بون-هارمونيك تريدينگ پيشرفته در بازارهاي سرمايه

توضیحات آگهی
صاحب اگهی
MyChart
آدرس
شهر تهران-
تلفن
021

همه روزه هزاران آگهی به منظور رفع نیاز های روزانه شما عزیزان در سایت "ایران گوگل" منتشر می شود.ایران گوگل" صرفا به معرفی کالا ها ، خدمات و نیازمندی های شهروندان می پردازد ، لذا هیچ گونه مسئولیتی در قبال محتوای آگهی و پرداخت های مالی کاربران ندارد.لطفا هنگام داد و ستد در فضای مجازی ، از صحت ادعای آگهی دهندگان اطمینان لازم را به دست آورید.برای کسب اطلاعات بیشتربه سایت پلیس فتا مراجعه نمایید :www.cyberpolice.ir

کتاب حاضر از جمله جديدترين کتاب های الگوهای هارمونیک است که به بحث بكارگيري پيشرفته فيبوناچي و الگوهاي هارمونيك در تحليل نمودارهاي قيمت مي پردازد. این کتاب از 3 بخش مجزا تشکیل شده که مولف در آن ضمن معرفی الگوهای هارمونيك جديد، فیبوناچی، ارتباط هارمونيك با امواج اليوت و نکات برجسته به شيوه هاي پيشرفته هارمونیک تريدينگ می پردازد.
در اين كتاب با آميزه اي از مباحث هارمونيك تريدينگ، تحليل اليوت، چنگال آندروز، ابزارهاي تكنيكال و تحليل زماني آشنا خواهيد شد. براي درك بهتر كتاب بايستي ابتدا كتاب الگوهاي هارمونيك در بازارهاي سرمايه را مطالعه نماييد.
مطالعه این کتاب را به تمامی علاقمندان به بازارهای سرمایه (بورس، سهام، کالا و غیره) توصیه می کنیم چرا که مولف در این کتاب از جدیدترین منابع مربوطه و تجربیات تدریس و معاملات خود استفاده کرده است.
کد آگهی : 20207
بازدید : 8489
★★★★★★★★★★ 5/ 5 8489
Your رای: