انواع چرب‌گیر صنعتی-تیم تخصصی بیمه_با_شما شرکت بیمه آرمان - پوششهای کامل بیمه ای برای تمامی نیازهای شما

توضیحات آگهی
صاحب اگهی
بیمه آرمان
آدرس
نوشهر-
تلفن
09118039282
موبایل
09118039282
ایمیل

همه روزه هزاران آگهی به منظور رفع نیاز های روزانه شما عزیزان در سایت "ایران گوگل" منتشر می شود.ایران گوگل" صرفا به معرفی کالا ها ، خدمات و نیازمندی های شهروندان می پردازد ، لذا هیچ گونه مسئولیتی در قبال محتوای آگهی و پرداخت های مالی کاربران ندارد.لطفا هنگام داد و ستد در فضای مجازی ، از صحت ادعای آگهی دهندگان اطمینان لازم را به دست آورید.برای کسب اطلاعات بیشتربه سایت پلیس فتا مراجعه نمایید :www.cyberpolice.ir

آیا به دنبال بیمه‌ای هستید که تمامی نیازهای شما را پوشش دهد و به شما آرامش خاطر ببخشد؟ با تیم تخصصی بیمه_با_شما شرکت بیمه آرمان ، ما اینجا هستیم تا شما را در هر قدم از زندگی حمایت کنیم. از بیمه های آتش سوزی منزل و محل کار و خودرو گرفته تا بیمه مسافرتی و زندگی و مسئولیت و ...، ما پوشش‌های متنوعی را ارائه می‌دهیم که به مسئولیت های شما رنگ و بوی آرامش و امنیت خواهد داد ،از جمله آرامش خانواده‌ و عزیزانتان و مسئولیت هایتان و اموالتان.

خدمات ما شامل:

1. بیمه ثالث و بدنه خودرو:
- بیمه ثالث: این بیمه‌نامه مسئولیت مدنی شما در قبال خسارات جانی و مالی وارد به اشخاص ثالث را پوشش می‌دهد.
- بیمه بدنه: این بیمه‌نامه خسارات وارد به خودروی شما را در صورت وقوع حوادث مختلف مانند تصادف، سرقت، آتش‌سوزی و بلایای طبیعی پوشش می‌دهد.

2. بیمه آتش‌سوزی:
- بیمه آتش‌سوزی مسکونی: این بیمه‌نامه خسارات ناشی از آتش‌سوزی، انفجار، صاعقه و سایر خطرات مشابه را برای منازل مسکونی پوشش می‌دهد.
- بیمه آتش‌سوزی صنعتی: این بیمه‌نامه خسارات ناشی از آتش‌سوزی و سایر خطرات مشابه را برای واحدهای صنعتی پوشش می‌دهد.
- بیمه آتش‌سوزی غیر صنعتی (تجاری و اداری): این بیمه‌نامه خسارات ناشی از آتش‌سوزی و سایر خطرات مشابه را برای واحدهای تجاری و اداری پوشش می‌دهد.

3. بیمه عمر و زندگی:
- این بیمه‌نامه به شما و خانواده‌تان در صورت وقوع حوادث ناگوار مانند فوت، ازکارافتادگی و بیماری‌های خاص کمک مالی می‌کند و آینده‌ای مطمئن را برای شما فراهم می‌سازد.
- بیمه نامه عمر و سرمایه گذاری صندوقی امن برای سپرده گذاری دارایی های ریالی سرگردان شماست که میتواند برای آینده تبدیل به یک گنجینه ارزشمند گردد و تیم تخصصی بیمه_با_شما شرکت بیمه آرمان با خرد خرد مبالغ شما امنیتی از رنگ و بوی آرامش برایتان به ارمغان خواهد آورد.

4. بیمه حوادث انفرادی:
- این بیمه‌نامه خسارات ناشی از حوادث ناگهانی مانند تصادف، سقوط، سوختگی و سایر حوادث مشابه را برای افراد پوشش می‌دهد.

5. بیمه مسئولیت مدنی:
- بیمه مسئولیت مدنی کارفرما در قبال کارکنان ساختمانی (ابنیه): این بیمه‌نامه مسئولیت مدنی کارفرما در قبال خسارات جانی و مالی و هزینه پزشکی وارد به کارکنان ساختمانی را پوشش می‌دهد.
- بیمه مسئولیت مدنی کارفرما در قبال کارکنان واحدهای خدماتی، تولیدی و صنعتی: این بیمه‌نامه مسئولیت مدنی کارفرما در قبال خسارات جانی و مالی وارد به کارکنان واحدهای خدماتی، تولیدی و صنعتی را پوشش می‌دهد.
- بیمه مسئولیت مدنی جامع ساختمان: این بیمه‌نامه مسئولیت مدنی ناشی از خسارات جانی و مالی وارد به اشخاص ثالث در اثر اجرای عملیات ساختمانی را پوشش می‌دهد، این بیمه نامه مربوط به پروژه های ساختمانی است ، بیمه نامه ای منحصربفرد که در نظام مهندسی ساختمان استان مازندران از تابستان 402 باز طراحی و توسط شرکت توانمند بیمه ارمان ارایه میشود ، کارفرمایان و انبوه سازان و مهندسین ارزشمند استان سربلند و سرسبز مازندران ، شما جهت اخذ پروانه ساختمانی و جواز ساختمان از نظام مهندسی استان مازندران ، میتوانید بیمه نامه مسئولیت مدنی جامع ساختمان با تعهدات بروز سال 403 را از نماندگی برتر شرکت بیمه آرمان ، تیم تخصصی بیمه_با_شما شرکت بیمه آرمان تهیه بفرمایید .
- بیمه مسئولیت مدنی کارفرما در قبال کارکنان پروژه‌های عمرانی: این بیمه‌نامه مسئولیت مدنی کارفرما در قبال خسارات جانی و مالی و هزینه پزشکی وارد به کارکنان پروژه‌های عمرانی را پوشش می‌دهد.
- بیمه مسئولیت حرفه‌ای پزشکان: این بیمه‌نامه مسئولیت مدنی پزشکان در قبال خسارات جانی وارد به بیماران را پوشش می‌دهد.
- بیمه مسئولیت حرفه‌ای پیراپزشکان: این بیمه‌نامه مسئولیت مدنی پیراپزشکان در قبال خسارات جانی وارد به بیماران را پوشش می‌دهد.
- بیمه مسئولیت حرفه‌ای رادیولوژیست‌ها: این بیمه‌نامه مسئولیت مدنی رادیولوژیست‌ها در قبال خسارات جانی وارد به بیماران را پوشش می‌دهد.
- بیمه مسئولیت مدنی ناشی از اجرای عملیات ساختمانی در قبال اشخاص ثالث: این بیمه‌نامه مسئولیت مدنی ناشی از خسارات جانی و مالی و هزینه پزشکی وارد به اشخاص ثالث در اثر اجرای عملیات ساختمانی را پوشش می‌دهد.
- بیمه مسئولیت مدنی دارندگان و سرویس‌کاران آسانسور و پله برقی در قبال استفاده‌کنندگان: این بیمه‌نامه مسئولیت مدنی دارندگان و سرویس‌کاران آسانسور و پله برقی در قبال خسارات جانی و مالی و هزینه پزشکی وارد به استفاده‌کنندگان را پوشش می‌دهد.
- بیمه مسئولیت حرفه‌ای ماساژورها: این بیمه‌نامه مسئولیت مدنی ماساژورها در قبال خسارات جانی وارد به مشتریان را پوشش می‌دهد.
- بیمه مسئولیت حرفه‌ای مهندسان ناظر، طراح و محاسب: این بیمه‌نامه مسئولیت مدنی مهندسان ناظر، طراح و محاسب در قبال خسارات جانی و مالی و هزینه پزشکی وارد به اشخاص ثالث را پوشش می‌دهد.
- بیمه مسئولیت مدنی مدیران واحدهای اقامتی در قبال استفاده‌کنندگان: این بیمه‌نامه مسئولیت مدنی مدیران واحدهای اقامتی در قبال خسارات جانی و مالی وارد به استفاده‌کنندگان را پوشش می‌دهد.
- بیمه مسئولیت مدنی دهیاری در قبال شهروندان: این بیمه‌نامه مسئولیت مدنی دهیاری در قبال خسارات جانی و مالی وارد به شهروندان را پوشش می‌دهد.
- بیمه مسئولیت مدنی مراجعين به رستوران و تالار پذیرایی: این بیمه‌نامه مسئولیت مدنی مدیران رستوران‌ها و تالارهای پذیرایی در قبال خسارات جانی و مالی وارد به مشتریان را پوشش می‌دهد.
- بیمه مسئولیت مدنی شهرداری در قبال شهروندان: این بیمه‌نامه مسئولیت مدنی شهرداری در قبال خسارات جانی و مالی وارد به شهروندان را پوشش می‌دهد.
- بیمه مسئولیت مدنی نصابان و دارندگان تابلوهای تبلیغاتی در قبال خسارات جانی و مالی وارد به اشخاص ثالث: این بیمه‌نامه مسئولیت مدنی نصابان و دارندگان تابلوهای تبلیغاتی در قبال خسارات جانی و مالی وارد به اشخاص ثالث را پوشش می‌دهد.
- بیمه مسئولیت مدنی برگزارکنندگان تورهای مسافرتی: این بیمه‌نامه مسئولیت مدنی برگزارکنندگان تورهای مسافرتی در قبال خسارات جانی و مالی وارد به مسافران را پوشش می‌دهد.
- بیمه مسئولیت مدنی مدیران اماکن ورزشی در قبال ورزشکاران: این بیمه‌نامه مسئولیت مدنی مدیران اماکن ورزشی در قبال خسارات جانی و مالی وارد به ورزشکاران را پوشش می‌دهد.
- بیمه مسئولیت مدنی هیأت مدیره ساختمان در قبال اشخاص ثالث: این بیمه‌نامه مسئولیت مدنی هیأت مدیره ساختمان در قبال خسارات جانی و مالی وارد به اشخاص ثالث را پوشش می‌دهد.

ویژگی‌های ما:
- پوشش جامع و متنوع: تمامی نیازهای بیمه‌ای شما را پوشش می‌دهیم.
- پشتیبانی ۲۴/۷: همیشه در کنار شما هستیم.
- قیمت‌های رقابتی: بهترین خدمات با مناسب‌ترین قیمت‌ها.

تماس با ما:
برای اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان، با شماره 09118039282 تماس بگیرید یا به وب‌سایت ما به آدرس [bimebashoma.ir](http://bimebashoma.ir) مراجعه کنید.

بیمه با شما، همراه همیشگی شما در مسیر زندگی."
تیم تخصصی بیمه_با_شما شرکت بیمه آرمان -*- (از شما)(با شما)(برای شما)
---

کد آگهی : 134843
بازدید : 52
★★★★★★★★★★ 5/ 5 52
Your رای:
جدیدترین های مرتبط باانواع چرب‌گیر صنعتی 3928 مورد
مفتول صنعتی

مفتول صنعتی

صادقی
1396/5/24 9:30:07

مفتول صنعتی فروش و تولید انواع مفتول صنعتی مفتول صنعتی صادقی مفتول صنعتی مسوار تولید کننده انواع ... مفتول صنعتی فروش و تولید انواع مفتول صنعتی مفتول صنعتی صادقی مفتول صنعتی مسوار تولید کننده انواع

ساخت انواع پلاک صنعتی و شیر آلات (استیل و آلومینیوم)

ساخت انواع پلاک صنعتی و شیر آلات (استیل و آلومینیوم)

شریفی
1401/5/19 9:15:02

ساخت پلاک صنعتی و شیر آلات با متریال استیل (استنلس، طلایی، مات و براق با ضخامت ورق 5 دهم تا 2 میل حک ... شیر آلات صنعتی استیل

ریخته گری فلزات و  انواع قطعات صنعتی

ریخته گری فلزات و انواع قطعات صنعتی

آراز صنعت ارسباران
1402/1/9 13:57:07

ریخته گری انواع قطعات صنعتی و قالبهای صنعتی طراحی و ساخت انواع قطعات صنعتی بصورت تکی و تیراژ طراحی و ... ریخته گری انواع قطعات صنعتی و قالبهای صنعتی طراحی و ساخت انواع قطعات صنعتی بصورت تکی و تیراژ طراحی و

