تخصصی ترین-تیم تخصصی بیمه_با_شما شرکت بیمه آرمان - پوششهای کامل بیمه ای برای تمامی نیازهای شما

توضیحات آگهی
صاحب اگهی
بیمه آرمان
آدرس
نوشهر-
تلفن
09118039282
موبایل
09118039282
ایمیل

همه روزه هزاران آگهی به منظور رفع نیاز های روزانه شما عزیزان در سایت "ایران گوگل" منتشر می شود.ایران گوگل" صرفا به معرفی کالا ها ، خدمات و نیازمندی های شهروندان می پردازد ، لذا هیچ گونه مسئولیتی در قبال محتوای آگهی و پرداخت های مالی کاربران ندارد.لطفا هنگام داد و ستد در فضای مجازی ، از صحت ادعای آگهی دهندگان اطمینان لازم را به دست آورید.برای کسب اطلاعات بیشتربه سایت پلیس فتا مراجعه نمایید :www.cyberpolice.ir

آیا به دنبال بیمه‌ای هستید که تمامی نیازهای شما را پوشش دهد و به شما آرامش خاطر ببخشد؟ با تیم تخصصی بیمه_با_شما شرکت بیمه آرمان ، ما اینجا هستیم تا شما را در هر قدم از زندگی حمایت کنیم. از بیمه های آتش سوزی منزل و محل کار و خودرو گرفته تا بیمه مسافرتی و زندگی و مسئولیت و ...، ما پوشش‌های متنوعی را ارائه می‌دهیم که به مسئولیت های شما رنگ و بوی آرامش و امنیت خواهد داد ،از جمله آرامش خانواده‌ و عزیزانتان و مسئولیت هایتان و اموالتان.

خدمات ما شامل:

1. بیمه ثالث و بدنه خودرو:
- بیمه ثالث: این بیمه‌نامه مسئولیت مدنی شما در قبال خسارات جانی و مالی وارد به اشخاص ثالث را پوشش می‌دهد.
- بیمه بدنه: این بیمه‌نامه خسارات وارد به خودروی شما را در صورت وقوع حوادث مختلف مانند تصادف، سرقت، آتش‌سوزی و بلایای طبیعی پوشش می‌دهد.

2. بیمه آتش‌سوزی:
- بیمه آتش‌سوزی مسکونی: این بیمه‌نامه خسارات ناشی از آتش‌سوزی، انفجار، صاعقه و سایر خطرات مشابه را برای منازل مسکونی پوشش می‌دهد.
- بیمه آتش‌سوزی صنعتی: این بیمه‌نامه خسارات ناشی از آتش‌سوزی و سایر خطرات مشابه را برای واحدهای صنعتی پوشش می‌دهد.
- بیمه آتش‌سوزی غیر صنعتی (تجاری و اداری): این بیمه‌نامه خسارات ناشی از آتش‌سوزی و سایر خطرات مشابه را برای واحدهای تجاری و اداری پوشش می‌دهد.

3. بیمه عمر و زندگی:
- این بیمه‌نامه به شما و خانواده‌تان در صورت وقوع حوادث ناگوار مانند فوت، ازکارافتادگی و بیماری‌های خاص کمک مالی می‌کند و آینده‌ای مطمئن را برای شما فراهم می‌سازد.
- بیمه نامه عمر و سرمایه گذاری صندوقی امن برای سپرده گذاری دارایی های ریالی سرگردان شماست که میتواند برای آینده تبدیل به یک گنجینه ارزشمند گردد و تیم تخصصی بیمه_با_شما شرکت بیمه آرمان با خرد خرد مبالغ شما امنیتی از رنگ و بوی آرامش برایتان به ارمغان خواهد آورد.

4. بیمه حوادث انفرادی:
- این بیمه‌نامه خسارات ناشی از حوادث ناگهانی مانند تصادف، سقوط، سوختگی و سایر حوادث مشابه را برای افراد پوشش می‌دهد.

5. بیمه مسئولیت مدنی:
- بیمه مسئولیت مدنی کارفرما در قبال کارکنان ساختمانی (ابنیه): این بیمه‌نامه مسئولیت مدنی کارفرما در قبال خسارات جانی و مالی و هزینه پزشکی وارد به کارکنان ساختمانی را پوشش می‌دهد.
- بیمه مسئولیت مدنی کارفرما در قبال کارکنان واحدهای خدماتی، تولیدی و صنعتی: این بیمه‌نامه مسئولیت مدنی کارفرما در قبال خسارات جانی و مالی وارد به کارکنان واحدهای خدماتی، تولیدی و صنعتی را پوشش می‌دهد.
- بیمه مسئولیت مدنی جامع ساختمان: این بیمه‌نامه مسئولیت مدنی ناشی از خسارات جانی و مالی وارد به اشخاص ثالث در اثر اجرای عملیات ساختمانی را پوشش می‌دهد، این بیمه نامه مربوط به پروژه های ساختمانی است ، بیمه نامه ای منحصربفرد که در نظام مهندسی ساختمان استان مازندران از تابستان 402 باز طراحی و توسط شرکت توانمند بیمه ارمان ارایه میشود ، کارفرمایان و انبوه سازان و مهندسین ارزشمند استان سربلند و سرسبز مازندران ، شما جهت اخذ پروانه ساختمانی و جواز ساختمان از نظام مهندسی استان مازندران ، میتوانید بیمه نامه مسئولیت مدنی جامع ساختمان با تعهدات بروز سال 403 را از نماندگی برتر شرکت بیمه آرمان ، تیم تخصصی بیمه_با_شما شرکت بیمه آرمان تهیه بفرمایید .
- بیمه مسئولیت مدنی کارفرما در قبال کارکنان پروژه‌های عمرانی: این بیمه‌نامه مسئولیت مدنی کارفرما در قبال خسارات جانی و مالی و هزینه پزشکی وارد به کارکنان پروژه‌های عمرانی را پوشش می‌دهد.
- بیمه مسئولیت حرفه‌ای پزشکان: این بیمه‌نامه مسئولیت مدنی پزشکان در قبال خسارات جانی وارد به بیماران را پوشش می‌دهد.
- بیمه مسئولیت حرفه‌ای پیراپزشکان: این بیمه‌نامه مسئولیت مدنی پیراپزشکان در قبال خسارات جانی وارد به بیماران را پوشش می‌دهد.
- بیمه مسئولیت حرفه‌ای رادیولوژیست‌ها: این بیمه‌نامه مسئولیت مدنی رادیولوژیست‌ها در قبال خسارات جانی وارد به بیماران را پوشش می‌دهد.
- بیمه مسئولیت مدنی ناشی از اجرای عملیات ساختمانی در قبال اشخاص ثالث: این بیمه‌نامه مسئولیت مدنی ناشی از خسارات جانی و مالی و هزینه پزشکی وارد به اشخاص ثالث در اثر اجرای عملیات ساختمانی را پوشش می‌دهد.
- بیمه مسئولیت مدنی دارندگان و سرویس‌کاران آسانسور و پله برقی در قبال استفاده‌کنندگان: این بیمه‌نامه مسئولیت مدنی دارندگان و سرویس‌کاران آسانسور و پله برقی در قبال خسارات جانی و مالی و هزینه پزشکی وارد به استفاده‌کنندگان را پوشش می‌دهد.
- بیمه مسئولیت حرفه‌ای ماساژورها: این بیمه‌نامه مسئولیت مدنی ماساژورها در قبال خسارات جانی وارد به مشتریان را پوشش می‌دهد.
- بیمه مسئولیت حرفه‌ای مهندسان ناظر، طراح و محاسب: این بیمه‌نامه مسئولیت مدنی مهندسان ناظر، طراح و محاسب در قبال خسارات جانی و مالی و هزینه پزشکی وارد به اشخاص ثالث را پوشش می‌دهد.
- بیمه مسئولیت مدنی مدیران واحدهای اقامتی در قبال استفاده‌کنندگان: این بیمه‌نامه مسئولیت مدنی مدیران واحدهای اقامتی در قبال خسارات جانی و مالی وارد به استفاده‌کنندگان را پوشش می‌دهد.
- بیمه مسئولیت مدنی دهیاری در قبال شهروندان: این بیمه‌نامه مسئولیت مدنی دهیاری در قبال خسارات جانی و مالی وارد به شهروندان را پوشش می‌دهد.
- بیمه مسئولیت مدنی مراجعين به رستوران و تالار پذیرایی: این بیمه‌نامه مسئولیت مدنی مدیران رستوران‌ها و تالارهای پذیرایی در قبال خسارات جانی و مالی وارد به مشتریان را پوشش می‌دهد.
- بیمه مسئولیت مدنی شهرداری در قبال شهروندان: این بیمه‌نامه مسئولیت مدنی شهرداری در قبال خسارات جانی و مالی وارد به شهروندان را پوشش می‌دهد.
- بیمه مسئولیت مدنی نصابان و دارندگان تابلوهای تبلیغاتی در قبال خسارات جانی و مالی وارد به اشخاص ثالث: این بیمه‌نامه مسئولیت مدنی نصابان و دارندگان تابلوهای تبلیغاتی در قبال خسارات جانی و مالی وارد به اشخاص ثالث را پوشش می‌دهد.
- بیمه مسئولیت مدنی برگزارکنندگان تورهای مسافرتی: این بیمه‌نامه مسئولیت مدنی برگزارکنندگان تورهای مسافرتی در قبال خسارات جانی و مالی وارد به مسافران را پوشش می‌دهد.
- بیمه مسئولیت مدنی مدیران اماکن ورزشی در قبال ورزشکاران: این بیمه‌نامه مسئولیت مدنی مدیران اماکن ورزشی در قبال خسارات جانی و مالی وارد به ورزشکاران را پوشش می‌دهد.
- بیمه مسئولیت مدنی هیأت مدیره ساختمان در قبال اشخاص ثالث: این بیمه‌نامه مسئولیت مدنی هیأت مدیره ساختمان در قبال خسارات جانی و مالی وارد به اشخاص ثالث را پوشش می‌دهد.

ویژگی‌های ما:
- پوشش جامع و متنوع: تمامی نیازهای بیمه‌ای شما را پوشش می‌دهیم.
- پشتیبانی ۲۴/۷: همیشه در کنار شما هستیم.
- قیمت‌های رقابتی: بهترین خدمات با مناسب‌ترین قیمت‌ها.

تماس با ما:
برای اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان، با شماره 09118039282 تماس بگیرید یا به وب‌سایت ما به آدرس [bimebashoma.ir](http://bimebashoma.ir) مراجعه کنید.

بیمه با شما، همراه همیشگی شما در مسیر زندگی."
تیم تخصصی بیمه_با_شما شرکت بیمه آرمان -*- (از شما)(با شما)(برای شما)
---

کد آگهی : 134843
بازدید : 70
★★★★★★★★★★ 5/ 5 70
Your رای:
جدیدترین های مرتبط باتخصصی ترین 774 مورد
تخصصی ترین مرکز میکروپیگمنتیشن محدوده دولت

تخصصی ترین مرکز میکروپیگمنتیشن محدوده دولت

سالن زیبایی شیلر
1397/12/23 12:24:22

ارائه خدمات میکروپیگمنتیشن تخصصی ترین مرکز میکروپیگمنتیشن محدوده دولت تخصصی ترین مرکز میکروپیگمنتیش ... صی ترین مرکز میکروپیگمنتیشن محدوده بلوار کاوه سالن زیبایی شلر مرکز تخصصی میکروپیگمنتیشن محدوده دولت

تخصصی ترین  مرکز مشاوره کنکور

تخصصی ترین مرکز مشاوره کنکور

مهدی علی محمدی
1396/9/5 13:44:10

تخصصی ترین مرکز مشاوره کنکور بهترین و عالی ترین مشاور کنکور مرکز تخصصی و مجتمع فنی حرفه ... تخصصی ترین مرکز مشاوره کنکور بهترین و عالی ترین مشاور کنکور مرکز تخصصی و مجتمع فنی حرفه

خدمات تخصصی عروس و  ناخن در سالن زیبایی پاراگون

خدمات تخصصی عروس و ناخن در سالن زیبایی پاراگون

آذر طوسی
1397/10/19 23:45:01

مرکز تخصصی عروس در شریعتی وقلهک +++ سالن زیبایی و مرکز فوق تخصصی عروس پاراگون +++ مرکز تخصصی عرو ... ر قلهک ارائه کلیه خدمات تخصصی عروس در شریعتی و قلهک خدمات پاکسازی پوست و مو و مژه ، خدمات اکستنش

تعمیر تخصصی گیربکس خودروهای اتوماتیک

تعمیر تخصصی گیربکس خودروهای اتوماتیک

ایزدپناه
1396/6/4 14:08:01

تعمیر تخصصی گیربکس خودروهای اتوماتیک تهیه و تامین قطعات یدکی گیربکسهای اتوماتیک انواع برندهای موجو ... Toyota انواع مدل های Lexus انواع مدل های KIA

بهترین و باسابقه ترین آموزشگاه خیاطی و طراحی لباس در تهران

بهترین و باسابقه ترین آموزشگاه خیاطی و طراحی لباس در تهران

معصومه حیدری
1402/7/24 6:47:01

بهترین و باسابقه ترین آموزشگاه خیاطی و طراحی لباس در تهران اموزشگاه خياطى و طراحى لباس ماه منير. ب ... بهترین و باسابقه ترین آموزشگاه خیاطی و طراحی لباس در تهران اموزشگاه خياطى و طراحى لباس ماه منير. ب

تخصصی ترین مرکز پرورش و فروش  سگ گارد شکاری

تخصصی ترین مرکز پرورش و فروش سگ گارد شکاری

آقاي مهر آرا
1396/8/8 13:30:01

باشـگاه اطلـس دام پارسیـان تخصصی ترین مرکز پرورش انواع نژادهای سگ گارد ، سگ نگهبان و سگ شکاری * دا ... گ ______________________

  بهترین وکیل تخصصی  شهرداری ، دیوان عدالت ، ثبتی و تجاری در شهر قم

بهترین وکیل تخصصی شهرداری ، دیوان عدالت ، ثبتی و تجاری در شهر قم

امیر حسام قاسمی
1402/7/19 5:30:02

دفتر وکالت امیر حسام قاسمی وکیل پایه یک دادگستری از مجرب ترین و بهترین وکیل تخصصی شهرداری ، دیوان ... دفتر وکالت امیر حسام قاسمی وکیل پایه یک دادگستری از مجرب ترین و بهترین وکیل تخصصی شهرداری ، دیوان

کاشت و ترمیم مو شقایق در تبریز

کاشت و ترمیم مو شقایق در تبریز

ترمیم مو شقایق
1397/10/19 23:00:01

خدمات کاشت و ترمیم مو شقایق در تبریز تخصصی ترین مرکز کاشت مو و ترمیم مو در ایران کاشت و ترمیم موی ... میم مو شقایق در تبریز تخصصی ترین مرکز کاشت مو و ترمیم مو در ایران کاشت و ترمیم موی شقایق ، تخصصی

اسکن کف پا و کفی طبی غرب تهران – کلینیک تخصصی سلامت پا کهن

اسکن کف پا و کفی طبی غرب تهران – کلینیک تخصصی سلامت پا کهن

کلینیک
1402/5/31 11:44:23

کلینیک اسکن کف پا تخصصی ترین کلینیک صافی کف پا تخصصی ترین کلینیک درمان خارپاشنه کلینیک ساخت کفی طبی ... لینیک صافی کف پا تخصصی ترین کلینیک درمان خارپاشنه کلینیک ساخت کفی طبی کامپیوتری طراحی تخصصی و ساخت ک

لنت اصلی سانتافه

لنت اصلی سانتافه

فتحعلیان
1396/5/3 11:13:26

اصلی ترین و تخصصی ترین مرکز پخش لنت اصلی انواع خودروهای داخلی و خارجی در تهران ... لنت هیوندای , کیا ... اصلی ترین و تخصصی ترین مرکز پخش لنت اصلی انواع خودروهای داخلی و خارجی در تهران ... لنت هیوندای , کیا

تهران استیر ساخت پله های پیچ و تزئینی

تهران استیر ساخت پله های پیچ و تزئینی

مویدی
1394/2/1 9:09:03

مشاوره،طراحی و ساخت تخصصی پله های گرد ، پیچ و حلزونی ،تزیینی، خاص و فرار در سراسر کشور. تهران استیر ... اخت تخصصی پله های گرد ، پیچ و حلزونی ،تزیینی، خاص و فرار در سراسر کشور. تهران استیر به عنوان تخصصی ت

کلینیک تخصصی ساخت پای مصنوعی کرج

کلینیک تخصصی ساخت پای مصنوعی کرج

شاهباغی ابولحسنی
1401/11/14 19:44:58

کلینیک آریاپایا در کرج با در اختیار داشتن مجرب ترین همکاران پروتزیست خدمات زیر را ارائه می دهد: -ساخ ... کلینیک آریاپایا در کرج با در اختیار داشتن مجرب ترین همکاران پروتزیست خدمات زیر را ارائه می دهد: -ساخ

تخصصی ترین مرکز مشاوره،طراحی و اجرای دیوار وسقف کاذب کناف

تخصصی ترین مرکز مشاوره،طراحی و اجرای دیوار وسقف کاذب کناف

شهاب شهلایی
1395/2/18 4:45:01

کناف ایران تخصصی ترین مرکز مشاوره،طراحی و اجرای دیوار وسقف کاذب کناف تحت نظارت مهندس عمران و کارشنا ... نقاشی تخصصی.. دکوراسیون داخلی،بازسازی و کلینیک ساختمانی از بهترین برندها با مناسبترین قیمت و طراحی

کلینیک تخصصی تزریق بوتاکس و ژل و تخلیه ژل در نارمک

کلینیک تخصصی تزریق بوتاکس و ژل و تخلیه ژل در نارمک

دکتر سمانه شجاعی
1402/10/30 6:30:02

کلینیک زیبایی پوست تیکت +++ با درمان زیبایی خود را دوست داشته باشید *** دکتر سمانه شجاعی نظام پزشک ... انزیم ها مزوتراپی صورت فیلر زیر چشم انزیم بینی نخ های لیفت پکیج های کلینیک زیبایی پوست تیکت عب

فروشگاه سوپر مارکت

فروشگاه سوپر مارکت

نعمت یوسفی
1395/2/19 19:18:34

فروشگاه همیشه تخفیف دار تیتو تخصصی ترین سوپرمارکت اینترنتی با تجمیع بهترین برند های بازار و با ارائه ... فروشگاه همیشه تخفیف دار تیتو تخصصی ترین سوپرمارکت اینترنتی با تجمیع بهترین برند های بازار و با ارائه

تعمیر و اورهال گیربکس های صنعتی در  سیستان و بلوچستان و خوزستان

تعمیر و اورهال گیربکس های صنعتی در سیستان و بلوچستان و خوزستان

رنجبر
1402/12/16 11:38:48

با توجه به اینکه تعمیر و اورهال گیربکس های صنعتی از اهمیت بسیاری برخوردار است و نقش فراوانی در صنای ... مشتریان عزیز میباشد . از جمله خدمات این مجموعه می توان به تعمیر و اورهال گیربکس صنعتی حلزونی در سی

امدادخودرو یدک کش در شمال و غرب تهران

امدادخودرو یدک کش در شمال و غرب تهران

مجیدی
1395/9/14 11:00:01

امداد و تعمیر تخصصی انواع خودرو در محل +++ امداد خودرو تخصصی مجیدی با سالها تجربه درخشان +++ بهتر ... ودرو در محل +++ امداد خودرو تخصصی مجیدی با سالها تجربه درخشان +++ بهترین امداد خودرو تخصصی و تعمی

میکاپ کار در پاسداران

میکاپ کار در پاسداران

میکاپ کار
1397/6/12 11:04:51

مرکز تخصصی عروس ◄ تخصصی ترین مرکز طراحی ابرو ارایه انواع لایت های جدید(نسکافه ای، شیر شکلات، موکا، ... ینگ شماره تماس سالن: 26322050 26322060 26911620 09358698656

دفتر ترجمه تخصصی

دفتر ترجمه تخصصی

قاسم یوسفی
1395/2/3 13:30:58

ترجمه کلیه متون تخصصی و فوق تخصصی، متون دانشجویی و دانشگاهی، مقالات علمی و I.S.I از فارسی به انگلیسی ... ترجمه کلیه متون تخصصی و فوق تخصصی، متون دانشجویی و دانشگاهی، مقالات علمی و I.S.I از فارسی به انگلیسی

کلینیک تخصصی حیوانات خانگی در محدوده شهرک غرب

کلینیک تخصصی حیوانات خانگی در محدوده شهرک غرب

نصیر کمره ای
1400/4/7 19:30:05

کلینیک تخصصی حیوانات خانگی درسا بزرگترین و مجهزترین کلینیک حیوانات خانگی غرب تهران با همکاری اساتی ... نیک حیوانات خانگی غرب تهران با همکاری اساتید دانشگاه دارای بخش های : داخلی تخصصی توسط متخصص داخلی ح