تیم تخصصی بیمه_با_شما شرکت بیمه آرمان - پوششهای کامل بیمه ای برای تمامی نیازهای شما

توضیحات
نام
بیمه آرمان
موقعیت
نوشهر
آدرس
تلفن
09118039282
موبایل
09118039282
ایمیل
به روز رسانی 12 روز و 10 ساعت و22 دقیقه 9 ثانیه پیش
"آیا به دنبال بیمه‌ای هستید که تمامی نیازهای شما را پوشش دهد و به شما آرامش خاطر ببخشد؟ با تیم تخصصی بیمه_با_شما شرکت بیمه آرمان ، ما اینجا هستیم تا شما را در هر قدم از زندگی حمایت کنیم. از بیمه های آتش سوزی منزل و محل کار و خودرو گرفته تا بیمه مسافرتی و زندگی و مسئولیت و ...، ما پوشش‌های متنوعی را ارائه می‌دهیم که به مسئولیت های شما رنگ و بوی آرامش و امنیت خواهد داد ،از جمله آرامش خانواده‌ و عزیزانتان و مسئولیت هایتان و اموالتان.

خدمات ما شامل:

1. بیمه ثالث و بدنه خودرو:
- بیمه ثالث: این بیمه‌نامه مسئولیت مدنی شما در قبال خسارات جانی و مالی وارد به اشخاص ثالث را پوشش می‌دهد.
- بیمه بدنه: این بیمه‌نامه خسارات وارد به خودروی شما را در صورت وقوع حوادث مختلف مانند تصادف، سرقت، آتش‌سوزی و بلایای طبیعی پوشش می‌دهد.

2. بیمه آتش‌سوزی:
- بیمه آتش‌سوزی مسکونی: این بیمه‌نامه خسارات ناشی از آتش‌سوزی، انفجار، صاعقه و سایر خطرات مشابه را برای منازل مسکونی پوشش می‌دهد.
- بیمه آتش‌سوزی صنعتی: این بیمه‌نامه خسارات ناشی از آتش‌سوزی و سایر خطرات مشابه را برای واحدهای صنعتی پوشش می‌دهد.
- بیمه آتش‌سوزی غیر صنعتی (تجاری و اداری): این بیمه‌نامه خسارات ناشی از آتش‌سوزی و سایر خطرات مشابه را برای واحدهای تجاری و اداری پوشش می‌دهد.

3. بیمه عمر و زندگی:
- این بیمه‌نامه به شما و خانواده‌تان در صورت وقوع حوادث ناگوار مانند فوت، ازکارافتادگی و بیماری‌های خاص کمک مالی می‌کند و آینده‌ای مطمئن را برای شما فراهم می‌سازد.
- بیمه نامه عمر و سرمایه گذاری صندوقی امن برای سپرده گذاری دارایی های ریالی سرگردان شماست که میتواند برای آینده تبدیل به یک گنجینه ارزشمند گردد و تیم تخصصی بیمه_با_شما شرکت بیمه آرمان با خرد خرد مبالغ شما امنیتی از رنگ و بوی آرامش برایتان به ارمغان خواهد آورد.

4. بیمه حوادث انفرادی:
- این بیمه‌نامه خسارات ناشی از حوادث ناگهانی مانند تصادف، سقوط، سوختگی و سایر حوادث مشابه را برای افراد پوشش می‌دهد.

