شهر و استان تهران-آبنما

توضیحات آگهی
صاحب اگهی
yekta
آدرس
شهر تهران-آدرس: تهران-زعفرانیه-خیابان شهید فلاحی-خیابان شهید اعجازی-کوچه شهید علی حسینی
تلفن
22428099 - 22424453
موبایل
09122040985 - 09123376696
ایمیل

همه روزه هزاران آگهی به منظور رفع نیاز های روزانه شما عزیزان در سایت "ایران گوگل" منتشر می شود.ایران گوگل" صرفا به معرفی کالا ها ، خدمات و نیازمندی های شهروندان می پردازد ، لذا هیچ گونه مسئولیتی در قبال محتوای آگهی و پرداخت های مالی کاربران ندارد.لطفا هنگام داد و ستد در فضای مجازی ، از صحت ادعای آگهی دهندگان اطمینان لازم را به دست آورید.برای کسب اطلاعات بیشتربه سایت پلیس فتا مراجعه نمایید :www.cyberpolice.ir

یکی از مهمترین اجزایی که در زیبایی محیط و همچنین رفع خشکی محیط موثر است استفاده از آبنما می باشد. آبنما از جمله هنرهایی ست که در معماری ایرانی به زیبایی دیده می شود. با تعبیه آبنما چه در فضای بیرون و چه در محیط داخلی به دلیل ایجاد صدای آرامش بخش جریان آب و همچنین تلألو آب می توان علاوه بر زیبایی چشم بر آرامش روح نیز تاثیر گذاشت. به علاوه احداث آبنما به عنوان نقطه ای کانونی، در محوطه های کوچک فضای باز بواسطه انعکاس تصویر آسمان در آب محیط را بزرگتر از آنچه که هست جلوه می دهد.

آبنماها اشکال و اندازه های مختلفی دارند و مصرف آب در آنها فقط در حد تبخیر است . گروه مهندسی طراحان باغ پارسی با طراحی انواع آبنما متناسب با محیط توانسته نیاز کاربران را به بهترین نحو برطرف گرداند.در زیر می توانید آبنماهای طراحی شده توسط این گروه را مشاهده نمایید و جهت سفارش و یا مشاوره با تلفن های تماس این مرکز تماس حاصل فرمایید.
کد آگهی : 40473
بازدید : 42389
★★★★★★★★★★ 5/ 5 42389
Your رای: