کروزه ی برای دماهای بالا-کروزه پلاتینی (بوته پلاتینی)

توضیحات آگهی
صاحب اگهی
آزما البرز پرتو
آدرس
قدس -شهرقدس،میدان ساعت،ساختمان ترنج،طبقه ی اول،واحد اول
تلفن
https - //aap - co
ir/ -
موبایل
vazmaalborz
ایمیل

همه روزه هزاران آگهی به منظور رفع نیاز های روزانه شما عزیزان در سایت "ایران گوگل" منتشر می شود.ایران گوگل" صرفا به معرفی کالا ها ، خدمات و نیازمندی های شهروندان می پردازد ، لذا هیچ گونه مسئولیتی در قبال محتوای آگهی و پرداخت های مالی کاربران ندارد.لطفا هنگام داد و ستد در فضای مجازی ، از صحت ادعای آگهی دهندگان اطمینان لازم را به دست آورید.برای کسب اطلاعات بیشتربه سایت پلیس فتا مراجعه نمایید :www.cyberpolice.ir

یکی از ابزارهای ارزشمند شیمی دان های تجزیه و تحلیل ،کروزه پلاتینی است.
این کروزه به طور معمول برای آماده سازی نمونه های XRF،شیمی تر،آزمایش خاکستر وکاربردهای LOSS و ... استفاده میشود.
بوته پلاتینی یا کروزه پلاتینی با استحکام کافی ساخته شده اند تا در برابر دمای بسیار بالای آزمایش های خاص مقاومت کافی را داشته باشند.پلاتین دارای نقطه ذوب بالا میباشد که آن را از نظر شیمیایی پایدار و در برابر خوردگی ناشی از اسید هیدروفلوئوریک و کربنات های فلزی قلیایی مذاب مقاوم میسازد.
بوته پلاتینی به علت نقطه ذوب بسیار بالا و واکنش پذیری پایین در دماهای بالا ،معمولا جهت ذوب نموه در دمای بالا مورد استفاده قرارا میگیرد .
در این صورت تحلیلگران این موقعیت را دارند که نمونه هایی با خلوص بالا ، با کیفیت همگن نسبتا کامل برای تجزیه و تحلیل دقیق فلورانس اشعه ایکس XRF یا پلاسمای جفت القایی تهیه نمایند.
عیار و آلیاژ های پلاتین های مصرفی 999.5 میباشد که نوع آن پلاتین سوئیسی و از با کیفیت ترین پلاتین های موجود در بازار میباشد.
کروزه های پلاتینی در حجم های متفاوت و گوناگونی قابل ساخت است و از حجم های 10 الی 100 سی سی ( به بالا)تولید میگردد .(این دستگاه بنا به نیاز مشتری محترم در ابعاد و سایزهای مختلف طبق درخواست مشتری محترم قابل رائه و ساخت میباشد.)
به طور معمول کروزه های پلاتینی و درپوش های آن حدود همان گرم وزن دارند که به تعداد ساتتیمتر مکعب حجم دارند.
*دستگاه دارای گارانتی و خدمات پس از فروش میباشد.
*دستگاه بنا به درخواست مشتری محترم به صورت سفارشی نیز ساخته میشود.
*برای دریافت اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در تماس باشید.
کارشناس فروش:خانم منفرد 09190622747
کد آگهی : 134971
بازدید : 9
★★★★★★★★★★ 5/ 5 9
Your رای:
جدیدترین های مرتبط باکروزه ی برای دماهای بالا 2 مورد
بوته (کروزه)پلاتینی

بوته (کروزه)پلاتینی

ویژن آزما
1402/8/7 8:59:21

کروزه یا بوته از جنس پلاتین یک ظرف مخروطی پلاتینی به صورت انگشتانه میباشد که دیواره های داخلی و خارج ... کروزه یا بوته از جنس پلاتین یک ظرف مخروطی پلاتینی به صورت انگشتانه میباشد که دیواره های داخلی و خارج

کروزه پلاتینی (بوته پلاتینی)

کروزه پلاتینی (بوته پلاتینی)

آزما البرز پرتو
1403/7/18 9:39:11

یکی از ابزارهای ارزشمند شیمی دان های تجزیه و تحلیل ،کروزه پلاتینی است. این کروزه به طور معمول برای آ ... فاده میشود. بوته پلاتینی یا کروزه پلاتینی با استحکام کافی ساخته شده اند تا در برابر دمای بسیار بالای