بهترین سایت تبلیغاتی-تیم تخصصی بیمه_با_شما شرکت بیمه آرمان - پوششهای کامل بیمه ای برای تمامی نیازهای شما

توضیحات آگهی
صاحب اگهی
بیمه آرمان
آدرس
نوشهر-
تلفن
09118039282
موبایل
09118039282
ایمیل

همه روزه هزاران آگهی به منظور رفع نیاز های روزانه شما عزیزان در سایت "ایران گوگل" منتشر می شود.ایران گوگل" صرفا به معرفی کالا ها ، خدمات و نیازمندی های شهروندان می پردازد ، لذا هیچ گونه مسئولیتی در قبال محتوای آگهی و پرداخت های مالی کاربران ندارد.لطفا هنگام داد و ستد در فضای مجازی ، از صحت ادعای آگهی دهندگان اطمینان لازم را به دست آورید.برای کسب اطلاعات بیشتربه سایت پلیس فتا مراجعه نمایید :www.cyberpolice.ir

آیا به دنبال بیمه‌ای هستید که تمامی نیازهای شما را پوشش دهد و به شما آرامش خاطر ببخشد؟ با تیم تخصصی بیمه_با_شما شرکت بیمه آرمان ، ما اینجا هستیم تا شما را در هر قدم از زندگی حمایت کنیم. از بیمه های آتش سوزی منزل و محل کار و خودرو گرفته تا بیمه مسافرتی و زندگی و مسئولیت و ...، ما پوشش‌های متنوعی را ارائه می‌دهیم که به مسئولیت های شما رنگ و بوی آرامش و امنیت خواهد داد ،از جمله آرامش خانواده‌ و عزیزانتان و مسئولیت هایتان و اموالتان.

خدمات ما شامل:

1. بیمه ثالث و بدنه خودرو:
- بیمه ثالث: این بیمه‌نامه مسئولیت مدنی شما در قبال خسارات جانی و مالی وارد به اشخاص ثالث را پوشش می‌دهد.
- بیمه بدنه: این بیمه‌نامه خسارات وارد به خودروی شما را در صورت وقوع حوادث مختلف مانند تصادف، سرقت، آتش‌سوزی و بلایای طبیعی پوشش می‌دهد.

2. بیمه آتش‌سوزی:
- بیمه آتش‌سوزی مسکونی: این بیمه‌نامه خسارات ناشی از آتش‌سوزی، انفجار، صاعقه و سایر خطرات مشابه را برای منازل مسکونی پوشش می‌دهد.
- بیمه آتش‌سوزی صنعتی: این بیمه‌نامه خسارات ناشی از آتش‌سوزی و سایر خطرات مشابه را برای واحدهای صنعتی پوشش می‌دهد.
- بیمه آتش‌سوزی غیر صنعتی (تجاری و اداری): این بیمه‌نامه خسارات ناشی از آتش‌سوزی و سایر خطرات مشابه را برای واحدهای تجاری و اداری پوشش می‌دهد.

3. بیمه عمر و زندگی:
- این بیمه‌نامه به شما و خانواده‌تان در صورت وقوع حوادث ناگوار مانند فوت، ازکارافتادگی و بیماری‌های خاص کمک مالی می‌کند و آینده‌ای مطمئن را برای شما فراهم می‌سازد.
- بیمه نامه عمر و سرمایه گذاری صندوقی امن برای سپرده گذاری دارایی های ریالی سرگردان شماست که میتواند برای آینده تبدیل به یک گنجینه ارزشمند گردد و تیم تخصصی بیمه_با_شما شرکت بیمه آرمان با خرد خرد مبالغ شما امنیتی از رنگ و بوی آرامش برایتان به ارمغان خواهد آورد.

4. بیمه حوادث انفرادی:
- این بیمه‌نامه خسارات ناشی از حوادث ناگهانی مانند تصادف، سقوط، سوختگی و سایر حوادث مشابه را برای افراد پوشش می‌دهد.

5. بیمه مسئولیت مدنی:
- بیمه مسئولیت مدنی کارفرما در قبال کارکنان ساختمانی (ابنیه): این بیمه‌نامه مسئولیت مدنی کارفرما در قبال خسارات جانی و مالی و هزینه پزشکی وارد به کارکنان ساختمانی را پوشش می‌دهد.
- بیمه مسئولیت مدنی کارفرما در قبال کارکنان واحدهای خدماتی، تولیدی و صنعتی: این بیمه‌نامه مسئولیت مدنی کارفرما در قبال خسارات جانی و مالی وارد به کارکنان واحدهای خدماتی، تولیدی و صنعتی را پوشش می‌دهد.
- بیمه مسئولیت مدنی جامع ساختمان: این بیمه‌نامه مسئولیت مدنی ناشی از خسارات جانی و مالی وارد به اشخاص ثالث در اثر اجرای عملیات ساختمانی را پوشش می‌دهد، این بیمه نامه مربوط به پروژه های ساختمانی است ، بیمه نامه ای منحصربفرد که در نظام مهندسی ساختمان استان مازندران از تابستان 402 باز طراحی و توسط شرکت توانمند بیمه ارمان ارایه میشود ، کارفرمایان و انبوه سازان و مهندسین ارزشمند استان سربلند و سرسبز مازندران ، شما جهت اخذ پروانه ساختمانی و جواز ساختمان از نظام مهندسی استان مازندران ، میتوانید بیمه نامه مسئولیت مدنی جامع ساختمان با تعهدات بروز سال 403 را از نماندگی برتر شرکت بیمه آرمان ، تیم تخصصی بیمه_با_شما شرکت بیمه آرمان تهیه بفرمایید .
- بیمه مسئولیت مدنی کارفرما در قبال کارکنان پروژه‌های عمرانی: این بیمه‌نامه مسئولیت مدنی کارفرما در قبال خسارات جانی و مالی و هزینه پزشکی وارد به کارکنان پروژه‌های عمرانی را پوشش می‌دهد.
- بیمه مسئولیت حرفه‌ای پزشکان: این بیمه‌نامه مسئولیت مدنی پزشکان در قبال خسارات جانی وارد به بیماران را پوشش می‌دهد.
- بیمه مسئولیت حرفه‌ای پیراپزشکان: این بیمه‌نامه مسئولیت مدنی پیراپزشکان در قبال خسارات جانی وارد به بیماران را پوشش می‌دهد.
- بیمه مسئولیت حرفه‌ای رادیولوژیست‌ها: این بیمه‌نامه مسئولیت مدنی رادیولوژیست‌ها در قبال خسارات جانی وارد به بیماران را پوشش می‌دهد.
- بیمه مسئولیت مدنی ناشی از اجرای عملیات ساختمانی در قبال اشخاص ثالث: این بیمه‌نامه مسئولیت مدنی ناشی از خسارات جانی و مالی و هزینه پزشکی وارد به اشخاص ثالث در اثر اجرای عملیات ساختمانی را پوشش می‌دهد.
- بیمه مسئولیت مدنی دارندگان و سرویس‌کاران آسانسور و پله برقی در قبال استفاده‌کنندگان: این بیمه‌نامه مسئولیت مدنی دارندگان و سرویس‌کاران آسانسور و پله برقی در قبال خسارات جانی و مالی و هزینه پزشکی وارد به استفاده‌کنندگان را پوشش می‌دهد.
- بیمه مسئولیت حرفه‌ای ماساژورها: این بیمه‌نامه مسئولیت مدنی ماساژورها در قبال خسارات جانی وارد به مشتریان را پوشش می‌دهد.
- بیمه مسئولیت حرفه‌ای مهندسان ناظر، طراح و محاسب: این بیمه‌نامه مسئولیت مدنی مهندسان ناظر، طراح و محاسب در قبال خسارات جانی و مالی و هزینه پزشکی وارد به اشخاص ثالث را پوشش می‌دهد.
- بیمه مسئولیت مدنی مدیران واحدهای اقامتی در قبال استفاده‌کنندگان: این بیمه‌نامه مسئولیت مدنی مدیران واحدهای اقامتی در قبال خسارات جانی و مالی وارد به استفاده‌کنندگان را پوشش می‌دهد.
- بیمه مسئولیت مدنی دهیاری در قبال شهروندان: این بیمه‌نامه مسئولیت مدنی دهیاری در قبال خسارات جانی و مالی وارد به شهروندان را پوشش می‌دهد.
- بیمه مسئولیت مدنی مراجعين به رستوران و تالار پذیرایی: این بیمه‌نامه مسئولیت مدنی مدیران رستوران‌ها و تالارهای پذیرایی در قبال خسارات جانی و مالی وارد به مشتریان را پوشش می‌دهد.
- بیمه مسئولیت مدنی شهرداری در قبال شهروندان: این بیمه‌نامه مسئولیت مدنی شهرداری در قبال خسارات جانی و مالی وارد به شهروندان را پوشش می‌دهد.
- بیمه مسئولیت مدنی نصابان و دارندگان تابلوهای تبلیغاتی در قبال خسارات جانی و مالی وارد به اشخاص ثالث: این بیمه‌نامه مسئولیت مدنی نصابان و دارندگان تابلوهای تبلیغاتی در قبال خسارات جانی و مالی وارد به اشخاص ثالث را پوشش می‌دهد.
- بیمه مسئولیت مدنی برگزارکنندگان تورهای مسافرتی: این بیمه‌نامه مسئولیت مدنی برگزارکنندگان تورهای مسافرتی در قبال خسارات جانی و مالی وارد به مسافران را پوشش می‌دهد.
- بیمه مسئولیت مدنی مدیران اماکن ورزشی در قبال ورزشکاران: این بیمه‌نامه مسئولیت مدنی مدیران اماکن ورزشی در قبال خسارات جانی و مالی وارد به ورزشکاران را پوشش می‌دهد.
- بیمه مسئولیت مدنی هیأت مدیره ساختمان در قبال اشخاص ثالث: این بیمه‌نامه مسئولیت مدنی هیأت مدیره ساختمان در قبال خسارات جانی و مالی وارد به اشخاص ثالث را پوشش می‌دهد.