تولید و عرضه انواع چرخ های ثابت و گردان و چرخ های صنعتی

تولید و عرضه انواع چرخ های ثابت و گردان و چرخ های صنعتی

فرشچی
1396/5/10 15:06:44

تولید و عرضه انواع چرخ های ثابت و گردان و چرخ های صنعتی سنگین چرخ بزرگ ترین تولید کننده انواع چرخ ... بزرگ ترین تولید کننده انواع چرخ های ثابت و گردان و چرخ های صنعتی فروش انواع چرخ های تولید داخل و خا

تولید کننده انواع پرچ و  پین های صنعتی

تولید کننده انواع پرچ و پین های صنعتی

صالحی
1396/10/24 5:00:01

میخ و پرچ فارس تولید کننده انواع پرچ تولید کننده پرچ صنعتی / تولید کننده چکشی / تولید کننده پرچ آه ... /....... ساخت انواع پرچ های صنعتی را از ما بخواهید میخ و پرچ فارس سازنده انواع پرچ های صنعتی شعا

فروش و اجرای هود صنعتی و هود باربیکیو

فروش و اجرای هود صنعتی و هود باربیکیو

حائل گستر
1397/12/12 12:35:52

فروش و اجرای هود صنعتی و هود باربیکیو طراحی ،تولید و فروش انواع هودهای صنعتی با بالاترین کیفیت و من ... فروش و اجرای هود صنعتی و هود باربیکیو طراحی ،تولید و فروش انواع هودهای صنعتی با بالاترین کیفیت و من

سرخ کن صنعتی فست فود ترنج

سرخ کن صنعتی فست فود ترنج

سرخ کن صنعتی فست فود ترنج
1402/9/1 10:40:02

سرخ کن صنعتی فست فود ترنج بدنه تمام استیل ضد خش بدون نیاز به برق بازدهی بالا و عملکرد مشابهه محصولات ... هه محصولات امریکایی ترموستات دقیق ۹۰ تا ۲۰۴ درجه مناسب برای انواع سرخ کردنی قطعات داخلی تمام وارداتی

فروشگاه خرید انواع تجهیزات و لوازم صنعتی

فروشگاه خرید انواع تجهیزات و لوازم صنعتی

کالا صنعتی
1402/11/24 16:31:22

مجموعه گروه کالا صنعتی از سال 1382 با کادری مجرب و با هدف تامین کالاهای صنعتی و ارتقاء کیفی خدمات فن ... اع قطعات صنعتی و لوازم جانی شماره تماس :09051270864

فروش انواع گازهای صنعتی

فروش انواع گازهای صنعتی

M.s Dehghani شرکت بازرگانی جهان قیر پارس
1396/6/12 11:17:45

انواع گازهای صنعتی اکسیژن، نیتروژن، هوای خشک، آمونیاک، استیلن، دی اکسید کربن، کلر و آرگون در سیلندره ... انواع گازهای صنعتی اکسیژن، نیتروژن، هوای خشک، آمونیاک، استیلن، دی اکسید کربن، کلر و آرگون در سیلندره

مرکز پخش انواع لوله های صنعتی

مرکز پخش انواع لوله های صنعتی

وحید عینی
1396/5/7 7:15:01

مرکز تهیه و توزیع انواع لوله صنعتی +++ بورس انواع لوله های صنعتی +++ - بورس لوله های آب - بورس لو ... ی را از ما بخواهید *** _________________________

قیمت هود صنعتی - فروش هود صنعتی

قیمت هود صنعتی - فروش هود صنعتی

تجهیزات آشپزخانه صنعتی استیل من
1401/10/22 10:24:14

قیمت هود صنعتی - فروش هود صنعتی قیمت هود صنعتی - فروش هود صنعتی در تهران انواع هود صنعتی استیل من شا ... ش:آقای نعمتی 09937111899

لوله های صنعتی و ساختمانی  در  تهران

لوله های صنعتی و ساختمانی در تهران

غلامی
1396/5/31 13:33:24

بازار صنعت ایران، لوله های صنعتی لوله های ساختمانی تامین و تجهیزات انواع لوله های صنعتی اتصالات و ... ن انواع شیر آلات و اتصالات صنعتی و آب رسانی انواع لولههای نفت و گازی و آی رسانی و پتروشیمی

