سرسیلندر و موتور کامل پادما-تهیه و توزیع قطعات خودروهای ایرانی بازرگانی داچی پارت در اصفهان

توضیحات آگهی
✸✸✸✸✸✸✸
صاحب اگهی
حسین محمدی
آدرس
شهر اصفهان-نجف اباد، کمربندی جنوبی، نبش میدان شهیدان حجتی
موبایل
۰۹۱۳۳۳۲۲۱۵۷ - ۰۹۲۰۲۰۸۸۰۸۷ - ۰۹۹۲۷۹۶۸۰۸۷
لینک آگهی https://dachipart.com/

همه روزه هزاران آگهی به منظور رفع نیاز های روزانه شما عزیزان در سایت "ایران گوگل" منتشر می شود.ایران گوگل" صرفا به معرفی کالا ها ، خدمات و نیازمندی های شهروندان می پردازد ، لذا هیچ گونه مسئولیتی در قبال محتوای آگهی و پرداخت های مالی کاربران ندارد.لطفا هنگام داد و ستد در فضای مجازی ، از صحت ادعای آگهی دهندگان اطمینان لازم را به دست آورید.برای کسب اطلاعات بیشتربه سایت پلیس فتا مراجعه نمایید :www.cyberpolice.ir

بازرگانی داچی پارت در اصفهان با شروع فعالیت حرفه‌ای از سال 1392 مرکز توزیع مستقیم برندهای کوشاوران ، کاسه نمد ویژن و دیسک و کاسه چرخ چیره در اصفهان میباشد.
بازرگانی داچی پارت در اصفهان همچنین مرکز توزیع مستقیم برندهای بلبرینگ روناک ، وایر شمع تقویتی و گردگیر دانا بسپار میباشد .

توزیع مستقیم برندهای فنر لول امید فنر ، تسمه ونگارد و تسمه ورچر از دیگر خدمات بازرگانی داچی پارت در اصفهان میباشد .

توزیع مستقیم برندهای مجموعه سازی توس و گریس تبریز ایرانیان را از بازرگانی داچی پارت در اصفهان بخواهید .

بازرگانی داچی پارت با فروش لوازم یدکی سیستم موتور، تعلیق، جلوبندی، هیدرولیک، دیفرانسیل و اکسل در اصفهان در خدمت مشتریان عزیز در سراسر کشور میباشد .

توزیع مستقیم دیسک و صفحه پژو ، پراید ، 405 برند توس در اصفهان و همچنین توزیع مستقیم دیسک و صفحه ال 90 ، تیبا و ساینا برند توس در اصفهان را از بازرگانی داچی پارت بخواهید .

توزیع مستقیم چهار شاخه گاردون پیکان توس در اصفهان و سراسر کشور از جمله خدمات بازرگانی داچی پارت میباشد .
توزیع مستقیم بلبرینگ چرخ و بلبرینگ های تایم روناک ، سرپلوس و فنر لول اسپرت امید فنر و کمک فنر پراید ، پژو ، ال 90 ، تیبا اسپورت کوشاوران کی دی اس KDS در اصفهان و ارسال به سراسر کشور از جمله خدمات بازرگانی داچی پارت میباشد .

بازرگانی داچی پارت مرکز توزیع مستقیم گردگیر پلوس و گردگیر کمک دانا بسپار و سرسیلندر و موتور کامل پادما در اصفهان با ارسال به سراسر کشور میباشد .

اعلام قیمت و فروش به‌صورت تلفنی و حضوری و فروش قطعات یدکی انواع خودرو ایرانی و خارجی با ضمانت مرجوعی بی قید و شرط و قیمت رقابتی از جمله ویژگی های منحصر به فرد این مجموعه میباشد .

بازرگانی داچی پارت در اصفهان همچنین مرکز توزیع مستقیم برندهای حرکت سازان توس و هرزگرد اینکس و لنت تبریز در اصفهان و نیز مرکز توزیع مستقیم برندهای شلینگ جات ثنا و سرسیلندر پادما در اصفهان و با بسته‌بندی و ارسال سفارشات عمده و جزئی با باربری و پست به سراسر کشور در خدمت مشتریان عزیز میباشد .


کد آگهی : 134966
بازدید : 51
★★★★★★★★★★ 5/ 5 51
Your رای: