انگشتر فروشی در مشهد

توضیحات
نام
حمیدرضا اکبری شعرباف
موقعیت
مشهد
آدرس
مشهد، بازار امام رضا(ع)، طبقه همکف، بازار دوم از سمت فلکه آب(بعد از بانک تجارت)، سمت راست، پلاک 1/277
تلفن
05138555577
موبایل
09151119888
ایمیل
به روز رسانی 26 روز و 11 ساعت و48 دقیقه 6 ثانیه پیش
در بازار رضای مشهد، جایی که هنر و صنعت‌دست با هم تلاقی می‌یابند، انگشترها بیش از یک قطعه زیبا هستند، آن‌ها داستان‌هایی از فرهنگ و تاریخ را به همراه دارند. یافتن انگشتر فروشی در مشهد بسیار راحت است اما اگر قصد خرید انگشتری قیمتی و باکیفیت دارید، بایستی بهترین انگشتر فروشی را انتخاب نمایید تا علاوه بر قیمت، از کیفیت آن نیز مطمئن باشید.
خرید انگشتر عقیق در مشهد
اگر قصد خرید انگشتر عقیق در مشهد را دارید، بازار رضا یکی از بهترین گزینه‌ها است. عقیق، نگینی است که به واسطه‌ طبیعت خاص خود، از دیرباز در فرهنگ‌های مختلف جایگاه خود را داشته است. در بازار رضا، عقیق‌هایی با کیفیت برتر، به ویژه عقیق یمن که از گران‌ترین و معروف‌ترین انواع عقیق‌ها است، وجود دارد. در این بازار هنرمندان خبره‌ای با توانایی خود، عقیق‌ها را به انگشترهایی زیبا و منحصربه‌فرد تبدیل می‌کنند.
از سمبه‌های دایره‌ای و هلالی تا علامت‌های مخصوص، هر کدام از این عقیقها داستان و تاریخی خاص را با خود به ارمغان می‌آورند. همچنین، در بازار رضا می‌توانید عقیق انتخابی خود را در قالب انگشتر، دستبند، گردنبند و انواع زیورآلات نقره با طراحی های مختلف بدست آورید. بنابراین، اگر به دنبال یک عقیق اصل، با کیفیت و متمایز هستید، حجره شوشتری با بیش از 70 سال تجربه مکانی است که همه‌ این خواسته‌ها را برآورده می‌کند.
خرید انگشتر فیروزه در مشهد
در بازار رضا حجره‌های با اصالت بسیاری همچون فروشگاه حجره شوشتری وجود دارند که با تخصص و اعتبار بالایی که دارند، بهترین مکان‌ برای خرید انگشتر در مشهد تبدیل شده‌اند.
فیروزه، از جمله سنگ‌هایی است که به واسطه رنگ آبی خاص و زیبایش، در زیورآلات از جمله انگشترها، گردنبندها و دستبندها بیشتر به کار می‌رود. از آنجایی که مشهد دارای معدن فیروزه است، به راحتی می‌توانید معتبرترین انگشتر فیروزه فروشی در مشهد را پیدا کنید.
برای تشخیص فیروزه اصل در مغازه انگشتر فروشی در مشهد، روش‌های مختلفی وجود دارد اما یکی از مهمترین روش‌ها، تشخیص از طریق رنگ سنگ است. فیروزه‌های اصلی، به رنگ آبی آسمانی و مات خواهند بود و رنگ آن‌ها به صورت یک طیف زیبا از آبی آسمانی در مرکز سنگ قرار دارد. البته تمامی روش های شناخت فیروزه اصل از فیروزه تقلبی تا زمانی که در این زمینه فنی نبوده و تجربه کافی نداشته باشید موثر واقع نخواهد شد. چرا که بعضی از پارامترهای موجود در فیروزه نیشابور در فیروزه های دیگر نیز موجود است. بهترین راه تحقیق و پیدا کردن یک انگشتر فروشی مطمئن، معتبر و فنی می‌باشد.
خرید انگشتر نقره در مشهد
انگشترهای نقره، به عنوان یکی از محصولات زیبا و ارزان قیمتی که می‌توانند به ظاهر شما جذابیتی بیفزایند، همواره مورد توجه بوده‌اند. این نوع زیورآلات علاوه بر زیبایی، به عنوان یک سرمایه‌گذاری پایدار نیز شناخته می‌شوند، زیرا ارزش آن‌ها در طول زمان کاهش نمی‌یابد و به دلیل مواد مورد استفاده، نسبت به طلا مقرون به صرفه‌تر هستند.
با توجه به پیش‌بینی‌های جهانی، قیمت نقره در سال‌های آینده به شکل چشمگیری افزایش خواهد یافت. این امر نشان از اهمیت و ارزش این فلز است که می‌تواند سرمایه‌گذاری موثری باشد. قیمت انگشترهای نقره، به عنوان یکی از مباحث مهم در خرید و فروش آن‌ها، تحت تأثیر عوامل متعددی قرار می‌گیرد. مهارت و تجربه سازندگان، عیار و کیفیت نقره، نوع نگین استفاده شده و…، همه این عوامل در تعیین قیمت انگشتر نقره دخیل هستند.
در حجره شوشتری مشهد، شما می‌توانید از تجربه و دانش متخصصان این حوزه بهره‌مند شوید. با انتخاب انگشتر نقره، شما می‌توانید از تنوع طرح‌ها و نگین‌های متفاوتی که در اختیار شما قرار می‌گیرد، بهره ببرید. قیمت منصفانه و کیفیت بالای محصولاتی که از معتبرترین مغازه انگشتر فروشی تهیه می‌کنید به شما امکان می‌دهد تجربه خریدی لذت‌بخش را داشته باشید.
بنابراین، اگر به دنبال یک انگشتر نقره هستید که هم زیبا و شیک باشد و هم به عنوان یک سرمایه‌گذاری موثر عمل کند، حجره شوشتری در مشهد بهترین مکان برای شماست.
مهمترین ویژگی‌های انگشتر فروشی در مشهد
در زیر به مهمترین ویژگی‌های یک انگشتر فروشی در مشهد اشاره کرده‌ایم:
1. تضمین اصالت کالا: یکی از ویژگی‌های اصلی یک انگشتر فروشی مطمئن، تضمین اصالت کالاست. مشتریان ارزش زیادی برای اطمینان از اصالت محصولات قائل هستند، بنابراین فروشگاه باید به طور مشخص و قابل اعتماد اعلام کند که محصولات ارائه شده اصل و اورجینال هستند.
2. نمایش وزن دقیق کالاها: زمانی که مشتریان می‌خواهند انگشتری را خریداری کنند، اطلاعاتی درباره وزن دقیق محصول برای آن‌ها بسیار اهمیت دارد. بنابراین، نمایش وزن دقیق کالاها به شفافیت و صداقت فروشگاه اطمینان می‌بخشد.
3. روش‌های مختلف پرداخت: یک انگشتر فروشی خوب باید روش‌های مختلفی، از جمله درگاه‌های پرداخت آنلاین، کارت به کارت و پرداخت
در محل برای پرداخت هزینه را فراهم کند. این امکانات برای مشتریان اطمینان از انعطاف و راحتی در پرداخت مبلغ خریداری شده را فراهم می‌کند.
4. فروشگاه حضوری: پس از تجربه خرید آنلاین، فروشگاه باید فرصتی برای مشتریان برای ملاقات حضوری و مشاهده محصولات ارائه دهد. این امکان به مشتریان اعتماد بیشتری در خرید انگشترها می‌دهد.
5. ویترین با تنوع محصولات: یکی دیگر از ویژگی‌های مهم یک انگشتر فروشی، ویترین با تنوع محصولات است. مشتریان از دیدن تنوع و انتخاب‌های متنوع در ویترین فروشگاه لذت می‌برند و این امر به افزایش اعتماد آن‌ها نیز کمک می‌کند.
6. تصاویر با کیفیت محصولات: برای خرید آنلاین، تصاویر با کیفیت و دارای جزئیات محصولات بسیار اهمیت دارد. فروشگاه باید توانایی ارائه تصاویر با کیفیت و واضح از محصولات را داشته باشد تا به مشتریان کمک کند تا تصمیم به خرید بهتری بگیرند.
7. قیمت مناسب: قیمت‌گذاری صحیح و منصفانه نقش مهمی در انتخاب یک انگشتر فروشی دارد. مشتریان همواره به دنبال انگشتر فروشی ارزان در مشهد هستند و در عین حال می‌خواهند این فروشگاه کیفیت مطلوبی را نیز اراده دهد.
آدرس انگشتر فروشی در مشهد
اگر به دنبال آدرس انگشتر فروشی در مشهد هستید، پیشنهاد ما بازار رضا است. این بازار دارای مغازه‌های بسیاری است که تنوع بالایی از انگشترها را ارائه می‌دهند. یکی از معتبرترین حجره‌های خرید انگشتر، حجره شوشتری در مشهد است. حجره شوشتری، یک نمونه برجسته از کسب و کارهایی است که با میراثی اجدادی شروع شده و با رعایت اصول فروش اصل و باکیفیت، بیش از نیم قرن است به مشتریان عزیز خود خدمات ارائه می‌کند.
یکی از مهمترین ویژگی‌های حجره شوشتری، توجه به نیازهای مشتریان و سلیقه آنان است. این فروشگاه به دقت به تمایلات و خواسته‌های مشتریان گوش می‌دهد و با ارائه محصولات متنوع و با کیفیت، توانسته است رضایت بسیاری از مشتریان خود را جلب کند.
آدرس شعبه یک حجره شوشتری در مشهد از سمت فلکه آب، بازار دوم امام رضا (ع) پلاک 277/1 است. مجموعه حجره شوشتری دارای سه شعبه می‌باشد که دو شعبه آن در بازار امام رضا(ع) واقع است و شعبه سه فروشگاه اینترنتی می‌باشد. که توسط سه نوه حاج سید علی شوشتری به نام‌های سید احسان شوشتری ، سید علیرضا شوشتری و حمیدرضا اکبری شعرباف اداره می‌شود.

