تور تابستان-تیم تخصصی بیمه_با_شما شرکت بیمه آرمان - پوششهای کامل بیمه ای برای تمامی نیازهای شما

توضیحات آگهی
صاحب اگهی
بیمه آرمان
آدرس
نوشهر-
تلفن
09118039282
موبایل
09118039282
ایمیل

همه روزه هزاران آگهی به منظور رفع نیاز های روزانه شما عزیزان در سایت "ایران گوگل" منتشر می شود.ایران گوگل" صرفا به معرفی کالا ها ، خدمات و نیازمندی های شهروندان می پردازد ، لذا هیچ گونه مسئولیتی در قبال محتوای آگهی و پرداخت های مالی کاربران ندارد.لطفا هنگام داد و ستد در فضای مجازی ، از صحت ادعای آگهی دهندگان اطمینان لازم را به دست آورید.برای کسب اطلاعات بیشتربه سایت پلیس فتا مراجعه نمایید :www.cyberpolice.ir

آیا به دنبال بیمه‌ای هستید که تمامی نیازهای شما را پوشش دهد و به شما آرامش خاطر ببخشد؟ با تیم تخصصی بیمه_با_شما شرکت بیمه آرمان ، ما اینجا هستیم تا شما را در هر قدم از زندگی حمایت کنیم. از بیمه های آتش سوزی منزل و محل کار و خودرو گرفته تا بیمه مسافرتی و زندگی و مسئولیت و ...، ما پوشش‌های متنوعی را ارائه می‌دهیم که به مسئولیت های شما رنگ و بوی آرامش و امنیت خواهد داد ،از جمله آرامش خانواده‌ و عزیزانتان و مسئولیت هایتان و اموالتان.

خدمات ما شامل:

1. بیمه ثالث و بدنه خودرو:
- بیمه ثالث: این بیمه‌نامه مسئولیت مدنی شما در قبال خسارات جانی و مالی وارد به اشخاص ثالث را پوشش می‌دهد.
- بیمه بدنه: این بیمه‌نامه خسارات وارد به خودروی شما را در صورت وقوع حوادث مختلف مانند تصادف، سرقت، آتش‌سوزی و بلایای طبیعی پوشش می‌دهد.

2. بیمه آتش‌سوزی:
- بیمه آتش‌سوزی مسکونی: این بیمه‌نامه خسارات ناشی از آتش‌سوزی، انفجار، صاعقه و سایر خطرات مشابه را برای منازل مسکونی پوشش می‌دهد.
- بیمه آتش‌سوزی صنعتی: این بیمه‌نامه خسارات ناشی از آتش‌سوزی و سایر خطرات مشابه را برای واحدهای صنعتی پوشش می‌دهد.
- بیمه آتش‌سوزی غیر صنعتی (تجاری و اداری): این بیمه‌نامه خسارات ناشی از آتش‌سوزی و سایر خطرات مشابه را برای واحدهای تجاری و اداری پوشش می‌دهد.

3. بیمه عمر و زندگی:
- این بیمه‌نامه به شما و خانواده‌تان در صورت وقوع حوادث ناگوار مانند فوت، ازکارافتادگی و بیماری‌های خاص کمک مالی می‌کند و آینده‌ای مطمئن را برای شما فراهم می‌سازد.
- بیمه نامه عمر و سرمایه گذاری صندوقی امن برای سپرده گذاری دارایی های ریالی سرگردان شماست که میتواند برای آینده تبدیل به یک گنجینه ارزشمند گردد و تیم تخصصی بیمه_با_شما شرکت بیمه آرمان با خرد خرد مبالغ شما امنیتی از رنگ و بوی آرامش برایتان به ارمغان خواهد آورد.

4. بیمه حوادث انفرادی:
- این بیمه‌نامه خسارات ناشی از حوادث ناگهانی مانند تصادف، سقوط، سوختگی و سایر حوادث مشابه را برای افراد پوشش می‌دهد.

5. بیمه مسئولیت مدنی:
- بیمه مسئولیت مدنی کارفرما در قبال کارکنان ساختمانی (ابنیه): این بیمه‌نامه مسئولیت مدنی کارفرما در قبال خسارات جانی و مالی و هزینه پزشکی وارد به کارکنان ساختمانی را پوشش می‌دهد.
- بیمه مسئولیت مدنی کارفرما در قبال کارکنان واحدهای خدماتی، تولیدی و صنعتی: این بیمه‌نامه مسئولیت مدنی کارفرما در قبال خسارات جانی و مالی وارد به کارکنان واحدهای خدماتی، تولیدی و صنعتی را پوشش می‌دهد.
- بیمه مسئولیت مدنی جامع ساختمان: این بیمه‌نامه مسئولیت مدنی ناشی از خسارات جانی و مالی وارد به اشخاص ثالث در اثر اجرای عملیات ساختمانی را پوشش می‌دهد، این بیمه نامه مربوط به پروژه های ساختمانی است ، بیمه نامه ای منحصربفرد که در نظام مهندسی ساختمان استان مازندران از تابستان 402 باز طراحی و توسط شرکت توانمند بیمه ارمان ارایه میشود ، کارفرمایان و انبوه سازان و مهندسین ارزشمند استان سربلند و سرسبز مازندران ، شما جهت اخذ پروانه ساختمانی و جواز ساختمان از نظام مهندسی استان مازندران ، میتوانید بیمه نامه مسئولیت مدنی جامع ساختمان با تعهدات بروز سال 403 را از نماندگی برتر شرکت بیمه آرمان ، تیم تخصصی بیمه_با_شما شرکت بیمه آرمان تهیه بفرمایید .
- بیمه مسئولیت مدنی کارفرما در قبال کارکنان پروژه‌های عمرانی: این بیمه‌نامه مسئولیت مدنی کارفرما در قبال خسارات جانی و مالی و هزینه پزشکی وارد به کارکنان پروژه‌های عمرانی را پوشش می‌دهد.
- بیمه مسئولیت حرفه‌ای پزشکان: این بیمه‌نامه مسئولیت مدنی پزشکان در قبال خسارات جانی وارد به بیماران را پوشش می‌دهد.
- بیمه مسئولیت حرفه‌ای پیراپزشکان: این بیمه‌نامه مسئولیت مدنی پیراپزشکان در قبال خسارات جانی وارد به بیماران را پوشش می‌دهد.
- بیمه مسئولیت حرفه‌ای رادیولوژیست‌ها: این بیمه‌نامه مسئولیت مدنی رادیولوژیست‌ها در قبال خسارات جانی وارد به بیماران را پوشش می‌دهد.
- بیمه مسئولیت مدنی ناشی از اجرای عملیات ساختمانی در قبال اشخاص ثالث: این بیمه‌نامه مسئولیت مدنی ناشی از خسارات جانی و مالی و هزینه پزشکی وارد به اشخاص ثالث در اثر اجرای عملیات ساختمانی را پوشش می‌دهد.
- بیمه مسئولیت مدنی دارندگان و سرویس‌کاران آسانسور و پله برقی در قبال استفاده‌کنندگان: این بیمه‌نامه مسئولیت مدنی دارندگان و سرویس‌کاران آسانسور و پله برقی در قبال خسارات جانی و مالی و هزینه پزشکی وارد به استفاده‌کنندگان را پوشش می‌دهد.
- بیمه مسئولیت حرفه‌ای ماساژورها: این بیمه‌نامه مسئولیت مدنی ماساژورها در قبال خسارات جانی وارد به مشتریان را پوشش می‌دهد.
- بیمه مسئولیت حرفه‌ای مهندسان ناظر، طراح و محاسب: این بیمه‌نامه مسئولیت مدنی مهندسان ناظر، طراح و محاسب در قبال خسارات جانی و مالی و هزینه پزشکی وارد به اشخاص ثالث را پوشش می‌دهد.
- بیمه مسئولیت مدنی مدیران واحدهای اقامتی در قبال استفاده‌کنندگان: این بیمه‌نامه مسئولیت مدنی مدیران واحدهای اقامتی در قبال خسارات جانی و مالی وارد به استفاده‌کنندگان را پوشش می‌دهد.
- بیمه مسئولیت مدنی دهیاری در قبال شهروندان: این بیمه‌نامه مسئولیت مدنی دهیاری در قبال خسارات جانی و مالی وارد به شهروندان را پوشش می‌دهد.
- بیمه مسئولیت مدنی مراجعين به رستوران و تالار پذیرایی: این بیمه‌نامه مسئولیت مدنی مدیران رستوران‌ها و تالارهای پذیرایی در قبال خسارات جانی و مالی وارد به مشتریان را پوشش می‌دهد.
- بیمه مسئولیت مدنی شهرداری در قبال شهروندان: این بیمه‌نامه مسئولیت مدنی شهرداری در قبال خسارات جانی و مالی وارد به شهروندان را پوشش می‌دهد.
- بیمه مسئولیت مدنی نصابان و دارندگان تابلوهای تبلیغاتی در قبال خسارات جانی و مالی وارد به اشخاص ثالث: این بیمه‌نامه مسئولیت مدنی نصابان و دارندگان تابلوهای تبلیغاتی در قبال خسارات جانی و مالی وارد به اشخاص ثالث را پوشش می‌دهد.
- بیمه مسئولیت مدنی برگزارکنندگان تورهای مسافرتی: این بیمه‌نامه مسئولیت مدنی برگزارکنندگان تورهای مسافرتی در قبال خسارات جانی و مالی وارد به مسافران را پوشش می‌دهد.
- بیمه مسئولیت مدنی مدیران اماکن ورزشی در قبال ورزشکاران: این بیمه‌نامه مسئولیت مدنی مدیران اماکن ورزشی در قبال خسارات جانی و مالی وارد به ورزشکاران را پوشش می‌دهد.
- بیمه مسئولیت مدنی هیأت مدیره ساختمان در قبال اشخاص ثالث: این بیمه‌نامه مسئولیت مدنی هیأت مدیره ساختمان در قبال خسارات جانی و مالی وارد به اشخاص ثالث را پوشش می‌دهد.

ویژگی‌های ما:
- پوشش جامع و متنوع: تمامی نیازهای بیمه‌ای شما را پوشش می‌دهیم.
- پشتیبانی ۲۴/۷: همیشه در کنار شما هستیم.
- قیمت‌های رقابتی: بهترین خدمات با مناسب‌ترین قیمت‌ها.

تماس با ما:
برای اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان، با شماره 09118039282 تماس بگیرید یا به وب‌سایت ما به آدرس [bimebashoma.ir](http://bimebashoma.ir) مراجعه کنید.

بیمه با شما، همراه همیشگی شما در مسیر زندگی."
تیم تخصصی بیمه_با_شما شرکت بیمه آرمان -*- (از شما)(با شما)(برای شما)
---

کد آگهی : 134843
بازدید : 128
★★★★★★★★★★ 5/ 5 128
Your رای:
جدیدترین های مرتبط باتور تابستان 33 مورد
تور دور اروپا (27 روزه) | تابستان 94

تور دور اروپا (27 روزه) | تابستان 94

پرواز ابریشم
1394/3/30 11:45:17

تور اروپا تابستان 94 تور دور اروپا (27 روزه) | تابستان 94 فرانسه | اسپانیا| سوئیس| آلمان| ایتال ... 2 شب ونیز + 3 شب رم تاریخ تور : 30 مرداد تا 25 شهریور خدمات تور : پرواز رفت و برگشت ایران ایر، هت

تور دور اروپا | (29 روزه) | تابستان 94

تور دور اروپا | (29 روزه) | تابستان 94

پرواز ابریشم
1394/3/30 11:58:18

تور دور اروپا | (29 روزه) | تابستان 94 فرانسه | ایتالیا| اتریش| جمهوری چک| آلمان|دانمارک|هلند ... 4 شب پاریس تاریخ تور : 27 مرداد تا 24 شهریور خدمات تور : پرواز رفت و برگشت ترکیش، هتلهای 3 و 4 ست

تور های داخلی تابستان و نوروز با آژانس مسافرتی فهیم گشت

تور های داخلی تابستان و نوروز با آژانس مسافرتی فهیم گشت

آژانس مسافرتی فهیم گشت
1396/6/8 15:17:02

تورهای داخلی ایران را از آژانس مسافرتی فهیم گشت بخواهید . فهیم گشت متخصص در زمینه برکزاری تورهای داخ ... نس مسافرتی فهیم گشت بخواهید . فهیم گشت متخصص در زمینه برکزاری تورهای داخلی ارزان قیمت و تور های داخل

تور مشهد زمینی و هوایی تابستان و نوروز با فهیم گشت

تور مشهد زمینی و هوایی تابستان و نوروز با فهیم گشت

آژانس مسافرتی فهیم گشت
1396/4/11 16:07:57

تور مشهد زمینی و تور مشهد هوایی توسط آژانس مسافرتی فهیم گشت در تمام فصول از جمله تور مشهد نوروز و ت ... ن قیمت در آنها ارائه می شود. تور مشهد یک تور سیاحتی و زیارتی است و از تورهای داخلی فهیم گشت میباشد.

