ادرس سایت-تیم تخصصی بیمه_با_شما شرکت بیمه آرمان - پوششهای کامل بیمه ای برای تمامی نیازهای شما

توضیحات آگهی
صاحب اگهی
بیمه آرمان
آدرس
نوشهر-
تلفن
09118039282
موبایل
09118039282
ایمیل

همه روزه هزاران آگهی به منظور رفع نیاز های روزانه شما عزیزان در سایت "ایران گوگل" منتشر می شود.ایران گوگل" صرفا به معرفی کالا ها ، خدمات و نیازمندی های شهروندان می پردازد ، لذا هیچ گونه مسئولیتی در قبال محتوای آگهی و پرداخت های مالی کاربران ندارد.لطفا هنگام داد و ستد در فضای مجازی ، از صحت ادعای آگهی دهندگان اطمینان لازم را به دست آورید.برای کسب اطلاعات بیشتربه سایت پلیس فتا مراجعه نمایید :www.cyberpolice.ir

"آیا به دنبال بیمه‌ای هستید که تمامی نیازهای شما را پوشش دهد و به شما آرامش خاطر ببخشد؟ با تیم تخصصی بیمه_با_شما شرکت بیمه آرمان ، ما اینجا هستیم تا شما را در هر قدم از زندگی حمایت کنیم. از بیمه های آتش سوزی منزل و محل کار و خودرو گرفته تا بیمه مسافرتی و زندگی و مسئولیت و ...، ما پوشش‌های متنوعی را ارائه می‌دهیم که به مسئولیت های شما رنگ و بوی آرامش و امنیت خواهد داد ،از جمله آرامش خانواده‌ و عزیزانتان و مسئولیت هایتان و اموالتان.

خدمات ما شامل:

1. بیمه ثالث و بدنه خودرو:
- بیمه ثالث: این بیمه‌نامه مسئولیت مدنی شما در قبال خسارات جانی و مالی وارد به اشخاص ثالث را پوشش می‌دهد.
- بیمه بدنه: این بیمه‌نامه خسارات وارد به خودروی شما را در صورت وقوع حوادث مختلف مانند تصادف، سرقت، آتش‌سوزی و بلایای طبیعی پوشش می‌دهد.

2. بیمه آتش‌سوزی:
- بیمه آتش‌سوزی مسکونی: این بیمه‌نامه خسارات ناشی از آتش‌سوزی، انفجار، صاعقه و سایر خطرات مشابه را برای منازل مسکونی پوشش می‌دهد.
- بیمه آتش‌سوزی صنعتی: این بیمه‌نامه خسارات ناشی از آتش‌سوزی و سایر خطرات مشابه را برای واحدهای صنعتی پوشش می‌دهد.
- بیمه آتش‌سوزی غیر صنعتی (تجاری و اداری): این بیمه‌نامه خسارات ناشی از آتش‌سوزی و سایر خطرات مشابه را برای واحدهای تجاری و اداری پوشش می‌دهد.

3. بیمه عمر و زندگی:
- این بیمه‌نامه به شما و خانواده‌تان در صورت وقوع حوادث ناگوار مانند فوت، ازکارافتادگی و بیماری‌های خاص کمک مالی می‌کند و آینده‌ای مطمئن را برای شما فراهم می‌سازد.
- بیمه نامه عمر و سرمایه گذاری صندوقی امن برای سپرده گذاری دارایی های ریالی سرگردان شماست که میتواند برای آینده تبدیل به یک گنجینه ارزشمند گردد و تیم تخصصی بیمه_با_شما شرکت بیمه آرمان با خرد خرد مبالغ شما امنیتی از رنگ و بوی آرامش برایتان به ارمغان خواهد آورد.

4. بیمه حوادث انفرادی:
- این بیمه‌نامه خسارات ناشی از حوادث ناگهانی مانند تصادف، سقوط، سوختگی و سایر حوادث مشابه را برای افراد پوشش می‌دهد.

5. بیمه مسئولیت مدنی:
- بیمه مسئولیت مدنی کارفرما در قبال کارکنان ساختمانی (ابنیه): این بیمه‌نامه مسئولیت مدنی کارفرما در قبال خسارات جانی و مالی و هزینه پزشکی وارد به کارکنان ساختمانی را پوشش می‌دهد.
- بیمه مسئولیت مدنی کارفرما در قبال کارکنان واحدهای خدماتی، تولیدی و صنعتی: این بیمه‌نامه مسئولیت مدنی کارفرما در قبال خسارات جانی و مالی وارد به کارکنان واحدهای خدماتی، تولیدی و صنعتی را پوشش می‌دهد.
- بیمه مسئولیت مدنی جامع ساختمان: این بیمه‌نامه مسئولیت مدنی ناشی از خسارات جانی و مالی وارد به اشخاص ثالث در اثر اجرای عملیات ساختمانی را پوشش می‌دهد، این بیمه نامه مربوط به پروژه های ساختمانی است ، بیمه نامه ای منحصربفرد که در نظام مهندسی ساختمان استان مازندران از تابستان 402 باز طراحی و توسط شرکت توانمند بیمه ارمان ارایه میشود ، کارفرمایان و انبوه سازان و مهندسین ارزشمند استان سربلند و سرسبز مازندران ، شما جهت اخذ پروانه ساختمانی و جواز ساختمان از نظام مهندسی استان مازندران ، میتوانید بیمه نامه مسئولیت مدنی جامع ساختمان با تعهدات بروز سال 403 را از نماندگی برتر شرکت بیمه آرمان ، تیم تخصصی بیمه_با_شما شرکت بیمه آرمان تهیه بفرمایید .
- بیمه مسئولیت مدنی کارفرما در قبال کارکنان پروژه‌های عمرانی: این بیمه‌نامه مسئولیت مدنی کارفرما در قبال خسارات جانی و مالی و هزینه پزشکی وارد به کارکنان پروژه‌های عمرانی را پوشش می‌دهد.
- بیمه مسئولیت حرفه‌ای پزشکان: این بیمه‌نامه مسئولیت مدنی پزشکان در قبال خسارات جانی وارد به بیماران را پوشش می‌دهد.
- بیمه مسئولیت حرفه‌ای پیراپزشکان: این بیمه‌نامه مسئولیت مدنی پیراپزشکان در قبال خسارات جانی وارد به بیماران را پوشش می‌دهد.
- بیمه مسئولیت حرفه‌ای رادیولوژیست‌ها: این بیمه‌نامه مسئولیت مدنی رادیولوژیست‌ها در قبال خسارات جانی وارد به بیماران را پوشش می‌دهد.
- بیمه مسئولیت مدنی ناشی از اجرای عملیات ساختمانی در قبال اشخاص ثالث: این بیمه‌نامه مسئولیت مدنی ناشی از خسارات جانی و مالی و هزینه پزشکی وارد به اشخاص ثالث در اثر اجرای عملیات ساختمانی را پوشش می‌دهد.
- بیمه مسئولیت مدنی دارندگان و سرویس‌کاران آسانسور و پله برقی در قبال استفاده‌کنندگان: این بیمه‌نامه مسئولیت مدنی دارندگان و سرویس‌کاران آسانسور و پله برقی در قبال خسارات جانی و مالی و هزینه پزشکی وارد به استفاده‌کنندگان را پوشش می‌دهد.
- بیمه مسئولیت حرفه‌ای ماساژورها: این بیمه‌نامه مسئولیت مدنی ماساژورها در قبال خسارات جانی وارد به مشتریان را پوشش می‌دهد.
- بیمه مسئولیت حرفه‌ای مهندسان ناظر، طراح و محاسب: این بیمه‌نامه مسئولیت مدنی مهندسان ناظر، طراح و محاسب در قبال خسارات جانی و مالی و هزینه پزشکی وارد به اشخاص ثالث را پوشش می‌دهد.
- بیمه مسئولیت مدنی مدیران واحدهای اقامتی در قبال استفاده‌کنندگان: این بیمه‌نامه مسئولیت مدنی مدیران واحدهای اقامتی در قبال خسارات جانی و مالی وارد به استفاده‌کنندگان را پوشش می‌دهد.
- بیمه مسئولیت مدنی دهیاری در قبال شهروندان: این بیمه‌نامه مسئولیت مدنی دهیاری در قبال خسارات جانی و مالی وارد به شهروندان را پوشش می‌دهد.
- بیمه مسئولیت مدنی مراجعين به رستوران و تالار پذیرایی: این بیمه‌نامه مسئولیت مدنی مدیران رستوران‌ها و تالارهای پذیرایی در قبال خسارات جانی و مالی وارد به مشتریان را پوشش می‌دهد.
- بیمه مسئولیت مدنی شهرداری در قبال شهروندان: این بیمه‌نامه مسئولیت مدنی شهرداری در قبال خسارات جانی و مالی وارد به شهروندان را پوشش می‌دهد.
- بیمه مسئولیت مدنی نصابان و دارندگان تابلوهای تبلیغاتی در قبال خسارات جانی و مالی وارد به اشخاص ثالث: این بیمه‌نامه مسئولیت مدنی نصابان و دارندگان تابلوهای تبلیغاتی در قبال خسارات جانی و مالی وارد به اشخاص ثالث را پوشش می‌دهد.
- بیمه مسئولیت مدنی برگزارکنندگان تورهای مسافرتی: این بیمه‌نامه مسئولیت مدنی برگزارکنندگان تورهای مسافرتی در قبال خسارات جانی و مالی وارد به مسافران را پوشش می‌دهد.
- بیمه مسئولیت مدنی مدیران اماکن ورزشی در قبال ورزشکاران: این بیمه‌نامه مسئولیت مدنی مدیران اماکن ورزشی در قبال خسارات جانی و مالی وارد به ورزشکاران را پوشش می‌دهد.
- بیمه مسئولیت مدنی هیأت مدیره ساختمان در قبال اشخاص ثالث: این بیمه‌نامه مسئولیت مدنی هیأت مدیره ساختمان در قبال خسارات جانی و مالی وارد به اشخاص ثالث را پوشش می‌دهد.