https://www.hojrehshoushtari.com/
05138555577
info@hojrehshoushtari.com



کد آگهی : 134051 بازدید :27

روزانه هزاران آگهی در سایت "ایران گو" منتشر می شود. سایت ” ایران گو" صرفا به معرفی کالا ها ، خدمات و نیازمندی های شهروندان می پردازد ، لذا هیچ گونه مسئولیتی در قبال محتوای آگهی و پرداخت های مالی کاربران ندارد.لطفا هنگام داد و ستد در فضای مجازی ، از صحت ادعای آگهی دهندگان اطمینان لازم را به دست آورید.برای کسب اطلاعات بیشتربه سایت پلیس فتا مراجعه نمایید :www.cyberpolice.ir

جدیدترین آگهی های ساخت ، فروش و تعمیر طلا ، جواهر و زیور آلات 21 مورد
انگشتر فروشی در مشهد

انگشتر فروشی در مشهد

حمیدرضا اکبری شعرباف
1403/3/17 14:41:38

در بازار رضای مشهد، جایی که هنر و صنعت‌دست با هم تلاقی می‌یابند، انگشترها بیش از یک قطعه زیبا هستند، آن‌ها داستان‌هایی از فرهنگ و تاریخ را به همراه دارند. یافتن انگ…

گاوصندوق زیرویترینی

گاوصندوق زیرویترینی

موحدی
1403/2/2 8:00:03

گاوصندوق ایران کاوه فروش ویژه گاو صندوق های زیر ویترینی رمزدار و ایمن و ضدسرقت شرکت گاوصندوق سازی ایران کاوه با سالها تجربه در زمینه ساخت انواع گاوصندوقهای نسوز و ضد…

نمایندگی رسمی  فروش  اینترنتی ساعت سيتيزن  در تهران

نمایندگی رسمی فروش اینترنتی ساعت سيتيزن در تهران

میرفخرایی
1402/7/30 8:47:01

نمایندگی فروش ساعت سیتیزن citizen در تهران فروش انواع ساعت سيتيزن و اکودرايو و پرومستر نمایندگی رسمی فروش اینترنتی سیتیزن نمایندگی رسمی فروش اینترنتی سیتی زن نمایندگ…

 آزمایشگاه تعیین عیار طلا و نقره دقیق آزما

آزمایشگاه تعیین عیار طلا و نقره دقیق آزما

محمدرضا میرزایی
1402/3/7 7:35:01

با توجه به رشد صنعت طلا و نقره در کشور، اطمینان از میزان خلوص و عیار نمونه های موجود در بازار از اهمیت زیادی برخوردار می باشد. آزمایشگاه تعیین عیار طلا و نقره دقیق آزم…

فروش عمده بدلیجات چینی با برند نئوگلوری

فروش عمده بدلیجات چینی با برند نئوگلوری

زیوران
1402/1/12 12:37:11

فروش عمده بدلیجات چینی یکی از تخصص های گروه زیوران در حوزه بدلیجات عمده است. بدلیجات چینی امروزه در بازار بدلیجات تهران به وفور یافت می شود چرا که تنوع زیاد و قیمت ارز…

انگشتر عمده ضربان قلب در زيوران

انگشتر عمده ضربان قلب در زيوران

شرکت زیوران
1402/1/12 12:36:24

انگشتر عمده ويژه ولنتاين در زيوران انگشتر عمده ضربان قلب با طرح خطوط شكسته نوار قلبي كه بروي تاج انگشتر عمده دارد، نشان دهنده ي ضربان قلب يك فرد عاشق است، از اين جهت …

فروش عمده بدلیجات چینی با برند شوپینگ

فروش عمده بدلیجات چینی با برند شوپینگ

زیوران
1402/1/12 12:29:05

فروش عمده تمامی محصولات بدلیجات چینی شوپینگ در زیوران شوپینگ شرکتی چینی است که در سال 1991 با هدف تولید انواع بدلیجات و اکسسوری تاسیس شده است. در قسمت بدلیجات و تزیینات…

دستگاه تستر سنگ قیمتی یاقوت-الماس-برلیان...

دستگاه تستر سنگ قیمتی یاقوت-الماس-برلیان...

مهرداد بنی فاطمه
1400/4/9 14:18:17

دستگاه تستر سنگ قیمتی یاقوت-الماس-زمرد-برلیان ... ... کیفیت درجه یک دستگاهی کمیاب واردات مستقیم آذرآنتیک تلفن همراه : 09148748606 تلفن تماس : 04142263141 ارسال توسط پست به سراسر…

دستگاه لیزر فایبر برش و حکاکی فلزات طلا و نقره و استیل و...

دستگاه لیزر فایبر برش و حکاکی فلزات طلا و نقره و استیل و...

قاسمی
1398/7/29 9:41:51

فروش نقد و اقساط جدیدترین دستگاه های لیزر co2 و دستگاه لیزر فایبر اپتیک برش طلا و نقره و .. و حکاکی دستگاه لیزر فایبر مخصوص برش طلا و نقره در توان های 20 وات و 30 وات و 50 وات…

طراحی و ساخت جواهرات غزل معصومی

طراحی و ساخت جواهرات غزل معصومی

غزل معصومی
1397/2/30 8:45:56

طراحی و ساخت جواهرات شما از ایده تا ساخت

طلای جی تولید کننده انواع زنجیر طلای ماشین بافت و دست بافت

طلای جی تولید کننده انواع زنجیر طلای ماشین بافت و دست بافت

آقای مرادی
1397/2/22 15:45:02

طلای جی تولید کننده انواع زنجیر طلای ماشین بافت و دست بافت توخالی و تو پر در رنگ های مختلف با استفاده از مدرن ترین تکنولوژی آدرس کارخانه: اصفهان- شهرک صنعتی دولت آبا…

گالری طلا و جواهر لرکی

گالری طلا و جواهر لرکی

سیدبهروز لرکی ترک
1397/1/18 9:20:59

گالری طلای لرکی شیکترین طلاجات بصورت نقد و اقساط ادرس : اهواز خ ۵ حصیراباد بازار طلا پ ۴۶ ۰۶۱۳۲۲۶۱۲۱۳ ۰۶۱۳۲۲۵۲۹۸۴ کانال تلگرامYour text to link... https://www.instagram.com/larkigold https://la…

طلا و جواهر مهر

طلا و جواهر مهر

sohan bazir
1396/6/24 16:07:28

با سلام طراحی و ساخت انواع مدل طلا و جواهر به صورت عمده و تک انواع مدل های انگشتر و حلقه ازدواج،النگو،دستبند،آویز،پا بند،گوشواره،بند انگشتی،دستبندهای اسلیم و هر آن…

فروش و تعمیرات طلا

فروش و تعمیرات طلا

رسول شیری
1396/5/30 6:15:01

فروش و تعمیرات طلا تعمیرات طلای شیری ساخت انواع مدال و انگشتر عقیق و... سوراخ کردن انواع نگین بر روی انگشتر و مدال ساخت انواع پلاک اسم(لاتین و فارسی) آرم شرکت ها فروش ا…

فروشگاه اینترنتی بدلیجات و زیورآلات استیل

فروشگاه اینترنتی بدلیجات و زیورآلات استیل

حامد حسن زاده
1396/5/28 12:01:23

فروشگاه ارزان سرای سرای ایران: تنها فروشگاه اینترنتی که گلچینی از محصولات فوق العاده شیک و فانتزی و به روز را در اختیار شما هموطنان عزیز قرار میدهد این فروشگاه با ا…

بدلیجات زنانه و مردانه و کیف زنانه

بدلیجات زنانه و مردانه و کیف زنانه

فرزاد
1396/5/23 11:37:48

با سلام خدمت شما عزیزان در وبلاگ زیر میتوانید انواع مختلفی از بدلیجات زنانه و مردانه و کیف های زنانه را مشاهده بفرماید اجناس هم کلی فروش می باشند و هم تک فروش و در قسم…

 فروش زیباترین طلا و جواهرات با قیمت مناسب  در  تهران

فروش زیباترین طلا و جواهرات با قیمت مناسب در تهران

علیمحمدی
1396/5/9 9:55:55

زیباترین طلا و جواهرات با قیمت مناسب همیشه خرید از تولید کننده یک محصول و یا مرکز یک محصول مقرون به صرفه تر و مطمئن تر است. شرکت تک طلا تولیدکننده زیبا ترین و به روز تر…

ماشين آلات طلا و جواهر سازي

ماشين آلات طلا و جواهر سازي

صالحی
1396/5/4 10:11:29

ماشين سازي صالحي، سازنده و وارد کننده انواع ماشينهاي طلا و جواهر سازي نماينده انحصاري بيش از 10 شرکت برتر دنيا در زمينه ساخت ماشين هاي ساخت طلا و جواهر داراي گواهينام…

طراحی و ساخت پلاک اسم

طراحی و ساخت پلاک اسم

zNegar
1395/4/13 11:49:45

طراحی و ساخت پلاک اسم شما میتوانید متن یا اسم دلخواهتان را به عنوان زیورآلات اختصاصی خودتان داشته باشید و یا به عنوان یک هدیه به یادماندنی به عزیزانتان تقدیم نمایید.…

مانکنهای طلا فروشی ترکیه ای

مانکنهای طلا فروشی ترکیه ای

خسرو عاشقی
1394/5/15 14:10:40

فروش انواع مانکنهای طلا و جواهر فروشی ترکیه ای با کیفیت بالا