5. بیمه مسئولیت مدنی:
- بیمه مسئولیت مدنی کارفرما در قبال کارکنان ساختمانی (ابنیه): این بیمه‌نامه مسئولیت مدنی کارفرما در قبال خسارات جانی و مالی و هزینه پزشکی وارد به کارکنان ساختمانی را پوشش می‌دهد.
- بیمه مسئولیت مدنی کارفرما در قبال کارکنان واحدهای خدماتی، تولیدی و صنعتی: این بیمه‌نامه مسئولیت مدنی کارفرما در قبال خسارات جانی و مالی وارد به کارکنان واحدهای خدماتی، تولیدی و صنعتی را پوشش می‌دهد.
- بیمه مسئولیت مدنی جامع ساختمان: این بیمه‌نامه مسئولیت مدنی ناشی از خسارات جانی و مالی وارد به اشخاص ثالث در اثر اجرای عملیات ساختمانی را پوشش می‌دهد، این بیمه نامه مربوط به پروژه های ساختمانی است ، بیمه نامه ای منحصربفرد که در نظام مهندسی ساختمان استان مازندران از تابستان 402 باز طراحی و توسط شرکت توانمند بیمه ارمان ارایه میشود ، کارفرمایان و انبوه سازان و مهندسین ارزشمند استان سربلند و سرسبز مازندران ، شما جهت اخذ پروانه ساختمانی و جواز ساختمان از نظام مهندسی استان مازندران ، میتوانید بیمه نامه مسئولیت مدنی جامع ساختمان با تعهدات بروز سال 403 را از نماندگی برتر شرکت بیمه آرمان ، تیم تخصصی بیمه_با_شما شرکت بیمه آرمان تهیه بفرمایید .
- بیمه مسئولیت مدنی کارفرما در قبال کارکنان پروژه‌های عمرانی: این بیمه‌نامه مسئولیت مدنی کارفرما در قبال خسارات جانی و مالی و هزینه پزشکی وارد به کارکنان پروژه‌های عمرانی را پوشش می‌دهد.
- بیمه مسئولیت حرفه‌ای پزشکان: این بیمه‌نامه مسئولیت مدنی پزشکان در قبال خسارات جانی وارد به بیماران را پوشش می‌دهد.
- بیمه مسئولیت حرفه‌ای پیراپزشکان: این بیمه‌نامه مسئولیت مدنی پیراپزشکان در قبال خسارات جانی وارد به بیماران را پوشش می‌دهد.
- بیمه مسئولیت حرفه‌ای رادیولوژیست‌ها: این بیمه‌نامه مسئولیت مدنی رادیولوژیست‌ها در قبال خسارات جانی وارد به بیماران را پوشش می‌دهد.
- بیمه مسئولیت مدنی ناشی از اجرای عملیات ساختمانی در قبال اشخاص ثالث: این بیمه‌نامه مسئولیت مدنی ناشی از خسارات جانی و مالی و هزینه پزشکی وارد به اشخاص ثالث در اثر اجرای عملیات ساختمانی را پوشش می‌دهد.
- بیمه مسئولیت مدنی دارندگان و سرویس‌کاران آسانسور و پله برقی در قبال استفاده‌کنندگان: این بیمه‌نامه مسئولیت مدنی دارندگان و سرویس‌کاران آسانسور و پله برقی در قبال خسارات جانی و مالی و هزینه پزشکی وارد به استفاده‌کنندگان را پوشش می‌دهد.
- بیمه مسئولیت حرفه‌ای ماساژورها: این بیمه‌نامه مسئولیت مدنی ماساژورها در قبال خسارات جانی وارد به مشتریان را پوشش می‌دهد.
- بیمه مسئولیت حرفه‌ای مهندسان ناظر، طراح و محاسب: این بیمه‌نامه مسئولیت مدنی مهندسان ناظر، طراح و محاسب در قبال خسارات جانی و مالی و هزینه پزشکی وارد به اشخاص ثالث را پوشش می‌دهد.
- بیمه مسئولیت مدنی مدیران واحدهای اقامتی در قبال استفاده‌کنندگان: این بیمه‌نامه مسئولیت مدنی مدیران واحدهای اقامتی در قبال خسارات جانی و مالی وارد به استفاده‌کنندگان را پوشش می‌دهد.
- بیمه مسئولیت مدنی دهیاری در قبال شهروندان: این بیمه‌نامه مسئولیت مدنی دهیاری در قبال خسارات جانی و مالی وارد به شهروندان را پوشش می‌دهد.
- بیمه مسئولیت مدنی مراجعين به رستوران و تالار پذیرایی: این بیمه‌نامه مسئولیت مدنی مدیران رستوران‌ها و تالارهای پذیرایی در قبال خسارات جانی و مالی وارد به مشتریان را پوشش می‌دهد.
- بیمه مسئولیت مدنی شهرداری در قبال شهروندان: این بیمه‌نامه مسئولیت مدنی شهرداری در قبال خسارات جانی و مالی وارد به شهروندان را پوشش می‌دهد.
- بیمه مسئولیت مدنی نصابان و دارندگان تابلوهای تبلیغاتی در قبال خسارات جانی و مالی وارد به اشخاص ثالث: این بیمه‌نامه مسئولیت مدنی نصابان و دارندگان تابلوهای تبلیغاتی در قبال خسارات جانی و مالی وارد به اشخاص ثالث را پوشش می‌دهد.
- بیمه مسئولیت مدنی برگزارکنندگان تورهای مسافرتی: این بیمه‌نامه مسئولیت مدنی برگزارکنندگان تورهای مسافرتی در قبال خسارات جانی و مالی وارد به مسافران را پوشش می‌دهد.
- بیمه مسئولیت مدنی مدیران اماکن ورزشی در قبال ورزشکاران: این بیمه‌نامه مسئولیت مدنی مدیران اماکن ورزشی در قبال خسارات جانی و مالی وارد به ورزشکاران را پوشش می‌دهد.
- بیمه مسئولیت مدنی هیأت مدیره ساختمان در قبال اشخاص ثالث: این بیمه‌نامه مسئولیت مدنی هیأت مدیره ساختمان در قبال خسارات جانی و مالی وارد به اشخاص ثالث را پوشش می‌دهد.