ویژگی‌های ما:
- پوشش جامع و متنوع: تمامی نیازهای بیمه‌ای شما را پوشش می‌دهیم.
- پشتیبانی ۲۴/۷: همیشه در کنار شما هستیم.
- قیمت‌های رقابتی: بهترین خدمات با مناسب‌ترین قیمت‌ها.

تماس با ما:
برای اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان، با شماره 09118039282 تماس بگیرید یا به وب‌سایت ما به آدرس [bimebashoma.ir](http://bimebashoma.ir) مراجعه کنید.

بیمه با شما، همراه همیشگی شما در مسیر زندگی."
تیم تخصصی بیمه_با_شما شرکت بیمه آرمان -*- (از شما)(با شما)(برای شما)
---

کد آگهی : 134814
بازدید : 170
★★★★★★★★★★ 5/ 5 170
Your رای:
جدیدترین های مرتبط باادرس سایت 194 مورد
سئو سایت حرفه ای در اراک | seomoshak

سئو سایت حرفه ای در اراک | seomoshak

شرکت سئو سایت سئو موشک
1402/3/7 18:02:39

سئو سایت در اراک یکی از بهترین و کم هزینه ترین روش jتبلیغاتی برای کسب کار شما است تا بتوانید به رتبه ... سئو سایت در اراک یکی از بهترین و کم هزینه ترین روش jتبلیغاتی برای کسب کار شما است تا بتوانید به رتبه

درب فلزی ساختمان

درب فلزی ساختمان

رضایی
1398/9/30 10:21:18

ساخت درب های ساختمانی، انواع نرده، فنس.... برای مشاهده محصولات شرکت به ادرس سایت www.saminfelez.com ... هده محصولات شرکت به ادرس سایت www.saminfelez.com یا www.samenfelez.com مراجعه نمایید ادرس اینستاگرا

درب پارکینگی و لابی

درب پارکینگی و لابی

شرکت صنایع ثمین فلز ایرانیان
1398/9/30 10:21:09

طراحی و ساخت درب های مدرن و کلاسیک درب های فرفورژه،درب چوب و فلز،درب سی ان سی حفاظ، نرده، فنس، پله م ... lez.com مراجعه نمایید ادرس اینستاگرام :instagram.com/saminfeleziraniyan کانال تلگرام: telegram.me/sa

پذیرش نمایندگی درب های اماده

پذیرش نمایندگی درب های اماده

شرکت صنایع ثمین فلز ایرانیان
1398/9/30 10:21:29

شرکت صنایع ثمین فلز ایرانیان در راستای اهداف خود در زمینه ساخت و تولید انواع و اقسام درب های مدرن و ... instagram.com/saminfelez کانال تلگرام: telgram.me/saminfelez یا @ferforjeh خط ویژه: 02177701322...

