و مجرب، با ارائه دیتیل های پیشنهاد ... ن به صرفه و تهیه کلیه متریال زیرکار لازم، کار عملیات اجرای نمای خشک ساختمان شما را به صورت کاملا مهن

طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی ساختمان در تهران

طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی ساختمان در تهران

روشن پور
1396/4/13 7:45:01

بهترین دکوراسیون داخلی و تزئینات داخلی ساختمان را از ما بخواهید . +++ شرکت رویال جلوه +++ طراحی و ... بهترین دکوراسیون داخلی و تزئینات داخلی ساختمان را از ما بخواهید . +++ شرکت رویال جلوه +++ طراحی و

اجرای نمای چوبی ساختمان

اجرای نمای چوبی ساختمان

علی منصوری
1396/5/9 9:48:29

اجرای نمای چوبی ساختمان طراحی و اجرای نمای چوبی ساختمان اجرای نمای چوب ساختمان نمای چوب چوب نمای تر ... ی نمای چوبی ساختمان اجرای نمای چوب ساختمان نمای چوب چوب نمای ترمووود نما چوب تهیه و اجرای نمای چوب ت

فروش ویژه

فروش ویژه

علیرضا افراشته
1395/4/20 9:39:28

بازسازی نما اجرای سنگ و سرامیک کف اجرای طرحهای متنوع سقف کاذب و کناف اجرای گچ بری نقاشی ساختم ... ازی نما اجرای سنگ و سرامیک کف اجرای طرحهای متنوع سقف کاذب و کناف اجرای گچ بری نقاشی ساختمان اج

رابیتس کاری ساختمان

رابیتس کاری ساختمان

رابیتس کاری ساختمان
1396/5/9 9:51:02

"رابیتس کاری طرح سبز با کادری مجرب و متخصص و تجربه ای 21 ساله در زمینه طراحی و اجرای نما و رابیتس کا ... ده های نو و طرح های جدید و مقید به اجرای دقیق و اصولی، پیمانکاری پروژه های ساختمانی متعددی را به عهد

اجرای اسکلت بتنی

اجرای اسکلت بتنی

بنا سازان
1402/5/21 8:19:10

با توجه به اجرای قانون جدید،سازندگان ساختمان حتما باید از مجریان ذیصلاح نظام مهندسی بوده که دارای پر ... اجرای اسکلت بتنی انواع ساختمان های مسکونی،تجاری اداری و صنعتی اجرا با اکیپ ماهر و زیر نظر مهندسین پا

دکوراسیون داخلی و تزئینات داخلی ساختمان در دزفول

دکوراسیون داخلی و تزئینات داخلی ساختمان در دزفول

روشن پور
1397/4/10 7:00:01

شرکت رویال جلوه مجری معماری و دکوراسیون داخلی ساختمان در دزفول اجرای دیزاین داخلی ساختمان مجری تزئ ... مان در دزفول اجرای دیزاین داخلی ساختمان مجری تزئینات داخلی ساختمان طراحی و اجرای نمای بیرونی طرا

پیمانکاری ونقاشی ساختمان کبیری

پیمانکاری ونقاشی ساختمان کبیری

داودکبیر
1395/5/5 12:08:13

اجرای و رنگ آمیزی انواع رنگ های پلاستیک ، روغنی و آکرولیک رنگ بدون بو * بلکا - کاغذ دیواری - پتینه ک ... رنگ نما / رولکس / کنیتکس - اجرای رنگ آمیزی استخر ها / رنگ استخر - رنگ آمیزی انواع چهارچوب های فلزی /

نقاشی ساختمان  کیش

نقاشی ساختمان کیش

داودکبیر
1395/5/10 14:31:47

اجرای و رنگ آمیزی انواع رنگ های پلاستیک ، روغنی و سانمارکووآکرولیک رنگ بدون بو , کاغذ دیواری - پتینه ... نگ نما / رولکس / کنیتکس - اجرای رنگ آمیزی استخر ها / رنگ استخر - رنگ آمیزی انواع چهارچوب های فلزی /

طراحی و اجرای نمای حرفه ای توسط بهسازنما

طراحی و اجرای نمای حرفه ای توسط بهسازنما

مهندس عابدی
1395/11/18 12:58:49

طراحی و اجرای نمای حرفه ای توسط بهسازنما شرکت بهساز نما در زمینه طراحی و اجرای نماهای مدرن و خشک شام ... حی و اجرای نمای حرفه ای توسط بهسازنما شرکت بهساز نما در زمینه طراحی و اجرای نماهای مدرن و خشک شامل ا