ویژگی‌های ما:
- پوشش جامع و متنوع: تمامی نیازهای بیمه‌ای شما را پوشش می‌دهیم.
- پشتیبانی ۲۴/۷: همیشه در کنار شما هستیم.
- قیمت‌های رقابتی: بهترین خدمات با مناسب‌ترین قیمت‌ها.

تماس با ما:
برای اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان، با شماره 09118039282 تماس بگیرید یا به وب‌سایت ما به آدرس [bimebashoma.ir](http://bimebashoma.ir) مراجعه کنید.

بیمه با شما، همراه همیشگی شما در مسیر زندگی."
تیم تخصصی بیمه_با_شما شرکت بیمه آرمان -*- (از شما)(با شما)(برای شما)
---


کد آگهی : 134814 بازدید :21

روزانه هزاران آگهی در سایت "ایران گو" منتشر می شود. سایت ” ایران گو" صرفا به معرفی کالا ها ، خدمات و نیازمندی های شهروندان می پردازد ، لذا هیچ گونه مسئولیتی در قبال محتوای آگهی و پرداخت های مالی کاربران ندارد.لطفا هنگام داد و ستد در فضای مجازی ، از صحت ادعای آگهی دهندگان اطمینان لازم را به دست آورید.برای کسب اطلاعات بیشتربه سایت پلیس فتا مراجعه نمایید :www.cyberpolice.ir

جدیدترین آگهی های متفرقه 991 مورد
تعمیر چرخ خیاطی ژانومه و هسکوارنا  در منزل در محدوده غرب و شمال تهران

تعمیر چرخ خیاطی ژانومه و هسکوارنا در منزل در محدوده غرب و شمال تهران

علیزاده
1403/6/26 23:04:01 ✸✸✸✸✸✸✸

تعمیر چرخ خیاطی هسکورانا و ژانومه در منزل در محدوده غرب و شمال تهران در خدمت مشتریان عزیز میباشد . تعمیر چرخ خیاطی در منزل در منطقه 22 تهران را از ما بخواهید تعمیر چرخ…

نمایندگی و تعمیرگاه مجاز چرخ خیاطی ژانومه در غرب تهران

نمایندگی و تعمیرگاه مجاز چرخ خیاطی ژانومه در غرب تهران

علیزاده
1403/6/26 21:30:01 ✸✸✸✸✸✸✸

نمایندگی و تعمیرگاه مجاز چرخ خیاطی ژانومه در غرب تهران و شمال تهران زیر نظر استاد علیزاده در خدمت مشتریان عزیز میباشد و نمایندگی و تعمیرگاه چرخ خیاطی ژانومه با بیش ا…

نمایندگی و تعمیرگاه مجاز چرخ خیاطی  هسکوارنا در محدوده غرب و شمال تهران

نمایندگی و تعمیرگاه مجاز چرخ خیاطی هسکوارنا در محدوده غرب و شمال تهران

علیزاده
1403/6/26 19:30:02 ✸✸✸✸✸✸✸

تعمیرگاه مجاز چرخ خیاطی هسکوارنا در غرب و شمال تهران زیر نظر استاد علیزاده با بیش از 100 سال تجربه در خدمت مشتریان عزیز میباشد مدرس و کارشناس چرخ خیاطی های ژاپنی ، آل…

تولید بطری داروی دهانه 45

تولید بطری داروی دهانه 45

آبتین طب ایرانیان
1403/6/26 9:58:07

پت یا پلی اتیلن ترفتالات یکی از مشتقات پلیمری گرما- پلاستیک می باشد . وجه تمایز این ماده از سایر مواد پلاستیکی ، سازگاری آن با بدن انسان می باشد. به عبارتی دیگر به دلیل …

نماینده پکیج ایمرگاس درتبریز

نماینده پکیج ایمرگاس درتبریز

رضاروشندل
1403/6/26 8:15:34

نماینده مجاز تعمیر پکیج از اتحادیه صنعت ساختمان تبریز اولین کارگاه تعمیرات تخصصی پکیج و برد پکیج در تبریز تعمیرات پکیجهای : ایران رادیاتور - بوتان - گلدیران - ایساتیس …

 تولید کننده درب و پنجره های دو جداره upvc و آلومینیومی

تولید کننده درب و پنجره های دو جداره upvc و آلومینیومی

جواد شریعت
1403/6/25 15:17:19

گروه صنعتی الکووین تولید کننده درب و پنجره های دو جداره upvc و آلومینیومی معرفی اجمالی خدمات شرکت تولیدی درب و پنجره UPVC الکووین • طراحی، ساخت و نصب درب و پنجره UPVC • …

فروش ویژه چشمی دزدگیر

فروش ویژه چشمی دزدگیر

سایا
1403/6/24 7:59:36

.یکی از بهترین نوع چشمی های دزدگیر در حال حاضر، چشم دزدگیر پارادوکس دربازار است.این چشمی دزدگیربا دقت بالا توسط سنسور ها مادون قرمز نسبت به تغیرات دمای محیط , ورود اف…

فروش ویژه تگ پنسیل am

فروش ویژه تگ پنسیل am

سایا
1403/6/24 7:48:56

تگ پنسیل از انواع تگ بوده که به دلیل دارا بودن فریت سیم پیچ بزرگ از گیرایی بالایی توسط گیت دزدگیر فروشگاهی برخوردار می باشد. تگ پنسیل سوپر به همراه سوزن تگ به عنوان ت…

لوازم یدکی استوک ایسوزو در شیراز | فروشگاه لوازم یدکی استوک ایسوزو آتین

لوازم یدکی استوک ایسوزو در شیراز | فروشگاه لوازم یدکی استوک ایسوزو آتین

روزبهانی
1403/6/23 16:07:45

فروشگاه لوازم یدکی استوک ایسوزو آتین این مجموعه فعالیت خود را از سال ۱۳۸۶ به شکل رسمی آغاز نموده اند و کلیه ی خدمات خود را با وارد کردن مستقیم لوازم یدکی نو و استوک از …

بهترین وکیل دماوند و رودهن

بهترین وکیل دماوند و رودهن

مهرداد رحمانی
1403/6/22 8:48:00

بهترین وکیل دماوند و رودهن دعاوی واقع در دماوند ، گیلاوند ، آبسرد ، پردیس ، رودهن ، بومهن ، جابان ، سیدآباد ، وادان ، زان ، سربندان ، چناران ، مهرآباد ، پرونده‌ی زمین…