ویژگی‌های ما:
- پوشش جامع و متنوع: تمامی نیازهای بیمه‌ای شما را پوشش می‌دهیم.
- پشتیبانی ۲۴/۷: همیشه در کنار شما هستیم.
- قیمت‌های رقابتی: بهترین خدمات با مناسب‌ترین قیمت‌ها.

تماس با ما:
برای اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان، با شماره 09118039282 تماس بگیرید یا به وب‌سایت ما به آدرس [bimebashoma.ir](http://bimebashoma.ir) مراجعه کنید.

بیمه با شما، همراه همیشگی شما در مسیر زندگی."
تیم تخصصی بیمه_با_شما شرکت بیمه آرمان -*- (از شما)(با شما)(برای شما)
---

کد آگهی : 134843
بازدید : 43
★★★★★★★★★★ 5/ 5 43
Your رای:
جدیدترین های مرتبط بابهترین سایت تبلیغاتی 90 مورد
چاپ بادکنک تبلیغاتی ، چاپ انواع بادکنک فانتزی

چاپ بادکنک تبلیغاتی ، چاپ انواع بادکنک فانتزی

محمد هادی متقی
1396/5/29 9:45:01

چاپ بادکنک تبلیغاتی چاپ انواع بادکنک فانتزی +++ شرکت هدیه نگین +++ ارائه کننده بهترین بادکنک های ت ... ک های تبلیغاتی عرضه بهترین بادکنک های تبلیغاتی مجری و ارائه دهنده بادکنک های تبلیغاتی بادکنک تبلی

بهترین هدایای تبلیغاتی، کیف چرم تبلیغاتی، ست چرم تبلیغاتی

بهترین هدایای تبلیغاتی، کیف چرم تبلیغاتی، ست چرم تبلیغاتی

چرم مهتاب
1396/5/4 14:35:35

چرم مهتاب .....معنای واقعی کیفیت چرم مهتاب با بیش از 15 سال سابقه تولید و نامی آشنا در صنعت چرم www ... چرم مهتاب .....معنای واقعی کیفیت چرم مهتاب با بیش از 15 سال سابقه تولید و نامی آشنا در صنعت چرم www

هدایای تبلیغاتی چرمی،ست هدیه چرم تبلیغاتی

هدایای تبلیغاتی چرمی،ست هدیه چرم تبلیغاتی

بشیری
1395/9/24 17:30:28

چرم مهتاب ... چرم بی همتا متنوع ترین محصولات چرم با زیباترین طراحی بیش از 200 قلم مصنوعات چرم مناسب ... چرم مهتاب ... چرم بی همتا متنوع ترین محصولات چرم با زیباترین طراحی بیش از 200 قلم مصنوعات چرم مناسب

شرکت هدایای تبلیغاتی، ساعت تبلیغاتی، ساک دستی تبلیغاتی

شرکت هدایای تبلیغاتی، ساعت تبلیغاتی، ساک دستی تبلیغاتی

بشیری
1395/9/24 17:30:27

یک هدیه ... یک هدیه متفاوت جامع ترین بانک هدایای تبلیغاتی مجموعه هدایای تبلیغاتی یک هدیه www.agift. ... یک هدیه ... یک هدیه متفاوت جامع ترین بانک هدایای تبلیغاتی مجموعه هدایای تبلیغاتی یک هدیه www.agift.

سایت هدایای تبلیغاتی، ست رومیزی مدیریتی، سررسید تبلیغاتی

سایت هدایای تبلیغاتی، ست رومیزی مدیریتی، سررسید تبلیغاتی

بشیری
1395/9/24 17:30:32

هدفمند ترین راه تبلیغات ... هدایای تبلیغاتی مجموعه هدایای تبلیغاتی یک هدیه جامع ترین و بزرگ ترین بان ... هدفمند ترین راه تبلیغات ... هدایای تبلیغاتی مجموعه هدایای تبلیغاتی یک هدیه جامع ترین و بزرگ ترین بان

مجموعه هدایای تبلیغاتی یک هدیه Agift.ir

مجموعه هدایای تبلیغاتی یک هدیه Agift.ir

بشیری
1395/9/24 17:30:27

مجموعه هدایای تبلیغاتی یک هدیه جامع ترین بانک هدایای تبلیغاتی ایران در نزدیکی شماست ... متنوع ترین ... مجموعه هدایای تبلیغاتی یک هدیه جامع ترین بانک هدایای تبلیغاتی ایران در نزدیکی شماست ... متنوع ترین

هدایای تبلیغاتی لوکس، ست رومیزی مدیریتی چرم

هدایای تبلیغاتی لوکس، ست رومیزی مدیریتی چرم

بشیری
1395/9/24 17:30:31

چرم مهتاب ... معنای واقعی کیفیت چرم مهتاب با بیش از 15 سال سابقه تولید و نامی آشنا در صنعت چرم www.m ... چرم مهتاب ... معنای واقعی کیفیت چرم مهتاب با بیش از 15 سال سابقه تولید و نامی آشنا در صنعت چرم www.m

هدایای تبلیغاتی پارسیس و حکاکی لیزر

هدایای تبلیغاتی پارسیس و حکاکی لیزر

مجید فلاحی
1396/5/28 11:10:03

هدایای تبلیغاتی و حکاکی و برش لیزر پارسیس هدایای تبلیغاتی پارسیس آرشیوی کامل از بهترین هدایای تبلیغا ... بلیغاتی و حکاکی و برش لیزر پارسیس هدایای تبلیغاتی پارسیس آرشیوی کامل از بهترین هدایای تبلیغاتی و بهت

تولید انواع دستمال کاغذی های جعبه ای تبلیغاتی

تولید انواع دستمال کاغذی های جعبه ای تبلیغاتی

علیمردانی
1402/8/27 12:52:56

تولید انواع دستمال کاغذی های جعبه ای تبلیغاتی و اختصاصی با طرح دلخواه و بهترین کیفیت شماره همراه: 0 ... تولید انواع دستمال کاغذی های جعبه ای تبلیغاتی و اختصاصی با طرح دلخواه و بهترین کیفیت شماره همراه: 0

آگهی رایگان در سراسر ایران

آگهی رایگان در سراسر ایران

مسعود آقایی نیا
1402/4/19 14:00:23

هدف اصلی تبلیغات، جلب توجه افراد به یک محصول است. تبلیغ در لغت به معنی ترویج، پخش و انتشار است. هر ... هدف اصلی تبلیغات، جلب توجه افراد به یک محصول است. تبلیغ در لغت به معنی ترویج، پخش و انتشار است. هر

فروش ویژه جدیدترین هدایای تبلیغاتی، ماگ تبلیغاتی

فروش ویژه جدیدترین هدایای تبلیغاتی، ماگ تبلیغاتی

بشیری
1395/9/24 17:30:29

شرکت خانه هنر برتر یکی از رایج ترین و موثرترین نوع تبلیغات، هدایای تبلیغاتی می باشند، این نوع از تبل ... شرکت خانه هنر برتر یکی از رایج ترین و موثرترین نوع تبلیغات، هدایای تبلیغاتی می باشند، این نوع از تبل

خرید هدایای تبلیغاتی، تقویم تبلیغاتی

خرید هدایای تبلیغاتی، تقویم تبلیغاتی

بشیری
1395/9/24 17:30:30

گروه چاپ و تبلیغات نگاه در راستای پاسخ به نیازهای مشتریان خود، مفتخر است بزرگترین و کاملترین مجموعه ... گروه چاپ و تبلیغات نگاه در راستای پاسخ به نیازهای مشتریان خود، مفتخر است بزرگترین و کاملترین مجموعه

آرازدا نیازمندی اینترنتی و سایت تبلیغ محصولات و خدمات

آرازدا نیازمندی اینترنتی و سایت تبلیغ محصولات و خدمات

وب سایت تبلیغاتی آرازدا
1396/7/10 15:22:37

آرازدا بزرگترین وب سایت تبلیغاتی B2B در ایران www.arazda.com آرازدا یک وب سایت تبلیغاتی از نوع B2B ... آرازدا بزرگترین وب سایت تبلیغاتی B2B در ایران www.arazda.com آرازدا یک وب سایت تبلیغاتی از نوع B2B

تبلیغات موثر در اینترنت با سایت تبلیغات اینترنتی آرازدا

تبلیغات موثر در اینترنت با سایت تبلیغات اینترنتی آرازدا

وب سایت تبلیغاتی آرازدا
1396/7/10 15:22:30

آرازدا وب سایت تبلیغاتی B2B برای اولین بار در ایران ... www.arazda.com آرازدا یک وب سایت تبلیغاتی ... آرازدا وب سایت تبلیغاتی B2B برای اولین بار در ایران ... www.arazda.com آرازدا یک وب سایت تبلیغاتی

شابلون

شابلون

شابلون
1395/2/30 7:39:09

شابلون ارائه دهنده خدمات نوین چاپ و هدایای تبلیغاتی منحصربفرد تولید و چاپ انواع تیشرت با جنس ها و ط ... ید و چاپ انواع لباس کار، لباس فرم، لباس اداری با بهترین کیفیت چاپ روی انواع لیوان ساده، حرارتی و رنگ

طراحی سایت و سئو اکسینو

طراحی سایت و سئو اکسینو

اکسینو
1400/8/10 12:38:29

شرکت طراحی سایت اکسینو یکی از پر سابقه ترین و بهترین شرکت های طراحی سایت در کشور است. این شرکت با سا ... شرکت طراحی سایت اکسینو یکی از پر سابقه ترین و بهترین شرکت های طراحی سایت در کشور است. این شرکت با سا

انواع خدمات نمایشگاهی ، سازه های نمایشگاهی

انواع خدمات نمایشگاهی ، سازه های نمایشگاهی

علمداری
1396/5/23 12:39:46

خانه هنر برتر انواع خدمات نمایشگاهی شرکت خانه هنر برتر با سالها تجربه مستمر در زمینه فروش تجهیزات ن ... خانه هنر برتر انواع خدمات نمایشگاهی شرکت خانه هنر برتر با سالها تجربه مستمر در زمینه فروش تجهیزات ن

طراحی سایت اختصاصی

طراحی سایت اختصاصی

مشاوران بازاریابی اینترنتی جم
1396/4/19 10:00:21

طراحی وب سایت توسط متخصصان ما در گروه مشاوران بازاریابی اینترنتی جم برای شما به صورتی کاملا تخصصی می ... طراحی وب سایت توسط متخصصان ما در گروه مشاوران بازاریابی اینترنتی جم برای شما به صورتی کاملا تخصصی می

تابلو سازی تبلیغاتی چلنیوم تابلوسازی چنلیوم حروف استیل

تابلو سازی تبلیغاتی چلنیوم تابلوسازی چنلیوم حروف استیل

tablosazi farahan
1396/5/17 9:34:16

تابلو سازی تبلیغاتی چلنیوم تابلوسازی چنلیوم حروف استیل تابلوسازی فراهان در زمینه ساخت و نصب مدرنترین ... بهترین تابلوساز تهران, تابلوسازی حروف برجسته چلنیوم, تابلوساز غرب تهران, سازنده انواع تابلو, نصب تاب

نارون 24 مجری تبلیغات در 250 سایت نیازمندی فعال و پربازدید

نارون 24 مجری تبلیغات در 250 سایت نیازمندی فعال و پربازدید

مرکز تبلیغات اینترنتی نارون 24
1396/1/26 10:46:35

مرکز تبلیغات اینترنتی نارون 24 مجری تبلیغات در 250 سایت نیازمندی فعال و پربازدید ایرانی www.narvan24 ... مرکز تبلیغات اینترنتی نارون 24 مجری تبلیغات در 250 سایت نیازمندی فعال و پربازدید ایرانی www.narvan24