حفاظ، نرده، فنس

حفاظ، نرده، فنس

شرکت صنایع ثمین فلز ایرانیان
1398/9/30 10:20:55

شرکت صنایع ثمین فلز ایرانیان طراحی و ساخت درب های مدرن و کلاسیک درب های فرفورژه،درب چوب و فلز،درب س ... elez.com یا www.samenfelez.com مراجعه نمایید ادرس اینستاگرام :instagram.com/saminfelez کانال تلگرام

نمایندگی فروش محصولات اخوان|هود|سینک|گاز رو میزی|فر

نمایندگی فروش محصولات اخوان|هود|سینک|گاز رو میزی|فر

احمدرضا
1395/5/17 9:22:21

نمایندگی فروش انوع محصولات اخوان هود سینک گاز شیر الات بازدید از سایت www.rajaeiwood.ir شماره ... واحد فروش: 02177456582 02177456004 02176212908 02176212909 09126769303 یوسفی ادرس میدان رسالت

درب ویلایی چوب و فلز

درب ویلایی چوب و فلز

شرکت صنایع ثمین فلز ایرانیان
1398/9/30 10:21:46

طراحی و ساخت درب های مدرن ایا در حال ساخت ویلا یا اپارتمان می باشید؟ جدید ترین و مدرن ترین درب های ... ده محصولات شرکت به ادرس سایت www.saminfelez.com یا www.samenfelez.com مراجعه نمایید ادرس اینستاگرام

طراحی سایت اختصاصی و حرفه ای در اراک | seomoshak

طراحی سایت اختصاصی و حرفه ای در اراک | seomoshak

سئو سایت سئو موشک
1402/3/7 17:52:05

طراحی سایت در اراک و بهینه سازی آن با توجه به نوع کسب و کار، بیزینس و خدمات شما و همچنین با توجه به ... طراحی سایت در اراک و بهینه سازی آن با توجه به نوع کسب و کار، بیزینس و خدمات شما و همچنین با توجه به

درب های ویلایی مدرن

درب های ویلایی مدرن

شرکت صنایع ثمین فلز ایرانیان
1398/9/30 10:20:38

شرکت صنایع ثمین فلز ایرانیان طراحی و ساخت انواع درب های فرفورژه، مدرن و کلاسیک ساخت درب های سی ان سی ... رام :instagram.com/saminfelez کانال تلگرام: telgram.me/saminfelez یا @ferforjeh خط ویژه: 02177701322

ویلای ساحلی

ویلای ساحلی

فلاح
1396/5/9 9:54:59

بنا:120 مساحت زمین:240 سند:دارد امکانات:اب برق گاز چند خواب:2 جنگلی:ساحلی:ساحلی ادرس:مازندران ... بنا:120 مساحت زمین:240 سند:دارد امکانات:اب برق گاز چند خواب:2 جنگلی:ساحلی:ساحلی ادرس:مازندران

انجام پایانامه سمینار و...ارشد کامپیوتر(مشاوران دانشجو)

انجام پایانامه سمینار و...ارشد کامپیوتر(مشاوران دانشجو)

مشاوران دانشجو
1395/2/4 16:28:32

مشاوران دانشجو انجام پایانامه ، سمینار، پروپزال ، ترجمه تخصصی،پروژه های دانشجویی ارشد کامپیوتر در اس ... روژه های دانشجویی ارشد کامپیوتر در استان گیلان. سفارش کار در سایت های ما ادرس سایت: Www.paper-projec

خرید ویلا کنار دریا

خرید ویلا کنار دریا

فلاح
1396/5/28 10:56:50

بنا:100م مساحت زمین:200م سند:دارد +پروانه ساخت امکانات:اب برق گاز چند خواب:2 جنگلی:ساحلی:ساحل ... 100م مساحت زمین:200م سند:دارد +پروانه ساخت امکانات:اب برق گاز چند خواب:2 جنگلی:ساحلی:ساحلی ا

خرید ویلای ساحلی

خرید ویلای ساحلی

فلاح
1396/6/12 10:46:16

بنا:450 مساحت زمین:2000 سند:دارد مالکیت +پروانه ساخت امکانات:اب برق گاز+مبله+استخر چند خواب:6 ج ... رد مالکیت +پروانه ساخت امکانات:اب برق گاز+مبله+استخر چند خواب:6 جنگلی:ساحلی:ساحلی ادرس:مازندارن

کلید لمسی هوشمند

کلید لمسی هوشمند

مهندسی خوارزم نقش جهان
1402/4/10 10:55:09

فروش ویژه کلید لمسی با شرایط ویژه 1- کلید هوشمند روشناسی با پروتکل مدباس 2- امکان کنترل روشنایی از ... صفهان خیابان هشت بهشت غربی خیابان ملک جنوبی پلاک ۳۷ ادرس کارخانه:اصفهان شهرک صنعتی دولت اباد خیابان

بلندگو شیپوری هورن

بلندگو شیپوری هورن

رضا احمدی
1402/5/28 15:20:52

امروزه بخش مهمی از سیستم های اعلام سرقت ،اعلان خطر توسط اسپیکرهای صنعتی بوده و قدرت صدای خروجی شگفت ...

کلید هوشمند پرده برقی

کلید هوشمند پرده برقی

مهندسی خوارزم نقش جهان
1402/4/14 11:32:17

کنترل موتور پرده از طریق سیستم هوشمند ارتباط از طریق پروتکل مدباس (ارتباط سیمی) امکان کنترل ماژول ... جنوبی پلاک ۳۷ ادرس کارخانه:اصفهان شهرک صنعتی دولت اباد خیابان ۱۲ پلاک ۱۰۱ آدرس سایت: www.iseeco.co

کلید لمسی هوشمند

کلید لمسی هوشمند

مهندسی خوارزم نقش جهان
1402/6/14 17:32:11

فروش ویژه کلید لمسی با شرایط ویژه کلید هوشمند روشناسی با پروتکل مدباس امکان کنترل روشنایی از راه ... ر:اصفهان خیابان هشت بهشت غربی خیابان ملک جنوبی پلاک ۳۷ ادرس کارخانه:اصفهان شهرک صنعتی دولت اباد خیاب

فروش سیستم صوتی هوشمند

فروش سیستم صوتی هوشمند

مهندسی خوارزم نقش جهان
1402/6/18 12:02:36

سیستم پخش موزیک با قابلیت اتصال بیسیم ارتباط از طریق پروتکل مدباس (ارتباط سیمی) امکان کنترل ماژول ... خیابان هشت بهشت غربی خیابان ملک جنوبی پلاک ۳۷ ادرس کارخانه:اصفهان شهرک صنعتی دولت اباد خیابان ۱۲ پل

سیستم صوتی هوشمند

سیستم صوتی هوشمند

مهندسی خوارزم نقش جهان
1402/4/14 10:36:04

سیستم پخش موزیک با قابلیت اتصال بیسیم ارتباط از طریق پروتکل مدباس (ارتباط سیمی) امکان کنترل ماژول ... شت بهشت غربی خیابان ملک جنوبی پلاک ۳۷ ادرس کارخانه:اصفهان شهرک صنعتی دولت اباد خیابان ۱۲ پلاک ۱۰۱ آد

فروش کلید هوشمند پرده برقی

فروش کلید هوشمند پرده برقی

مهندسی خوارزم نقش جهان
1402/6/16 17:24:59

فروش ویژه کلید پرده برقی در اصفهان کنترل موتور پرده از طریق سیستم هوشمند ارتباط از طریق پروتکل مدباس ... نه:اصفهان شهرک صنعتی دولت اباد خیابان ۱۲ پلاک ۱۰۱ آدرس سایت: https://www.iseeco.co