فروش انواع رنگ های صنعتی

فروش انواع رنگ های صنعتی

ارمین جعفرزایی
1401/4/21 14:10:47

تولید کننده انواع رنگ های صنعتی (اپوکسی - پلی اورتان - زینکریچ) - ساختمانی - کفپوش ( اپوکسی - پلی او ... - پلی اورتان و...) رنگ های مقاوم حرارتی - پوشش های ضد اسیدی و انواع پوشش های نانو می باشد

طراحی و اجرای سیستم‌های تهویه صنعتی

طراحی و اجرای سیستم‌های تهویه صنعتی

رضا آقابابایی
1403/5/20 10:17:06

شرکت فنی مهندسی گیتی صنعت آویژه به عنوان یکی از شرکت‌های برتر در زمینه کنترل عوامل زیان‌آور محیط کار ... یا برج جذب چیست انتخاب بهترین فیلتر انواع تهویه صنعتی انواع تهویه صنعتی و کاربردهای آن انواع سیستم

تولید و پخش انواع قطعات و  دستگاه تصفیه آب خانگی ، نیمه صنعتی و صنعتی

تولید و پخش انواع قطعات و دستگاه تصفیه آب خانگی ، نیمه صنعتی و صنعتی

میرصانعی
1402/9/5 10:22:05

تولید و پخش انواع قطعات و دستگاه تصفیه آب خانگی ، نیمه صنعتی و صنعتی پخش در سراسر ایران حذف رسوب ... صنعتی و صنعتی پخش در سراسر ایران حذف رسوبات و نیترات تا 99درصد مرکز فروش انواع دستگاه تصفیه آب ش

فروش نمک فله وکیسه ای

فروش نمک فله وکیسه ای

محمود باقریان
1396/5/29 13:47:53

شرکت نمک شایان (کارخانه نمک شایان) فروش انواع نمک به صورت فله ای وکیسه شده در انواع دانه بندی هااز ن ... شرکت نمک شایان (کارخانه نمک شایان) فروش انواع نمک به صورت فله ای وکیسه شده در انواع دانه بندی هااز ن

بلبرینگ صنعتی ، بلبرینگ کشاورزی

بلبرینگ صنعتی ، بلبرینگ کشاورزی

آقای درخشان
1396/5/16 10:37:28

بلبرینگ صنعتی ، بلبرینگ کشاورزی بلبرینگ تخت جمشید ارائه دهنده بلبرینگ صنعتی ، بلبرینگ کشاورزی، وارد ... رینگ کشاورزی بلبرینگ تخت جمشید ارائه دهنده بلبرینگ صنعتی ، بلبرینگ کشاورزی، واردات و توزیع انواع بل

برش انواع قطعات صنعتی ساختمانی

برش انواع قطعات صنعتی ساختمانی

میرزایی
1402/9/18 17:26:33

برش کامپوتری برش انواع قطعات صنعتی ساختمانی به صورت کامپیوتری از ورق 1 میل تا 300 میل برش صنعتی شامل ... کامپوتری برش انواع قطعات صنعتی ساختمانی به صورت کامپیوتری از ورق 1 میل تا 300 میل برش صنعتی شامل :

ماشین آلات برش cnc و اتوماسیون صنعتی

ماشین آلات برش cnc و اتوماسیون صنعتی

سید سعید سبکبار
1401/1/16 15:32:15

ساخت ماشین آلات برش CNC به سفارش مشتری با شرایط پرداخت ویژه ویکسال گارانتی. تعمیرات و راه اندازی ان ... رق صنعتی و اتوماسیون صنعتی.

خریدار کلیه لوازم برق صنعتی مزایده ای

خریدار کلیه لوازم برق صنعتی مزایده ای

عبدالحسین سلیمانیان
1403/4/23 13:17:13

خریدار کلیه لوازم برق صنعتی مزایده ای شرکت ها و مؤسسات صنعتی خریدار لوازم برق صنعتی باقیمانده پروژه ... صنعتی ته انباری خریدار اجناس مزایده ای شامل : انواع کنتاکتور در مارک ها و مدل های قدیمی و جدید ان