نقاشی ساختمان  واجرای کاغذ دیواری پی وی سی ، سه بعدی و نانو

نقاشی ساختمان واجرای کاغذ دیواری پی وی سی ، سه بعدی و نانو

صادقی
1400/8/8 12:28:01

نقاشی ساختمان صادقی نقاشی رنگ روغنی ، پلاستیک ، رنگ اکریلیک و رنگ مولتی‌کالر نمای داخلی و خ ... اشی رنگ روغنی ، پلاستیک ، رنگ اکریلیک و رنگ مولتی‌کالر نمای داخلی و خارجی ساختمان اجرای کاغذ

اجرای چاه ارت

اجرای چاه ارت

شرکت سپانیرو
1395/10/25 14:42:37

خدمات شرکت فنی ومهندسی سازه نیرو : تست چاه ارت اجرای چاه ارت اجرای چاه ارت و سیستم ارتینگ برای ... بالا و اتاق سرور با مقاومت زیر 1 اهم چاه ارت اجرای سیستم ارتینگ جهت تخلیه الکتریسیته ساکن تست چا

اجرای فوم بتن

اجرای فوم بتن

نوین فوم بتن
1396/6/11 14:44:07

اجرای فوم بتن جهت شیب بندی و کف سازی ساختمان ها در اصفهان و تهران. *جایگزین مناسب پوکه و پلاستر *مق ... سازی ساختمان ها در اصفهان و تهران. *جایگزین مناسب پوکه و پلاستر *مقرون به صرفه *سبک و اجرای سریع *م

سفید کاری ساختمان

سفید کاری ساختمان

گچ کاری کلینیک ساختمانی ساخت یار
1396/5/7 9:52:17

کلینیک ساختمانی ساخت یار با بهره گیری از توانمندی و تجربه ی عملی تیم های اجرایی خود آماده خدمت رسانی ... و تجربه ی عملی تیم های اجرایی خود آماده خدمت رسانی به مشتریان محترم می باشد. - اجرای سفید کاری ساخت

طراحی و اجرای نمای کامپوزیت ، سرامیک خشک ، کرتین وال و لوور دوکی

طراحی و اجرای نمای کامپوزیت ، سرامیک خشک ، کرتین وال و لوور دوکی

رضا سلاماتی
1403/6/16 21:44:10

دفتر مهندسی آلفا طراحی و اجرای نمای کامپوزیت ، سرامیک خشک ، کرتین وال و لوور دوکی مشاوره رایگان با ... دفتر مهندسی آلفا طراحی و اجرای نمای کامپوزیت ، سرامیک خشک ، کرتین وال و لوور دوکی مشاوره رایگان با

دکوراسیون داخلی حصارکی ، پرده کرکره ، کاغذ دیواری و سقف کاذب

دکوراسیون داخلی حصارکی ، پرده کرکره ، کاغذ دیواری و سقف کاذب

حصارکی
1397/3/23 4:00:01

طراحی و اجرای دیزاین داخلی +++ دکوراسیون داخلی حصارکی +++ طراحی و اجرای دیزاین داخلی و خارجی ساختما ... ین داخلی +++ دکوراسیون داخلی حصارکی +++ طراحی و اجرای دیزاین داخلی و خارجی ساختمان طراحی و اجرای ا

اجرای فونداسیون سوله ساخت سوله در سراسر ایران

اجرای فونداسیون سوله ساخت سوله در سراسر ایران

ندیری
1401/10/7 8:45:35

هدف از اجرای فونداسیون فونداسیون، دلیل اصلی استحکام هر ساختمان است. هر چه پایه قوی‌تر باشد، سازه با ... هدف از اجرای فونداسیون فونداسیون، دلیل اصلی استحکام هر ساختمان است. هر چه پایه قوی‌تر باشد، سازه با

اجرای ارماتوبندی فونداسیون سوله ساخت سوله در سراسر کشور

اجرای ارماتوبندی فونداسیون سوله ساخت سوله در سراسر کشور

ندیری
1401/11/19 0:35:19

اجرای ارماتوبندی فونداسیون سوله سازی استخر بتنی فونداسیون ساختمان در سراسر کشور با قالب بندی بتن ریز ... یون سوله سازی استخر بتنی فونداسیون ساختمان در سراسر کشور با قالب بندی بتن ریزی صفحه گذاری اجرای فوند