وکیل پایه یک در تهرانپارس

وکیل پایه یک در تهرانپارس

عدالت
1403/6/22 8:47:58

انجام کلیه خدمات تخصصی حقوقی، وکالت موثر و پیگیری مستمر در مراجع مشاوره حقوقی وکالت تخصصی در امور ملکی، املاک و اراضی توسط وکیل پایه یک و متخصص در امور ملکی، املاک و …

 دیاگ لانچ سواری مدل 919MAX

دیاگ لانچ سواری مدل 919MAX

کاوش خودرو
1403/6/20 9:54:30

دستگاه دیاگ لانچ سواری مدل MAX919 یکی از پیشرفته ترین دستگاه های تشخیص خطا در صنعت خودروسازی است. این دستگاه با استفاده دیاگ لانچMAX919 قادر است به تشخیص خطاهای الکترونیک…

ستون کششی مدل 2

ستون کششی مدل 2

کاوش خودرو
1403/6/20 9:42:57

ویژگی ها و مزایای استفاده از ستون کششی مدل 2 1رفع سریع و آسان فرورفتگی ها و قوری های بدنه 2حفظ رنگ اصلی خودرو 3کاهش هزینه های صافکاری 4ایده آل برای صافکاران در تمام سطوح …

تگ شل در اصفهان

تگ شل در اصفهان

سایا
1403/6/20 8:03:43

تگ امنیتی صدفی یکی از ابزارهای مورد استفاده در صنعت امنیت محصولات است. تگ صدفی در فرکانس های متفاوت و در دو نوع RF و AM وجود دارد و در فروشگاه‌های مختلف برای کالاهای متف…

پخش و فروش تگ گلفی در اصفهان

پخش و فروش تگ گلفی در اصفهان

سایا
1403/6/19 8:23:42

تگ یا همان سنسور های لباس برای محافظت لباس در فروشگاهها از سرقت استفاده می شود.انواع مختلفی از آن در بازار موجود است. تگ گلف به لحاظ شباهت با توپ گلف به این نام مشهور ش…

خرید لیبل ضد سرقت در اصفهان

خرید لیبل ضد سرقت در اصفهان

سایا
1403/6/19 8:13:17

* لیبل فروشگاهی dr با کیفیت عالی در اصفهان برای فروشگاه ها و مراکز خرید* .لیبل ضد سرقت به جهت حفاظت از کالا ها به مانند لوازم آرایش و بهداشتی و عطر و ادکلن در داروخانه ها…

ستون کششی نوع فول

ستون کششی نوع فول

کاوش خودرو
1403/6/18 8:49:53

ستون کششی مدل: جک هیدرولیک کششی وزن بسته: ۵۵ کیلوگرم ابعاد بسته: ۱۱۳ * ۴۸ * ۲۹ سانتی‌متر

فروش دزدگیر لباس پنسیل در اصفهان

فروش دزدگیر لباس پنسیل در اصفهان

سایا
1403/6/18 8:16:16

.فروش تگ پنسیل برای فروشگاه ها و مراکز خرید در اصفهان با قیمت ویژه لطفا برای ثبت سفارش تماس بگیرید. ساعت کار شنبه تا چهار شنبه 8 الی 17 و پنج شنبه ها 8 الی 12:30 تلفن تماس:03132…

پخش سنسور تشخیص حرکت در اصفهان

پخش سنسور تشخیص حرکت در اصفهان

سایا
1403/6/18 8:00:14

.یکی از بهترین نوع چشمی های دزدگیر در حال حاضر، چشم دزدگیر پارادوکس دربازار است.این چشمی دزدگیربا دقت بالا توسط سنسور ها مادون قرمز نسبت به تغیرات دمای محیط , ورود اف…

قیمت لیبل فروشگاهی در اصفهان

قیمت لیبل فروشگاهی در اصفهان

سایا
1403/6/17 8:07:00

لیبل آراف یکی از اجزا و ملزومات گیت های ضد سرقت فروشگاهی می باشد. این لیبل امنیتی با عباراتی همچون برچسب دزدگیر، یا لیبل ضد سرقت کالا نیز مرسوم می باشد و صرفا با گیت RF …