تور ایرانگردی عید و تابستان با آژانس مسافرتی فهیم گشت

تور ایرانگردی عید و تابستان با آژانس مسافرتی فهیم گشت

آژانس مسافرتی فهیم گشت
1396/6/11 10:46:53

از تخصص های آژانس مسافرتی فهیم گشت برگزاری تور ایرانگردی عید 96 و تابستان 96 و درکلیه فصل های سال می ... شت برگزاری تور ایرانگردی عید 96 و تابستان 96 و درکلیه فصل های سال می باشد. جهت شرکت در تور ایرانگردی

تور  آبشار های لرستان عید قربان 97 VIP

تور آبشار های لرستان عید قربان 97 VIP

آرند تور
1397/4/4 16:31:45

تور آبشار های لرستان تور آبشار های لرستان تابستان 97 تور آبشار های لرستان مرداد97 VIP تور آبشار ... د فطر 97 VIP سفر 2.5 روزه ( 2 روز و1 شب ) جاذبه‌های تور آبشار های لرستان : آبشار بیشه، آبشار گریت

تور کیش تور کیش تابستان 95 همه روزه تور کیش هوایی

تور کیش تور کیش تابستان 95 همه روزه تور کیش هوایی

آرند تور
1395/11/9 10:29:19

تور کیش تور کیش پائیز 95 تور کیش مهر 95 تور کیش زمستان 95 تور کیش هوایی قیمت تور کیش تور کیش نوروز 9 ... کیش تور کیش پائیز 95 تور کیش مهر 95 تور کیش زمستان 95 تور کیش هوایی قیمت تور کیش تور کیش نوروز 96

تور ارمنستان تابستان 94

تور ارمنستان تابستان 94

شوشان
1394/2/12 14:16:32

نرخ های ویژه هتلهای ارمنستان ... نرخ های ویژه هتلهای ارمنستان

تور ارمنستان تابستان 94

تور ارمنستان تابستان 94

رگارد تراول
1394/3/18 12:35:59

تور 6 روزه ارمنستان: خدمات شامل تور: 1. اقامت 5 شب در هتل Sign 4* با صبحانه 2. ترانسفر رقت و برگشت ... تور 6 روزه ارمنستان: خدمات شامل تور: 1. اقامت 5 شب در هتل Sign 4* با صبحانه 2. ترانسفر رقت و برگشت

تور تخت سلیمان قره کلیسا عید قربان 97 VIP

تور تخت سلیمان قره کلیسا عید قربان 97 VIP

آرند تور
1397/4/4 16:31:52

تور تخت سلیمان تور تخت سلیمان قره کلیسا تابستان 97 تور تخت سلیمان قره کلیسا مرداد97 تور تخت سلیمان ... تور تخت سلیمان تور تخت سلیمان قره کلیسا تابستان 97 تور تخت سلیمان قره کلیسا مرداد97 تور تخت سلیمان

تور کشتی کروز اروپا تابستان 96

تور کشتی کروز اروپا تابستان 96

پیشواز آسیا
1396/3/3 11:52:56

کشتی های کروز که گویی شهر مدرنِ شناوری بر روی آب هستند، به تمامی آن چه برای لذت بردن در یک سفر لازم ... a.com آژانس هواپیمایی پیشواز بعنوان مجری مستقیم تورهای نمایشگاهی و سیاحتی اروپا سالهاست برگزاری تور

تور دبي

تور دبي

gashte1 navid
1394/10/19 12:30:07

تور دبي بهترين قيمت تور دبي را از گشت نويد بخواهد 22332753 تور ارزان دبي در فصول مختلف معاني مختلفي ... بي را از گشت نويد بخواهد 22332753 تور ارزان دبي در فصول مختلف معاني مختلفي دارد منظور از تور ارزان د

تور سرعین تور سرعین تابستان 95 همه روزه تور سرعین همه روزه تور سرعین زمینی تور سرعین هوایی

تور سرعین تور سرعین تابستان 95 همه روزه تور سرعین همه روزه تور سرعین زمینی تور سرعین هوایی

آرند تور
1395/11/4 11:49:51

تور سرعین تور سرعین پائیز 95 تور سرعین مهر 95 تور سرعین زمستان 95 تور سرعین هوایی تور سرعین زمینی قی ... رعین تور سرعین پائیز 95 تور سرعین مهر 95 تور سرعین زمستان 95 تور سرعین هوایی تور سرعین زمینی قیمت تو

تور ماسوله دریاچه سقالکسار قلعه رودخان عید قربان 97

تور ماسوله دریاچه سقالکسار قلعه رودخان عید قربان 97

آرند
1397/4/3 16:55:06

تور ماسوله و قلعه رودخان تور ماسوله دریاچه سقالکسار قلعه رودخان تابستان 97 تور ماسوله و قلعه رودخان ... لعه رودخان تور ماسوله دریاچه سقالکسار قلعه رودخان تابستان 97 تور ماسوله و قلعه رودخان مرداد 97 تور م

تور رامسر نمک آبرود تور شمال عید قربان 97

تور رامسر نمک آبرود تور شمال عید قربان 97

آرند گشت امرداد
1397/4/4 16:32:37

تور رامسر تور رامسر نمک آبرود لاهیجان تابستان 97 تور رامسر نمک آبرود لاهیجان مرداد 97 تور رامسر ع ... رداد 97 تور رامسر عید قربان 97 سفر 3 روزه ( 3 روز و 2 شب ) جاذبه های تور رامسر نمک آبرود لاهیجان:

تور ارمنستان تابستان 94

تور ارمنستان تابستان 94

شوشان
1394/2/12 15:57:39

تور 5 روزه ارمنستان خدمات شامل تور: 1. اقامت 4 شب ب صبحان ... تور 5 روزه ارمنستان خدمات شامل تور: 1. اقامت 4 شب ب صبحان

تور نئور به سوباتان تور سوباتان عید قربان 97

تور نئور به سوباتان تور سوباتان عید قربان 97

آرند تور
1397/4/4 16:32:12

تور سوباتان تور نئور تا سوباتان تابستان 97 تور نئور به سوباتان مرداد 97 تور نئور به سوباتان تعطیلات ... ان تعطیلات عید قربان 97 سفر 3.5 روزه (3 روز و 2 شب) جاذبه‌ها: در تور سوباتان بازدید از دریاچه نئو

تور تایلند بانکوک+ پوکت+ پاتایا از مشهد- آژانس مسافرتی قاصدک

تور تایلند بانکوک+ پوکت+ پاتایا از مشهد- آژانس مسافرتی قاصدک

شرکت خدمات مسافرتی و جهانگردی قاصدک مشهد
1394/7/12 14:59:04

شرکت خدمات مسافرتی و جهانگردی قاصدک مشهد برگزار می کند: تایلند- پوکت+ پاتایا+ بانکوک- پرواز مستقیم ... شرکت خدمات مسافرتی و جهانگردی قاصدک مشهد برگزار می کند: تایلند- پوکت+ پاتایا+ بانکوک- پرواز مستقیم

تور فستیوال خرید دبی از مشهد- قاصدک

تور فستیوال خرید دبی از مشهد- قاصدک

شرکت خدمات مسافرتی و جهانگردی قاصدک سیر مهرگان مشهد
1394/7/12 14:59:07

شرکت خدمات مسافرتی و جهانگردی قاصدک مشهد برگزار می کند: تور فستیوال خرید دبی از مشهد تور دبی ویژه ... شرکت خدمات مسافرتی و جهانگردی قاصدک مشهد برگزار می کند: تور فستیوال خرید دبی از مشهد تور دبی ویژه

تور انتالیا بلیط انتالیا تور ترکیه تور کوشاداسی توربدروم تور مارماریس

تور انتالیا بلیط انتالیا تور ترکیه تور کوشاداسی توربدروم تور مارماریس

ALI AHMADI
1396/6/8 12:54:17

شرکت خدمات مسافرت هوای وجهانگردی سرزمین پارس سفر (parstravel) با13سال سابقه درخشان دارای مجوز بندالف ... تماس حاصل فرمایید یا از سایت ما دیدن فرمایید WWW.PARSTRAVELCO.NET